Tuntuu ettei enää mun ikäset naiset juo alkoholia
Olen 40 v mies ja juonut vuosia alkoholia ja suurin osa joka vloppu 1 kerran, tykkään ja käyn baareissa, alkoholi saa mut rentoutumaan olen kai bilehile mies, mutta olen huomannut että monet mun ikäset eivät tykkää juoda varsinkaa naiset alkoholia, mistä syystä?
Kommentit (129)
Minä en käytä alkoholia, mutta kaupassa käydessäni +40v naiset ostavat alkoholia siinä missä raavaat miehetkin ja naamakin kertoo karua kieltään.
En todellakaan juo. Syynä negatiiviset vaikutukset terveyteen ja fyysiseen kuntoon. Seksikin on parempaa selvin päin.
Naiset ei saa enää paskalirkuttelullaan ilmaisia paukkuja niinkuin joskus ennen. Ja omaa rahaahan niillä ei ole koskaan ollut.
tyhmää olla kännissä, mitä siitä saa itselleen....ei mun tarkoitus ole olla muiden huvin kohde jonka töppäilylle muut nauraa ja kertoo vielä vuosienkin päästä juttuja, kuten näille kännissä örveltäjille tehdään.Enkä mä jaksa niiden hölmöilyä sivusta seurata. Nuo on karsiutuneet jo vuosia sitten pois...pelkkiä moi-tuttuja enää ovat.
Mitä töissä eri ikäisten ihmisten kanssa juttelee, niin baareissa käyminen tuntuu kaikilla olevan todella vähäisellä kiinnostuksella. Mikäli joku ns. dokaa, niin ne yhdistyvät festareihin tai johonkin kaveri-/harrasteporukan laiva-/mökkireissuun. Kotikaupungissa baariin meneminen ei tunnu olevan enää mikään juttu monellekaan.
Pää ja kunto kesti kun olin parikymppinen.Nyt olen 40 vuotias ja oikeasti pari lasia skumppaa on jo liikaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan yli 30v käy enää baareissa
Käypä Nummirockissa katsomassa yleisön keski-ikä.
Mistä lähtien Nummirock on järjestetty baarissa?
noh noh. Älä ymmärrä pointtia väärin. Samaa juomista se on kuin baarissa käynti. Vaikka baari ei olekaan. Tai itseasiassa se on isompaa juomista.
Sinulle on ilmeisesti täysin vieras ajatus, että moni käy festareilla vain katsomassa bändejä ja täysin selvinpäin? Näin teen itsekin?
Juon viiniä ruoan kanssa viikonloppuisin, mutta muuten alkoholinkättö on vähentynyt. Satunnaisen ruokaoluenkin olen vahtanut alkoholittomaan, kun en ole mikään oluentuntija ja olen löytänyt yhden makuuni menevän alkoholittoman merkin.
No, perustelkaa nyt jotenkin tätä tyrkyttämistä? Kai siinä joku logiikka on?