Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (30559)
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi sun nauru on hiton typerän kuuloista onneksi ei tartte kuulla sitä ikinä
Nii sun äänikin. Onneks pääsee eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä kerron itsestäni ja pääni sisällöstä niin siinä ei ole mitään ihmeellistä. Minussa ei ole mitään ihmeellistä. Elän täyttä elämää vaikka minussa ei ole mitään. Tämä on yllättänyt joitakin ihmisiä.
Kuulepa, usein ihmiset, jotka luulevat itsestään liikoja ovatkin niitä kaikista ontoimpia. Go out there and shine. Halit. -kilttinainen
Kuulepas, olemalla ontompi on tilaa runsaudelle. Miltäs tämä ajatus maistuu?
Viestini oli kirjoitettu tsemppaavana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi sun nauru on hiton typerän kuuloista onneksi ei tartte kuulla sitä ikinä
Miksi sä sit kaipaat häntä? [Oletan että olet lukenut ketjun otsikon]
On kipeästi mustasukkainen. Kilpailee huomiosta. Kun ei saa sitä eikä ole ikinä saanut. Alkaa haukkua kohdetta jolta haluaisi huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Tänään herätessäni päiväunilta, piti tarkistaa onko kaivatun numero vielä tallessa. Unessa kävin hirveää taistelua itsen kanssa siitä, onko järkeä pitää kaivatun numero tai ylipäänsä viestiappi puhelimessa. Kirjoittelu on mennyt mun yksipuoliseksi höpöttelyksi enkä muista että hän olisi kysynyt kuulumisia tai vointeja aikoihin. Ehdottanut jotain. Kun ei kiinnosta. Ei ole koskaan kiinnostanut. Häntä siis. Terveisiä
Jos olet yksi niistä lukuisista kasvottomista fakeista, en osoita muuta kuin tavanomaista kohteliaisuutta jasilloin ei ole mitään kysyttävää.
Olen pistänyt merkille sen että aina kun kerron itsestäni, aina joku väittää minua itserakkaaksi, ylimieliseksi tai jopa mielisairaaksi ihmiseksi.
Tämä on mahdollistunutta mahdotonta.
En ole tippaakaan narsistinen. En ole edes psyykkinen.
Teitä ei voi vakuuttaa millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, sulosilmä. Ilman sinua on pitänyt olla jo aika kauan, mutta sinun kanssasi olisi ilo.
Jälleen näkeminen on edessä.
Jälleen näkeminen vai jälleennäkeminen?
Päätä sä.
Pääasia, että näkeminen.
No se tulee tapahtumaan.
🤗
Dandere Piposaru Namu kirjoitti:
Hyvää yötä Ihana, mieleni tulkitsee että oot messissä mukana <3
Ketä sinä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Pyyhin kyyneleesi.
💛
Vierailija kirjoitti:
Olen pistänyt merkille sen että aina kun kerron itsestäni, aina joku väittää minua itserakkaaksi, ylimieliseksi tai jopa mielisairaaksi ihmiseksi.
Jaa. Hyvin sinä ainakin vedät ettet antaisi itsestäsi tietynlaisia merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Ja valat vannotaan.
👫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä kerron itsestäni ja pääni sisällöstä niin siinä ei ole mitään ihmeellistä. Minussa ei ole mitään ihmeellistä. Elän täyttä elämää vaikka minussa ei ole mitään. Tämä on yllättänyt joitakin ihmisiä.
Kuulepa, usein ihmiset, jotka luulevat itsestään liikoja ovatkin niitä kaikista ontoimpia. Go out there and shine. Halit. -kilttinainen
Kuulepas, olemalla ontompi on tilaa runsaudelle. Miltäs tämä ajatus maistuu?
Viestini oli kirjoitettu tsemppaavana
Enemmän tsemppaisi kohtelias kommentointi. Huomasin että yrität nostaa itseäsi reittäni pitkin mutta tipautan sinut aina sinne mihin sinä kuulutkin.
Vierailija kirjoitti:
Taas täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se menee niin, että minulle puhutaan suoraan niinkuin asia on.
On se vähän vaikeaa suoraan ehdottaa esim. seksisuhdetta varatulle.
Miten suhtautuisit 'varatun' ehdotukseen? Sivusta
Ei varattu sellaisia uskalla ehdotella. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Ny mä sit muutin..
Voisitko pyytää pian kylään? Olis mieletöntä nähä vihdoin. Ei haittaa vaikka kaikki tavarat ei oo vielä paikoillaan. Voin tulla auttaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja valat vannotaan.
👫
Mä en vanno mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Hyvin sinä ainakin vedät ettet antaisi itsestäsi tietynlaisia merkkejä.
Kaikki sujuu luonnollisesti. Yritän toki välillä ilmaista asiat mahdollisimman selkeästi sulkien pois mahdollisuuksia väärinymmärtämiselle. Siltikin niitä vain tapahtuu, siis käsittämätöntä.
Mulla on sellainen olo, että mun pitää vaan tutustua suhun meni se sitten syteen tai saveen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sinusta unta viime yönä. Makasimme sängyllä lähekkäin, tunsin lämpösi kun painauduin sinua vasten. Mietin unessa, voisinko valita sinut elämääni, tässä ja nyt. Emme kuitenkaan päässeet sen pidemmälle, emmekä keskustelleet asiasta. Ihan kuin todellisuudessakin.
Puhuhelin käteen ja ota yhteyttä!
Miehen tehtävä on ottaa yhteyttä.
Patriarkaatin sääntöjen mukaisesti kyllä.
Mieti nainen mitä haluat.
Miksi sä sit kaipaat häntä? [Oletan että olet lukenut ketjun otsikon]