Harrastaako iäkkäät 40+ ikäiset minkä verran seksiä?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tästä ole ihan virallisia tutkimuksia? Niitä vaan kaivelemaan.
Nyrkkisääntönä voi sanoa, että 10% vähenee per vuosikymmen seksiä harrastavien määrä.
20-vuotiaista 80% harrastaa ja 80-vuotiaista 20% harrastaa joka viikko.
Alle 20-vuotiaat poislukien, ei heillä luku ole lähellä sataa.
Täysin päästä temmattuja lukuja. Moni tilasto osoittaa, että nuoremmat, etenkin miehet, harrastavat entistä vähemmän seksiä.
Joo, nuoret nyt harrastavat vähemmän kuin nuoret 80-luvulla. Silti enemmän kuin kahdeksankymppiset nykyään.
Nuorilla on mitä ilmeisemmin niin paljon erilaisia aktiviteettejä että seksi ei ole siinä päällimmäisenä kiinnostuksen kohteena?
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhutaan halventavasti pihtarimammoista? Aina tätä potaskaa.
Jep. Peiliin katsominen ei halventajilta oikein luonnistu.
Pari kertaa viikossa rakastellaan, +60 v pariskunta, kymmenkunta vuotta aviossa.
1,5 kertaa viikossa. Pidän lukua. N47
55 v, vaimon kanssa paneskellaan n. 3-4 x viikossa. Seksi on 10 x parempaa keski-iässä kuin nuorena.
Etenkin eroottiset leikit kuivahtavat pikkuhiljaa kun nainen wanhenee, niin että 35-40 iässä ne ovat loppu tai aivan minimissään kuten seksikin.
Vierailija kirjoitti:
Etenkin eroottiset leikit kuivahtavat pikkuhiljaa kun nainen wanhenee, niin että 35-40 iässä ne ovat loppu tai aivan minimissään kuten seksikin.
Se johtuu vain siitä, että olet tuollainen 70v korvilla oleva ukko, jonka luonne on kuin mesimäyrällä, mutta ei niin lempeä.
Vierailija kirjoitti:
55 v, vaimon kanssa paneskellaan n. 3-4 x viikossa. Seksi on 10 x parempaa keski-iässä kuin nuorena.
Teillä pannaan lähes joka päivä; sinulla halukas aktiivinen vaimo. Käy hiemman kateeksi.
Päivittäin ehkä jopa 2-3 kertaakin. n45 ja m45
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mielestäsi sopiva termi iäkkäälle mammalle, joka pihtaa?
2-3 krt viikossa , aviossa N 58 M 60 yhdessä 40 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mielestäsi sopiva termi iäkkäälle mammalle, joka pihtaa?
Umpipillu
Harrastaisin kyllä useamman kerran viikossa, mutta puuttuu se kumppani. Oma kiva ei kiinnosta.
N56
Vierailija kirjoitti:
Harrastaisin kyllä useamman kerran viikossa, mutta puuttuu se kumppani. Oma kiva ei kiinnosta.
N56
Ja en kyllä koe olevani mikään iäkäs. Päinvastoin! Seksi on ihan parasta just tässä iässä. Kun sitä vain olisi!
Vierailija kirjoitti:
N56
Voi..olisit juuri sopivan ikäinen..meidän pitää tavata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 46v enkä ole iäkäs. Ap on taas joku kakara joka haluaa mollata keski-ikäisiä. On varmaan sama vähä-älyinen joka lapsellisesti käyttää mummo-sanaa haukkumasanana.
Olen myös 46 ja olen kyllä jo aika iäkäs :D Toisaalta mulla myös itsetunto kestää nuorempien kettuilut, eikä mieli pahoitu noin pienestä.
Aivan. Omituisia copeja vaan täällä. Harvoin kuulee pari-kolmekymppisten toivovan olevansa 60+, tai seikkailijoista etsimässä ikuisen vanhuuden lähdettä. Isoäitini on jo 93, ja ei se ole mitään herkkua. Ihmisen "tekninen käyttöikä" on sellaisen 40v luonnossa. Itsekin kävin nyt kolmevitosena lääkärissä nivelen takia, ja ortopedi sanoi, että varhaiskeski-ikään kuuluvat nuo. Ja totta, olen varhaiskeski-ikäinen, lähestymässä elinkaareni puoliväliä. Modernissa kielenkäytössä vaan 65+ puhuvat itsestään keski-ikäisinä, vaikka ovat jo elinkaarensa loppupäässä.
Kettuileva nuoriso vanhenee myös aikanaan, ja heidänkin rapistuvalle ruumiilleen joku aikanaan irvailee. Mielestäni he ovat kaikessa epäkypsyydessään vähemmän häiriintyneitä kuin palstan 65+ papparaiset, jotka kuvittelevat olevansa jotain adoniksia ja unelmien seksikumppaneita.
40v joka toinen päivä
50 joka kolmas
60 joka kolmas tai neljäs
70, saa nähdä
Onneksi vaimolle nämä sopivat.
On samanikäinen.
Vierailija kirjoitti:
40v joka toinen päivä
50 joka kolmas
60 joka kolmas tai neljäs
70, saa nähdä
Onneksi vaimolle nämä sopivat.
On samanikäinen.
Tässä rehellinen vastaus. Seksin määrä vähenee iän funktiona, kalevien copet on säälittäviä.