Tuntuu ettei enää mun ikäset naiset juo alkoholia
Olen 40 v mies ja juonut vuosia alkoholia ja suurin osa joka vloppu 1 kerran, tykkään ja käyn baareissa, alkoholi saa mut rentoutumaan olen kai bilehile mies, mutta olen huomannut että monet mun ikäset eivät tykkää juoda varsinkaa naiset alkoholia, mistä syystä?
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Jep. Jos nainen juo lähes joka vkl alkoholia ollessaan jotain 35+, niin jotain on mennyt vikaan. En sano, että on alkoholisti. Voi olla sitäkin, että nuoruuden bileet on jääneet kesken, kun on tullut tehtyä lapset niin aikaisin. Tuo on itse asiassa aika yleinen syy. Mutta iso osa naisista on tuon ikäisenä jo nähnyt ne känni-elvikset, oman elämänsä toimitusjohtajat ja biljardikuninkaat. Ei houkuttele pätkääkään lähteä kiskomaan jotain fisushotteja aamuyön tunneille ja potea hirveetä darraa seuraavat pari päivää. Se kun ei darrakaan enää mene päivässä ohi, kuten parikymppisenä.
Mä oon huomannu Tinderissä, että kovin harva ns. aikuinen nainen kertoo vetävänsä häppää joka vkl. Enkä sellaista ottaisikaan itselleni. Parin sellaisen kanssa käynyt treffeillä ja voin sanoa, että tosi eri planeetalta ollaan. Kyllä mäkin otan joskus, juhlissa, mutta silloinkin todella siististi. Kun ei vaan jaksa tiätsä, ei vaan jaksa. Että jos nainen
Moni ei varmaan kerro, vaikka ottaisikin. Edelleen naisen, varsinkin äidin, juomista paheksutaan enemmän kuin miehen.
Yöelämä on kuollut. Monet baarit ja yökerhot konkassa. Maailma menee eteenpäin ja ihmiset raitistuu. Hyväksykää muutos.
Kyllä minä juon liki joka viikonloppu yhden oluen lauantaina. Jos OIKEIN jaksan pysyä hereillä, saattaa mennä lasi viiniäkin.
N45
Minä juon, mutta en ole ikinä ymmärtänyt baareja. Kotona on kauniimpaa, kotona saa löhötä, kotona sohva on puhdas. Miksi ihmeessä menisin baariin kököttämään ja katsomaan seinille?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä juon liki joka viikonloppu yhden oluen lauantaina. Jos OIKEIN jaksan pysyä hereillä, saattaa mennä lasi viiniäkin.
N45
Kotona mieheni kanssa siis. En todellakaan jaksa keskustaan baariin enää lähteä niin että joutuisi taksilla kotiin tulemaan.
Eihän sitä ehdi kaljoitella kun syntyvyyttä lykätään lähemmäs 40v niin silloin hoidetaan pikku vauvoja
Vierailija kirjoitti:
Minä juon 1 lasin viiniä tai 1 siideri/kalja joka toinen viikko.
En halua bilehile miestä mutta en absolutistiakaan
Liiallinen juominen ei ole terveellistä!
Miksi on pitänyt tuolla lailla aikatauluttaa ja rajata? Samantien voisi olla juomatta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
En halua tuhlata päivääni krapulaan. Osaan juoda esim yhden shamppanja lasillisen ja yhden punaviini. Ja se on siinä. Olut on ihan hyvää alkoholittomana. Humalankaan tunteesta en pidä. Pieni hiprakka joskus ok( se kaksi lasillista viiniä)
Kerro mikä alkoholiton olut on hyvää? Olen testannut montaa eri merkkiä ja kaikki maistuu hirveälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. terveystietoisuus, 2. eivät tykkää kun siitä tulee humalaan, 3. jos juovat niin juovat kotonaan, etkä siksi tiedä sitä.
Ja kolmonen varsinkin siksi, etteivät halua hankkiutua humalaan siellä missä on vieraita miehiä.
Silti äänestävät (suvaitsevaisuuden nimissä) lisää vieraita miehiä tänne. Eikö olekin ristiriitaista. Eh, naesen lokkiikka, nemeddäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua tuhlata päivääni krapulaan. Osaan juoda esim yhden shamppanja lasillisen ja yhden punaviini. Ja se on siinä. Olut on ihan hyvää alkoholittomana. Humalankaan tunteesta en pidä. Pieni hiprakka joskus ok( se kaksi lasillista viiniä)
Kerro mikä alkoholiton olut on hyvää? Olen testannut montaa eri merkkiä ja kaikki maistuu hirveälle.
Minusta tsekkiläinen stravopramen on hyvää. Eri
Ei pysty nukkumaan jos juo enemmän kuin 2 annosta. Sitten jos viikonloppuna haaskaa yhden yön eikä palaudu, koko seuraava viikko on hirveä.
Tykkään olla humalassa mutta hinta on liian kova!
N45
Ei ole aikaa potea krapuloita ja ulkonäkö vaatii muutenkin valtavasti työtä, jota en ole useinkaan valmis tekemään. Helppoa on olla rupsauttamatta itseään ainakaan enempää alkoholilla. Syöpäriski nousee kivasti ilman alkoholiakin. Vanhuksena en sitten taas kestä viinaa lainkaan, kuten eivät naiset ylipäätään. Lisäksi se on todella kallista ulkona juotuna. Mieluummin syön jonkun hyvän aterian ravintolassa.
Minä en käytä alkoholia ollenkaan, koska se tuhoaa aivoja. Mielummin nautin elämästi joka päivä. N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholismi ei kiinnosta omakohtaisesti eikä seurustelukumppanilla. Se on paheneva, kuolemaan johtava tauti, joka vie ihmiseltä kaiken. Vähä vähältä se vie ensin ystävät, työt, omaisuuden, terveyden, ihmissuhteet, itsekunnioituksen, älyn, elämän.
Joten aika typerä pitää olla että juo.
Aika typerä pitää olla jos luulee että kaikki alkoholinkäyttö on alkoholismia.
Kaikki alkoholinkäyttö ei ole alkoholismia, mutta jokainen tippa alkoholia on karsinogeenistä liuotinta ja hermomyrkkyä joka tekee peruuttamatonta tuhoa.
Idioottihommaa myrkyttää itseään.
Juon kyllä mut usein kotona tai sitten arkisin laivalla. Vuorotyössä ei viitsi olla pois viikonloppuna,kun kuka nyt olis sunnuntaina pois töistä.
Ei ole kiinnostanut enää vuosiin. Eikä todellakaan kiinnostaisi "bilehile" mieskään. Eiköhän bilehileen kannata katsella niitä muita bilehileitä. Tässä iässä he tosin ovat jo pubiruusuja. Mutta eiköhän heitä vielä olemassa ole.
Ongelma taitaa siis olla, että osa on siirtynyt elämässään eteenpäin kun osa jää ihmettelemään mihin ne muut ikäisensä katosivat.
Se karmea olo joka siitä juomisesta seuraa pilaa koko viikonlopun. Mulla on muutakin tekemistä, enkä koe sitä humalaa sen arvoisena. Osaan puhua ihan selvinpäinkin ihmisten kanssa
Liikaa juova nainen ei oo mikään lottovoitto kenellekään.