Harrastaako iäkkäät 40+ ikäiset minkä verran seksiä?
Kommentit (156)
kokematon < 1000 naintia takanaan omaavva teini kyselee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 40v. ja harrastan seksiä n.joka toinen päivä.
En kyllä koe itseäni iäkkääksi, mutta..Ap halusi päästä sanomaan 40+ vuotiaita iäkkäiksi. Se oli pointti.
Minä olin 35-vuotias kun pomppasin aamulla jotenkin pää vinossa ylös sängystä ja tasapainoaisti sanoi kontrahtinsa irti. Oireet eivät hellittäneet vielä siihen mennessä kun pääsin töihin vaan tuntui koko ajan siltä kuin olisin astunut juuri ulos karusellista joten menin työpaikkalääkärille. Työpaikkalääkäri totesi että tasapainoelimessä olevat "hiekat" (täh?) ovat heilahtaneet pakoiltaan kun heilautin päätä vauhdilla väärään suuntaan mutta tämä ei ole vaarallista kun ne valuvat kyllä takaisin paikalleen.
Lohdutti vielä että kyllä tämä on ihan yleistä noin keski-ikäisillä miehillä. Perkeleenperkele.
Meillä alko kunnon seksielo siitä alla 40 vee. ja hurja meno jatkuu...
Sitä ennen ei tiedä mies, ei nainen mitään.
Ollaan pikkuisen päälle viiskymppinen pariskunta. Seksiä ollut viime vuodet sellaiset 1-5 krt vuodessa.
En voi tajuta miksi ei seksi ole hyvää, tai no voin jos mies on huono ja itsekäs.
Mutta jos ihana niin wau!
Meillä nyt kävi paska keissi, kun se ritasyöpä iski, ja olen nyt sitten kyklooppi.
Kaikki estreogeeni on mulle kielletty, joten ei ole haluja eikä orgasmejakaan.
Olen menettänyt upean elämäni, rikkaan seksin mieheni kanssa, mutta kyllä meillä rakkaus on silti. Ja rakastelu.
En ole iäkäs, mutta 40v nainen. Viime viikolla harrastin seksiä 9 kertaa. Suhde on aika tuore niin tulee harrastettua useamman kerran päivässä, kun tavataan.
Vierailija kirjoitti:
En voi tajuta miksi ei seksi ole hyvää, tai no voin jos mies on huono ja itsekäs.
Mutta jos ihana niin wau!
Meillä nyt kävi paska keissi, kun se ritasyöpä iski, ja olen nyt sitten kyklooppi.
Kaikki estreogeeni on mulle kielletty, joten ei ole haluja eikä orgasmejakaan.
Olen menettänyt upean elämäni, rikkaan seksin mieheni kanssa, mutta kyllä meillä rakkaus on silti. Ja rakastelu.
Mahtavaa jos teillä näin. Meillä oli sama tilanne ja puolisoni ei ole kiinnostunut enään minkäänlaisesta läheisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan pikkuisen päälle viiskymppinen pariskunta. Seksiä ollut viime vuodet sellaiset 1-5 krt vuodessa.
Ihan hyvä määrä👍. Itsellä tuostakin vähemmän. Viime kerrasta nyt 4kk kun kumppanin kanssa touhuiltu ja ei tuo edes tee mieli. Ollaan 40+ pariskunta.
Lopeta jo. Reilu nelikymppinen on ihminen parhaimmillaan. Itse olen 60 vuotias mies, eikä rakastelumäärät ole vähentyneet vielä ollenkaan.
Kyllä, mutta ei sinun laisesi impotentin kanssa.
Olen 53v.olen harrastanut seksiä 8 vuotta sit.asun vaimon kanssa.mutta se ei anna seksiä.olen sit tyytynyt osaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä elämässä ja suhteessa on paljon muuta kun seksi. Seksi tulee itelle aikalailla viimesenä. 4-5 kertaa vuoteen on ihan hyvä ja ei tarviis edes sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä elämässä ja suhteessa on paljon muuta kun seksi. Seksi tulee itelle aikalailla viimesenä. 4-5 kertaa vuoteen on ihan hyvä ja ei tarviis edes sitäkään.
Se on jännä miten erilaisia ihmiset on tässä. Itselläkin elämässä ja suhteessa paljon muita tärkeitä asioita ja mukavaa tekemistä, mutta seksi myös tosi tärkeää ja ihana yhteinen rentoutumiskeino joka vahvistaa keskinäistä tunnetta ja sidettä hyvien keskustelujen lisäksi. Usein seksin jälkeen onkin mukavia keskusteluja sängyssä makoillen ja toista hyväillen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä miten erilaisia ihmiset on tässä. Itselläkin elämässä ja suhteessa paljon muita tärkeitä asioita ja mukavaa tekemistä, mutta seksi myös tosi tärkeää ja ihana yhteinen rentoutumiskeino joka vahvistaa keskinäistä tunnetta ja sidettä hyvien keskustelujen lisäksi. Usein seksin jälkeen onkin mukavia keskusteluja sängyssä makoillen ja toista hyväillen.
No tuo on varmaan totta tuokin. Itsellä ei ole ikinä seksi oikein onnistunu niin enemmän ärsyttää/ahistaa sen harrastaminen vaikka se toki hyvältä tuntuukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo on varmaan totta tuokin. Itsellä ei ole ikinä seksi oikein onnistunu niin enemmän ärsyttää/ahistaa sen harrastaminen vaikka se toki hyvältä tuntuukin.
Itselläkin joskus oli noin. Nykyään on ruvennut nauttimaan seksistä eritavalla ja sitä kaipaa jos ei muutamaan päivään ole ollut.
Eipä meillä tuo N46 osoita hirveästi kiinnostusta seksiin. Siksi olen hankkinut muita harrastuksia joista saan toisenlaisen tyydytyksen ja käytän nyt aikaa omiin juttuihin. Mielestäni seksi on yksi liimaava komponentti suhteessa ja jos muuten menee meillä hyvin niin ollaan sitten seksittömässä suhteessa. Ei vaan tarvitse ihmetellä kun tulee se hetki, että joku on kiinnostunut ja haluaa seksiä, etteikö sitten hyppäisi vieraisiin lakanoihin.
M48
Vierailija kirjoitti:
Vielä 8-kymppisetkin harrastaa.
"Vielä 8-kymppisetkin harrastaa."
Niin, 8-kymppiset miehet harjoittaa seksiä 1-kymppisten ja 2- kymppisten naisten kanssa. Naisilla seksi päättyy vaihdevuosivaivojen alkaessa, keskimäärin noin 45v iässä.
40 Kö iäkäs? heh heh
Parhaimmat kyydit olen saanut 83 v. naiselta huh huh ! se on tosi parhaat esileikit mahtava pimppa sykki ja imi kun sai...olisi kestänyt vaikka koko yön...
Jokapäivä +60!