Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos eroajia väheksyvä ihminen "elää varmasti väljähtäneessä suhteessa", niin ovatko eronneet siis itse lähteneet sellaisesta suhteesta?

Vierailija
17.08.2025 |

Eli jos eroamista väheksyy, onkin itse väljähtäneessä suhteessa. 

Joten eronnut näin paljastaa itse eronneensa väljähtäneen suhteen takia.

Eikö ole paradoksista? 

Mihin jäi ne pettävät alkoholistit henkistä väkivaltaa harjoittavat mieslapset? :D

Ajatella moniko lapsi asuu kahdessa kodissa, koska äitin mielestä suhde oli väljähtänyt.

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kun sua seksi noin paljo harmittaa ni hyppää katolta ja anna muiden panna nii paljo ko haluavat.

Yÿy...olen ruma mt läski kukaan ei halua mua panna.. ei edes ne AA-porukan pultsaritkaan. Yyy yyy yyyy 

Olet .. AS.  🤣🤣🤣🤣

Vierailija
62/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kun sua seksi noin paljo harmittaa ni hyppää katolta ja anna muiden panna nii paljo ko haluavat.

Yÿy...olen ruma mt läski kukaan ei halua mua panna.. ei edes ne AA-porukan pultsaritkaan. Yyy yyy yyyy 

Me pannaan aamuin illoin. Mistäs sulle lohkeais?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin luetella tähän valtavan listan asioita, joita työssäni näen ja pääsääntöisesti huonoiten voivat lapset ja nuoret ovat EROPERHEIDEN lapsia. 

Äidillä pitää kiirettä töissä ja ihmissuhteiden saralla, isä on yleensä etäinen ja henkisesti lytätty hiirulainen eikä mikään väkivaltainen juoppo.

Sosiaaliluokka ei enää ole lainkaan niin oleellinen kuin perhemuoto mitä tulee keisseihin.

Pitäkää nyt hyvät ihmiset huolta lapsistanne ja avioliitostanne. 

Haista paskaa... sun ohjeita ei tarvita...Olet mt eläkkeellä  ent. Alkoholisti...Terveisin  Vuokko

Vierailija
64/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap sut jätetty? Vai oletko kenties yh-vanhemman kasvattama ja sulla on jotain traumoja siitä johtuen? Jostain tuo sun viha kumpuaa, eikä sillä ole mitään tekemistä ventovieraiden ihmisten erojen kanssa. Tiedostatko itse mistä se tulee? 

Olen töissä lastensuojelussa. Joko ymmärrät? Ap

Eikö sossut saa työnohjausta, jos arki töissä menee pahasti ihon alle?

Vierailija
65/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elelen väljähtäneessä suhteessa. Tää suhde on sellaisessa pisteessä, että seksiä on joskus, mutta se on lähinnä omien tarpeiden tyydyttämistä varten. Kumppani on paras ystävä, johon tosin toisinaan kyllästyy ja silloin tekee niin hyvää nähdä muitakin. Puolisoa kyllä rakastaa, mutta sitä ei millään tavalla halua omistaa. Ei paljoa haittaa puolison omat menot eikä jännitä mitään pettämisiä, luottaa siihen puolison rakkauteen ja haluun olla edelleen yhdessä, vaikka joskus muihin sortuisikin. Ehkä sellainen ihminen, joka kaipaisi palavasti rakkautta ja romantiikkaa ei tässä pysyisi. Mutta mulla on ihan hyvä olla tässäkin, koska jos sinkkuuntuisin, en ikinä enää haluaisi olla yhdenkään miehen kanssa yhdessä.

Vierailija
66/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. 

Aloituksen pointti oli se, että väljähtäneen suhteen voi hoitaa kuntoon, jotta lapsilla on ehjä koti. 

Ap

Mutku sun pointilla pyyhitään persettä , mäkätä yksin. 😝😝😝

Vierailija
67/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väljähtänyttä suhdetta kuuluu hoitaa. Ap

Siinäjän hoidat. Mä en ala paapomaan äijää, joka tekee mulle pahaa.

Vierailija
68/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. 

Aloituksen pointti oli se, että väljähtäneen suhteen voi hoitaa kuntoon, jotta lapsilla on ehjä koti. 

Ap

Miksi et vain ohittanut tätä ketjua kun ihon alle meni ja aloitit väkivaltaisen solvaamisen täällä kommenttipalstalla?

-sivusta

Vierailija
69/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap sut jätetty? Vai oletko kenties yh-vanhemman kasvattama ja sulla on jotain traumoja siitä johtuen? Jostain tuo sun viha kumpuaa, eikä sillä ole mitään tekemistä ventovieraiden ihmisten erojen kanssa. Tiedostatko itse mistä se tulee? 

Olen töissä lastensuojelussa. Joko ymmärrät? Ap

Eikö sossut saa työnohjausta, jos arki töissä menee pahasti ihon alle?

Ap ei ole viitsinyt mennä lääkäriin. Se "hoitaa" itseään ryyppäämällä.

Vierailija
70/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. 

Ap

Miksi et vain ohittanut tätä ketjua kun ihon alle meni ja aloitit väkivaltaisen solvaamisen täällä kommenttipalstalla?

-sivusta

Vai "sivusta"

Sä oot sama spämmääjä kuin ap joka käy useassa ketjussa sönköttämässä naisen seksuaalisuuden olevan äitiys. Siitoshullu vai mikä lie idiootti tämä olikaan.

Vierailija
71/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. 

Ap

-sivusta

Ei ehkä malta pysyä poissa täältä. Vaan alter egona mesoaa.

Vierailija
72/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. 

Ap

-sivusta

Ei oo sivusta. Aloittaja sinä olet.

Vierailija
73/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on esimerkki onnettomasta luuserista, joka kadehtii muiden rohkeutta ja itsenäisyyttä.

Vierailija
74/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. 

Ap

-sivusta

Ei oo sivusta. Aloittaja sinä olet.

Sellaiset vainoharhat siellä sitten. Otapa mielialalääkkeesi niin tasaannut.

Vierailija
75/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. 

Ap

-sivusta

Vai "sivusta"

Sä oot sama spämmääjä kuin ap joka käy useassa ketjussa sönköttämässä naisen seksuaalisuuden olevan äitiys. Siitoshullu vai mikä lie idiootti tämä olikaan.

Se on äärioikeistolainen incel joka ei ikinä pääse siittämään. Sillä on taas yksi pettymysviikonloppu kääntymässä työttömän maanantaiksi. 

Vierailija
76/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. 

Ap

-sivusta

Ei aloittanut, ja tää on sun ininäketju, koska sä oot miehistä surkein. Inise ittes äkkiä hautaan, hoida vaikka metanolilla se. Senkin kuluerä.

Vierailija
77/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etuuselätti Pasi Persuei sitten saanut pillua.

Hyvä niin.

Vierailija
78/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasi, sun pitäis kannustaa ihmisiä eroamaan, koska silloin olis enemmän naisia vapaana ja joku alkoholisti vois sut hetkeksi huolia.

Ensikertalaiset kiertää sinut kaukaa.

Vierailija
79/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sivistymätöntä jos ei osaa hoitaa parisuhdetta. 

Vierailija
80/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika sivistymätöntä jos ei osaa hoitaa parisuhdetta. 

On niitäkin. Sarjaeroajia. Ja joskus myös sarjapettäjiä. Henkisen väkivallan taitajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme