Harrastaako iäkkäät 40+ ikäiset minkä verran seksiä?
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Mun just 64 vee mies just tuli ja kuiskutti korvaani, että kohta on sitten seksiä! Kivaa! Olisko pitänyt lopettaa joku 24 vuotta sitten, no ei!
Toteutuiko kuiskutuksen lupaus?
Oliko kivaa?
Vaimo on 56v. Ja aina valmis, mitä nyt vähän Vagisania ja liukkaria tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Tähän ikään mennessä, kun seksikertoja on kertynyt nolla kappaletta niin ei sitä enää voi harrastamista aloittaa.
Harrastan siis seksittömyyttä.
Lopeta valehtelu.
keskimäärin kerran viikossa tai joka toinen viikko. vaimolla on vaihdevuodet meneillään, joten joko tämä on yhtä juhlaa tai sitten ihan helvettiä
jatkona edelliseen: omat himot ovat vähän rauhoittuneet iän myötä, joten sooloseksiä on vain joka kolmas päivä
Eläkepäiviä odottelen kiikkustuolissa ristikoita täyttäen. Hautapaikka on jo valmiina. Ei tässä oikein muuta ehdi tekemään kun kuolemaa odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Juuri täytin 40. Olen fyysisesti elämäni kunnossa, en ihan käyttäisi itsestäni sanaa iäkäs..riippuu toki kuka kysyy.
mutta kerran viikossa taitaa puolison kanssa tulla peuhattua.
Puhut kuin minun mies, mutta miksi te miehet jotka koette olevanne elämänne kunnossa, ette sitten sekstaile enemmän naistenne kanssa?
Terveisin, puutteessa elävä N36
Itseäni (N57) en tunne iäkkääksi, mutta mieluusti harrastaisin seksiä itseäni nuorempien kanssa. Omanikäisillä ja vähän nuoremmillakaan miehillä ei vaan enää seiso kunnolla. Itselläni taas halut ovat vain lisääntyneet viimeisen parin vuoden aikana.
En oikein nauti, jos mies kestää kovana about 30 sekuntia. 😬
Sehän hyvä että halut tallella,se on hyvä lähtökohta,missä päin vaikutat?Vois poiketa kahvilla yms.Kyllä seksi käy mielessä päivittäin.
Nainenkin on puutteessa,sehän harmillista,kyllä voisin auttaa,missä päin vaikutat.
40-parempaa kuin aiempien vuosien seksi. Haluja on vaikka kuinka mutta vaimoa kiinnosti viimeksi viisi vuotta sitten. Koita siinä sitten harrastaa.
50v ukkeli. Luulen olevani aika hyväkuntoinen. 3-4krt salilla ja joka päivä lenkillä.
N 7~10 krt viikossa harrastin seksiä suhteessa ollessa. Nyt erottuani saman verran sooloseksiä.
Onhan se ihan eri juttu tehdä oikeasti toiselle hyvää, mutta minkäs teet tällaista elämä joskus on 🤷
Yhtä hyvin maistuu kuin 60 v sitten
Parisuhteessa kerrotaan harrastetaan seksiä. Todellisuudessa parisuhteissa seksiä on vähemmän kun ne sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri täytin 40. Olen fyysisesti elämäni kunnossa, en ihan käyttäisi itsestäni sanaa iäkäs..riippuu toki kuka kysyy.
mutta kerran viikossa taitaa puolison kanssa tulla peuhattua.
Puhut kuin minun mies, mutta miksi te miehet jotka koette olevanne elämänne kunnossa, ette sitten sekstaile enemmän naistenne kanssa?
Terveisin, puutteessa elävä N36
Ei vaan jaksa kun se on samaa nylkyttämistä aina. Itekin jakso aikasemmin mutta ei tuota enää kehtaa kun tullu niin mukavuuden haluseksi. Mies 41v
Vai keski-ikäiset, nainen on parhaimmillaan35 - 45 ikäisenä ja miehet jolla on ollut seksielämää osaavat jo rakastella. Meillä mieheni haluaa useita kertoja viikossa ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Kuitenkin masturboin vielä lisäksi silloin tällöin statisfayerilla, seksielämämme on hyvää ja kokeilemme myös usein jotain uutta seksinsaralla. Elän mielestäni seksinsuhteen elämäni parasta aikaa 39 vuotiaana. Jossu.
Vierailija kirjoitti:
Vai keski-ikäiset, nainen on parhaimmillaan35 - 45 ikäisenä ja miehet jolla on ollut seksielämää osaavat jo rakastella. Meillä mieheni haluaa useita kertoja viikossa ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Kuitenkin masturboin vielä lisäksi silloin tällöin statisfayerilla, seksielämämme on hyvää ja kokeilemme myös usein jotain uutta seksinsaralla. Elän mielestäni seksinsuhteen elämäni parasta aikaa 39 vuotiaana. Jossu.
Seksi ihan yliarvostettua paskaa.
Tekisi mieli pari kertaa viikossa, mutta vaimo ei enää halua ollenkaan. Korvat punaisina saa tuolla kävellä kun panettaa niin paljon.