Puhelin soi, ja näytöltä näet että soittaja on kouluaikainen ihastuksesi
Johon et ole ollut missään yhteydessä vuosikymmeniin. Vastaatko puhelimeen?
Kommentit (30)
Täyttä roskaa, kuka säilyttää nuoruuden ihastuksen puhelinnumeroa, silloin oli lankapuhelin.
Vierailija kirjoitti:
Miten sen näkee näytöltä ?
Jos Fonecta Caller käytössä
Miten mä sen voin nähdä, jos ei sen numeroa ole mulla talletettuna?
En vastaa tuntemattomiin numeroihin.
Vierailija kirjoitti:
Täyttä roskaa, kuka säilyttää nuoruuden ihastuksen puhelinnumeroa, silloin oli lankapuhelin.
Kyllä minä näen aina soittajan nimen fonectan kautta, jos ei ole salainen numero.
En näkisi soittajaa, mutta jos näkisin, niin totta kai uteliaisuuttani vastaisin.
MITEN se puhelin näyttäisi että on juuri hän. Jos en ole ollut vuosiKYMMENIIN yhteydessä, niin eihän minulla olisi hänen yhteystietojakaan.
Ja varmasti. Pyrkisin viehättävän neidon pöksyihin taas uudelleen.
Tajuaisin että olen jo taivaallisilla puhelinlangoilla.
Hah, ei olla koskaan ees puhuttu ni miten mulla sen numero ois 😂😂 Paitsi hei, yks niistä ihastuksista on mun kaksoisveljen kaveri ni tietty vastaisin. Olis kyl pelottavaa et miks se soittais ku ei mulla senkään numeroa ole 🤔
Ilmeisesti palstalaisille ei numerontunnistus ole tuttu toiminto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä näen aina soittajan nimen fonectan kautta, jos ei ole salainen numero.
Ei tarvitse olla salainen numerokaan. Riittää että kieltää operaattorilta tietojen luovuttamisen numeropalveluille.
Minulla ei ole mitään Fonecta Calleria, mutta sovitaan nyt, että nimi näkyisi. Uteliaisuuttani voisin vastata, olisi kiva tietää mitä hän minusta haluaa ja miten edes muistaa olemassaoloni. Sen nyt tiedän satavarmana, että minusta hän ei ole millään tavalla kiinnostunut.
En minä ole edes uskaltanut puhua ihastukselleni. Enkä edes tiedä miltä hän näyttää nyt kymmen vuoden päästä.
Mulla on sitä paitsi uudet kiikarissani.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään Fonecta Calleria, mutta sovitaan nyt, että nimi näkyisi. Uteliaisuuttani voisin vastata, olisi kiva tietää mitä hän minusta haluaa ja miten edes muistaa olemassaoloni. Sen nyt tiedän satavarmana, että minusta hän ei ole millään tavalla kiinnostunut.
Kiitos vastauksesta, ymmärsit jutun juonen. Eli te joilla ei ole nimerontunnistusta käytössä, niin kuvitelkaa tilanne, että se olisi ja näkisitte ex-ihadtuksenne soittavan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on fonecta caller???
Palvelu, jonka kautta soittajan numeron saa näkyviin. Ilmaisversio kattaa muutaman tunnistuksen kuukaudessa.
Miten sen näkee näytöltä ?