Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (21345)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla lista riippuu siitä, millaisesta suhteesta on kyse.
Että onko mahdollisesti loppuelämän elämänkumppani kyseessä jonka kanssa mennään naimisiin jne., vai parisuhde jossa ehkä asutaan yhdessä ja on säännöllinen seksi, seuralainen ja laskujen jakaja - eikä varsinaisesti syvempää sitoutumisaietta.
Minusta tuo on aika kova merkki sitoutumisesta, että asuu jonkun kanssa yhdessä ja jakaa laskut ja arjen. Loppuelämästähän kukaan ei voi mitään luvata eikä avioliitto takaa mitään yhteistä loppuelämää.
Juu ajatellaan eri tavoin. Ajattele sinä kuten ajattelet ja minä kuten minä ajattelen :)
Juu näin tehdään. Itse en ikinä pystyisi elämään jonkun kanssa 24/7 jos en olisi tosissani. Onko siitä edes helppo lähteä, vaikka haluaisin, kun koko elämä on yhteistä? Yhtäkkiä huomaa olevansa loukussa jonkun kanssa jonka kanssa ei edes halunnut sitoutua.
Apua kuulostaa kamalalta :D 24/7 yhdessä! Ihmiset on erilaisia ja joillekin koko mentaliteetti on eri pelkkä yhdessä asuminen vs. avioliitto. Jälkimmäinen on ns. ALL IN, pelkkä yhdessä asuminen ei. Eri mentaliteetti, eri sitoutuminen. Henkinen juttu jossa iso ero kaikkeen.
Välillä tunnen itseni huijatuksi mutta se vain lisää tunnetta siitä että seuraavalla kerralla olen taas entistä varovaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat kelvata kun laitat wa laulamaan.
Niin. Laitahan sä se whatsapp laulamaan kelpuuttamallesi.
Voisin laittaakin kun ois nro, haluan sit kyl myös vastauksia, ettei mene yksinpuheluksi
Vierailija kirjoitti:
Apua kuulostaa kamalalta :D 24/7 yhdessä! Ihmiset on erilaisia ja joillekin koko mentaliteetti on eri pelkkä yhdessä asuminen vs. avioliitto. Jälkimmäinen on ns. ALL IN, pelkkä yhdessä asuminen ei. Eri mentaliteetti, eri sitoutuminen. Henkinen juttu jossa iso ero kaikkeen.
Todella omituinen suhde, jos tähdätään siihen, että se ei ole all in vaan ollaan vain puolitehoilla kämppiksiä ja jaetaan laskut ja elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin laittaakin kun ois nro, haluan sit kyl myös vastauksia, ettei mene yksinpuheluksi
Aika vaativaa 🤔 sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varmasti laita ääniviestiä.
Laita mikä tahansa viesti
Miten voisin? 🤐
En tiedä. Minäkään en laita kun en tiedä tykkääkö kaljusta.
Kalju on kuuma 😘 sivusta tietennii
Ei ole. Se vie itsetunnon
Vierailija kirjoitti:
Miksen vaan unohda tyyppiä jota en ole nähnyt ikuisuuksiin, muutamaan vuoteen *huoks*
Tämä! Kerro, kun vastaus löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Pusikko vai sileä?
Aina mielummin pusikko, maksullisilla on sileää pintaa, mikä näyttää oikeasti rumalta, halvalta ja mauttomalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksen vaan unohda tyyppiä jota en ole nähnyt ikuisuuksiin, muutamaan vuoteen *huoks*
Tämä! Kerro, kun vastaus löytyy.
Vastaus löytyy ihan sieltä omista ajatuksista.
Vierailija kirjoitti:
Välillä tunnen itseni huijatuksi mutta se vain lisää tunnetta siitä että seuraavalla kerralla olen taas entistä varovaisempi.
Miten huijatuksi?
Vierailija kirjoitti:
Emilia, oot mun mussukka, vaikka vihaan tuota sanaa. 🤔
Älä käytä!
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut sen. Ei ne tunteet häviä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella omituinen suhde, jos tähdätään siihen, että se ei ole all in vaan ollaan vain puolitehoilla kämppiksiä ja jaetaan laskut ja elämä.
Niin? Sitähän se avoliitto on, että ollaan kämppiksiä ja jaetaan laskuja ja pannaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hairahdus sallittaisiin, valkkaisin vieläkin sut. Oliko rumasti sanottu?
On. Mene itseesi.
Minusta taas ei, on imartelevaa ja ymmärrettävää jos joku varattu näin ajattelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vaativaa 🤔 sivusta
Erittäin vaativaa toivoa vuoropuhelua😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varmasti laita ääniviestiä.
Laita mikä tahansa viesti
Miten voisin? 🤐
En tiedä. Minäkään en laita kun en tiedä tykkääkö kaljusta.
Kalju on kuuma 😘 sivusta tietennii
Ei ole. Se vie itsetunnon
Kuule, silloin sitä kaljua ei ole stailattu oikein. Jos parta kasvaa hyvin, siististi ajeltu pää ja hyvin muotoiltu parta. Sitten muu kokonaisuus sen mukaan, minkä kokoinen kaveri olet.
Ja jos tämä meni aivan vihkoon siksi, että olet nainen - älä huoli. Nykypäivänä on tsiljoona eri kivaaja suht edukasta hiuslisäkettä / peruukkia ja naisenkin kaljun saa stailattua oikein mageaksi ajamalla pää kaljuksi. Mut älä kasvata partaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pusikko vai sileä?
Ihan sama. Enhän mä sitä tule näkemään. 😅
Kaivatun ois tarkoitus.
Tai no en kutsuisi sitä edes miksikään "liitoksi", en avonaiseksikaan liitoksi. Avonainen liitto eli avoliittohan on sellanen, että takaovi on auki.
Mut tosiaan yhdessä asuminen voi olla taloudellisesti ja muutenkin fiksua, jos on joku kiva tyyppi kenen kanssa haluaa jossain vaiheessa elämää viettää aikaa ja paneskella.
Trimmattu kolmio kasarityyliin on paras. Posliini on harvalla oikeasti sileä, ja sellainen punottava, karkeanäppyinen ei ole kiva. Trimmattu puska kutittelee kivasti lähärissä ja sitä on kiva silitellä. Ja ei tietenkään mitään lävistyksiä muualla kuin korvissa.
T💞P (lempinimet)