En vaan kestä sitä Telian mainostaa ja vanhaa blondia akkaa
Tulee pyytämättä koko ajan väliin kun luen uutisiä.
Kommentit (26)
Muakin väsyttää se, ihan samoin kuin DNA:n mainos. Muka hauskaa ja houkuttelevaa, kun on joku tuhat kertaa televiossa nähty naisen naama mainoksessa jotenkin hassunhauskasti. Tosi geneerisestä puusta veistetty aina nämä operaattoreiden brändi-ilmeet ja mainoskampanjat.
Ei oikein sovi surevan lesken käytökseksi.
Vanhoihin nahkoihin syntynyt. Ei erottaisi 90-luvun versiosta.
Vierailija kirjoitti:
Show must go on.
Minä en kestä ihmisiä, jotka valittavat nettimainoksista. Ne kun saa poistettua parissa minuutissa asentamalla jonkun mainoksenesto-ohjelman koneelle.
Vierailija kirjoitti:
Mehän emme tiedä, koska nämä on filmattu.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla ei ole mitään aikuisen asiaa niin ei tarvitse kirjoitella tänne mitään.
Minäpä olen se mt hullu läski...
Naisnäyttelijän on paljon nuoremman oloinen kuin ikänsä 70v. Lauluäänikin kunnossa! Erittäin hyvä valinta mallikasvoksi ja esiintyjäksi!!
Vierailija kirjoitti:
Minä en kestä ihmisiä, jotka valittavat nettimainoksista. Ne kun saa poistettua parissa minuutissa asentamalla jonkun mainoksenesto-ohjelman koneelle.
Tulevat ne hassunhauskat brändi-ilmeet muuallakin vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisnäyttelijän on paljon nuoremman oloinen kuin ikänsä 70v. Lauluäänikin kunnossa! Erittäin hyvä valinta mallikasvoksi ja esiintyjäksi!!
Mutta sillä on aina se yksi ja sama rooli...
Nämä operaattorit mainostavat aina ihan muuta kuin kilpailijoita parempaa palvelua, tuotetta tai hintoja. Mainosten idea on vain yrittää tuottaa jotain kivoja fiiliksiä tyhmissä kansalaisissa.
Tökeröitä, surkeita "mainoksia", en osta mitään.
Missä te näette mainoksia?
Kun ei katso televisiota, eikä kuuntele radiota, ja selaimessa on asennettuna Adblock Ultimate, ei joudu mainospommituksen uhriksi. Suosittelen. En ole 1990-luvun jälkeen kärsinyt ärsyttävistä mainoksista.
Vierailija kirjoitti:
Muakin väsyttää se, ihan samoin kuin DNA:n mainos. Muka hauskaa ja houkuttelevaa, kun on joku tuhat kertaa televiossa nähty naisen naama mainoksessa jotenkin hassunhauskasti. Tosi geneerisestä puusta veistetty aina nämä operaattoreiden brändi-ilmeet ja mainoskampanjat.
Mainoksiahan ei ole pakko katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Missä te näette mainoksia?
Kun ei katso televisiota, eikä kuuntele radiota, ja selaimessa on asennettuna Adblock Ultimate, ei joudu mainospommituksen uhriksi. Suosittelen. En ole 1990-luvun jälkeen kärsinyt ärsyttävistä mainoksista.
Et varmaan käy ikinä ulkonakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainoksiahan ei ole pakko katsoa.
Totta. Voi pysytellä aina kotonaan lukemassa kirjaa.
Minun tämän hetken inhokki on se Osuuspankin mainos jossa on se ylipirteä yli-innokas pankkifani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevat ne hassunhauskat brändi-ilmeet muuallakin vastaan.
Ei ole tullut, mutta johtuu varmaan siitä, etten katso lineearitöllöä.
Jos sinulla ei ole mitään aikuisen asiaa niin ei tarvitse kirjoitella tänne mitään.