Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (30616)
502 Bad Gateway
Kaipausketju käy kuumana.
Vierailija kirjoitti:
Murheellisimpia hetkiä kohdatessani todella kaipaan sinua lähelleni.
Onko nyt sellainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä herätti kaivatussasi ensin huomiota?
Mustat stringit näkyi valkoisten housujen läpi niin selvästi että pystyin lukeen pesulapun
Kuka hemmetti jättää pesulapun stringeihin kiinni?
Toivottavasti et ota munaaki noin kirjaimellisesti
God natt min favoritkollega, fru speciallärare från Helsingfors 💕
Ha en skön natt 😚
Iltaa nainen, en ollut löytää ketjua, lisäksi nettini käy hitaalla, onneksi pääsen vaihtamaan liittymää järkevämpään joulukuun alussa. Kuinka päiväis on sujuna? Itelläin hiljaisesti ja hyvin. Kävin t-keskuksessa kun omakanta väitti miulla olleen kokeita, joihin en muka ollut männä ajoissa. Eli ei siis kokeita. Lompsin asiallisimmalle apteekille ja tilasin huomiselle uuen lääkeannoksen seuraavalle 30vrk jaksolle kun nykyinen loppuu perjantaina. Haluisin nähhä ja tavata siut, vaan en taia päästä sinne päin enää tämän kuun puolella, yritän ehkä kuitenkin. Hyviä uutisia oli tullut kantaan, kerron myöhemmin. Nyt kauniita unia naiselle lounaaseen, nuku hyvin. Mieheltä koillisesta.
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin, että entäs jos olen pettymys. Persoonaan et pety, mutta entä siihen, mitä on vaatteiden alla. Viisi vuotta sitten olisit saanut paremman version.
Ei se mitään. En minäkään enää yhtä hoikka ole kuin 18-vuotiaana!
502 bad Gateway, en saanut lähetettyä viestiä naiselle lounaaseen mieheltä. Ehkä toispuolla luontuu. Hyvää yötä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin, että entäs jos olen pettymys. Persoonaan et pety, mutta entä siihen, mitä on vaatteiden alla. Viisi vuotta sitten olisit saanut paremman version.
Turhaan tommosia mietit.
Mietit itsekin, mitä vaatteiden alla on. 😃
Täällä yksi muhkumpi toivottaa hyvää yötä tutulle tyypille.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikki ihmiset olleet parempia 5 v ja varsinkin 10 v sitten. Antaa tylsämielisen vaikutelman tuollaiset mietteet. En koskaan miettisi noin.
Hyvää yötä 30km ja rajain taa. Huomiseen.
Mäkin oon tosi epävarma kropastani. Mut en voi myöskään sanoa, et mitä hän pitää mun persoonasta, kun jäädyn aina tuollaisissa tilanteissa, silloin kun just pitäis suu saada auki.