Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (21345)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, Ihanatar! Kauniita unia, oman kullan kuvia.
Oletko kuntarajain mies vai moni muu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisätään listaan: ei voi pitää näppejään irti musta.
Ihan hyvä ominaisuus. Kaivattu on kyllä valitettavasti onnistunut pitämään näppinsä erossa minusta. 😩
Jos minä olisin riittävän läheisissä väleissä minun kaivattuni kanssa, en malttaisi olla silittelemättä hänen partaansa 🥰 Toistaiseksi kuitenkin joudun vain haaveilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdääs sellainen Gallup, että onko joku paikka juuri teille kahdelle erityinen ja mikä se paikka on?
On yks paikka, joka meidät yhdistää ja se on kaikkee muuta kuin romanttinen.😉 Terkkuja.
Allekirjoitan. Mitähän lie osaisi tunnisteeksi laittaa - onko ideoita?
Vierailija kirjoitti:
Emilia, oot mun mussukka, vaikka vihaan tuota sanaa. 🤔
Miksi vihaat? Söpö sana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hairahdus sallittaisiin, valkkaisin vieläkin sut. Oliko rumasti sanottu?
Mä kyllä ymmärrän hyvinkin logiikan tämän takana. Kiitos samoin ;)
Vierailija kirjoitti:
Tehdääs sellainen Gallup, että onko joku paikka juuri teille kahdelle erityinen ja mikä se paikka on?
The Bank
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat kelvata kun laitat wa laulamaan.
En varmasti laita ääniviestiä.
Laita mikä tahansa viesti
Miten voisin? 🤐
En tiedä. Minäkään en laita kun en tiedä tykkääkö kaljusta.
Kalju on kuuma 😘 sivusta tietennii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisätään listaan: ei voi pitää näppejään irti musta.
Ihan hyvä ominaisuus. Kaivattu on kyllä valitettavasti onnistunut pitämään näppinsä erossa minusta. 😩
Jos minä olisin riittävän läheisissä väleissä minun kaivattuni kanssa, en malttaisi olla silittelemättä hänen partaansa 🥰 Toistaiseksi kuitenkin joudun vain haaveilemaan.
Silittämällä ne välit siitä nopeasti lähenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut murheellinen viime aikoina. Voisinpa halata sinua, mies.
Kaupasta saa tyynyjä.
Miksi lähettäisin tyynylle terveiset? Tämä ketjun ideahan on lähettää terveisiä kaipaamalleen henkilölle...
Koska saman asian ajaa.
Tämä ketjun ideahan on lähettää terveisiä ei minnekään...
Koska se saman asian ajaa.
lol, aika kuistilla olet, jos luulet että oikean ihmisen halaaminen on korvattavissa jollain tyynyn halaamisella. Olet kai sama jonka mielestä seksilelut ovat täysin sama, kuin seksi toisen ihmisen kanssa?
sivusta
Jos mies olisi kirjoittanut niin käskisitte sen halata tyynyä.
Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla lista riippuu siitä, millaisesta suhteesta on kyse.
Että onko mahdollisesti loppuelämän elämänkumppani kyseessä jonka kanssa mennään naimisiin jne., vai parisuhde jossa ehkä asutaan yhdessä ja on säännöllinen seksi, seuralainen ja laskujen jakaja - eikä varsinaisesti syvempää sitoutumisaietta.
Minusta tuo on aika kova merkki sitoutumisesta, että asuu jonkun kanssa yhdessä ja jakaa laskut ja arjen. Loppuelämästähän kukaan ei voi mitään luvata eikä avioliitto takaa mitään yhteistä loppuelämää.
Juu ajatellaan eri tavoin. Ajattele sinä kuten ajattelet ja minä kuten minä ajattelen :)
Juu näin tehdään. Itse en ikinä pystyisi elämään jonkun kanssa 24/7 jos en olisi tosissani. Onko siitä edes helppo lähteä, vaikka haluaisin, kun koko elämä on yhteistä? Yhtäkkiä huomaa olevansa loukussa jonkun kanssa jonka kanssa ei edes halunnut sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, mutta näen oman kullan kullin kuvia. Olet varasijalla..
Yksi juttu vielä: en tykkää teoretisoinnista, se on ulkoinen stressitekijä rooli kouluvuosilta. Jos tykkäisin, niin varmaankin lukisin kirjallisuutta enemmän ja kirjoittaisin kirjoja yms. julkaisisin omia teorioitani. Olen syntynyt käsityöläisperheeseen; minun "kädentaitoni" kuitenkin on sanoittaminen ja itsereflektointi käytännön tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies olisi kirjoittanut niin käskisitte sen halata tyynyä.
Sivu.
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Pusikko vai sileä?
Ihan sama. Enhän mä sitä tule näkemään. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla lista riippuu siitä, millaisesta suhteesta on kyse.
Että onko mahdollisesti loppuelämän elämänkumppani kyseessä jonka kanssa mennään naimisiin jne., vai parisuhde jossa ehkä asutaan yhdessä ja on säännöllinen seksi, seuralainen ja laskujen jakaja - eikä varsinaisesti syvempää sitoutumisaietta.
Minusta tuo on aika kova merkki sitoutumisesta, että asuu jonkun kanssa yhdessä ja jakaa laskut ja arjen. Loppuelämästähän kukaan ei voi mitään luvata eikä avioliitto takaa mitään yhteistä loppuelämää.
Juu ajatellaan eri tavoin. Ajattele sinä kuten ajattelet ja minä kuten minä ajattelen :)
Turhaa toisten arvoja ja ajatuksia alapeukuttelette. Yrittäkää hyväksyä, että ihmiset on erilaisia eivätkä kaikki ajattele tai koe asioita kuten Te. Eikä heillä ole aikomustakaan. Heillä on eri mentaliteetti joihinkin asioihin, mahdollisesti moniinkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos hairahdus sallittaisiin, valkkaisin vieläkin sut. Oliko rumasti sanottu?
On. Mene itseesi.