Jos eroajia väheksyvä ihminen "elää varmasti väljähtäneessä suhteessa", niin ovatko eronneet siis itse lähteneet sellaisesta suhteesta?
Eli jos eroamista väheksyy, onkin itse väljähtäneessä suhteessa.
Joten eronnut näin paljastaa itse eronneensa väljähtäneen suhteen takia.
Eikö ole paradoksista?
Mihin jäi ne pettävät alkoholistit henkistä väkivaltaa harjoittavat mieslapset? :D
Ajatella moniko lapsi asuu kahdessa kodissa, koska äitin mielestä suhde oli väljähtänyt.
Kommentit (128)
Ap, kun sua seksi noin paljo harmittaa ni hyppää katolta ja anna muiden panna nii paljo ko haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap sut jätetty? Vai oletko kenties yh-vanhemman kasvattama ja sulla on jotain traumoja siitä johtuen? Jostain tuo sun viha kumpuaa, eikä sillä ole mitään tekemistä ventovieraiden ihmisten erojen kanssa. Tiedostatko itse mistä se tulee?
Olen töissä lastensuojelussa. Joko ymmärrät? Ap
Toisin sanoen puhut nyt niistä marginaaliperheistä joiden ongelmat päätyvät viranomaisten setvittäväksi. Kai ymmärrät (alan kyllä epäillä) että se on vähemmistö.
Ap tehtailee näitä mollausaloituksia äitinsä peräkammarissa. Noloooo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti joka ei hoida itse lapsiaan päivittäin on epäonnistunut. Niin se on.
Kukaan ei käskenyt avata haaroja sille jännikselle. :(
Ooo, miten läskipää tärisee vanhalla pihalla, hän ei ole kelvannut koskaan kellekään.. ota vettä ja diapami.
Korjaan... vanhalla piialla...
Vierailija kirjoitti:
Ap tehtailee näitä mollausaloituksia äitinsä peräkammarissa. Noloooo
Monet loisivat kun eivät kykene itseään elättämään.
Voisin luetella tähän valtavan listan asioita, joita työssäni näen ja pääsääntöisesti huonoiten voivat lapset ja nuoret ovat EROPERHEIDEN lapsia.
Äidillä pitää kiirettä töissä ja ihmissuhteiden saralla, isä on yleensä etäinen ja henkisesti lytätty hiirulainen eikä mikään väkivaltainen juoppo.
Sosiaaliluokka ei enää ole lainkaan niin oleellinen kuin perhemuoto mitä tulee keisseihin.
Pitäkää nyt hyvät ihmiset huolta lapsistanne ja avioliitostanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap sut jätetty? Vai oletko kenties yh-vanhemman kasvattama ja sulla on jotain traumoja siitä johtuen? Jostain tuo sun viha kumpuaa, eikä sillä ole mitään tekemistä ventovieraiden ihmisten erojen kanssa. Tiedostatko itse mistä se tulee?
Moni epävakaassa perheessä lapsuutensa ollut ei osaa eikä kykene tasapainoiseen normaaliin parisuhteeseen aikuisena.
Tämä!!!
Saan aloituksesta irti sen, että väljähtäneestä suhteesta lähtevä = järkevä. Väljähtäneeseen suhteeseen jäävä = hölmö. Kai se oli se pointti. Mikä järki jäädä suhteeseen, joka pahimmillaan vain ottaa eikä anna.
Vierailija kirjoitti:
Voisin luetella tähän valtavan listan asioita, joita työssäni näen ja pääsääntöisesti huonoiten voivat lapset ja nuoret ovat EROPERHEIDEN lapsia.
Äidillä pitää kiirettä töissä ja ihmissuhteiden saralla, isä on yleensä etäinen ja henkisesti lytätty hiirulainen eikä mikään väkivaltainen juoppo.
Sosiaaliluokka ei enää ole lainkaan niin oleellinen kuin perhemuoto mitä tulee keisseihin.
Eihän sulla ole lapsia eikä kumppania. Olet vain äispän pikku kullannuppu aikamiespoika ilman pimppaa koko ikänsä oot ollut.
Vierailija kirjoitti:
Aiheutuuko ne ongelmat erosta vai samoista syistä jotka johtivat eroon?
Lapsista voi pitää erinomaisen hyvää huolta ilman avioliittoakin. Ja avioliitossakin lapset voivat voida erinomaisen huonosti. Jos olisit tehnyt aloituksen lastensuojelun tarpeessa olevista lapsista, ehkä se olisi saanut toisenlaisen vastaanoton.
Ei.
Aloituksen pointti oli se, että väljähtäneen suhteen voi hoitaa kuntoon, jotta lapsilla on ehjä koti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni epävakaassa perheessä lapsuutensa ollut ei osaa eikä kykene tasapainoiseen normaaliin parisuhteeseen aikuisena.
Tämä!!!
Tuo!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on luotu lopulta äidiksi.
Mikä se sellainen nainen on, joka vaan paneskelee 30 vuotta, ilman että lisääntyy ja hoitaa jälkikasvua?
Maailma murenee kun nainen on muuttunut mieheksi.
Onneksi saa vapaasti valita..Eikö vituta määkijää..🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Aloituksen pointti oli se, että väljähtäneen suhteen voi hoitaa kuntoon, jotta lapsilla on ehjä koti.
Ap
Ei, vaan sinä olet putkiaivo inkkeli
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Ap
Mun lapsilla on ehjä koti vaikka äitinsä muutti viettämään villiä sinkkuelämää muualle.
Tänäki kesänä yhessä lasten kanssa rempattiin julkisivua vaihtamalla terassin kaiteesta lautoja ja maalaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Ap
Koti tulee ehjäksi siten, että kiviriippa heitetään pellolle rasittamasta arkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!!!
Tuo!!!
Se!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Ap
Koti tulee ehjäksi siten, että kiviriippa heitetään pellolle rasittamasta arkea.
Kyllä! Näin minäkin tein.
M50
Vierailija kirjoitti:
Ap, kun sua seksi noin paljo harmittaa ni hyppää katolta ja anna muiden panna nii paljo ko haluavat.
Yÿy...olen ruma mt läski kukaan ei halua mua panna.. ei edes ne AA-porukan pultsaritkaan. Yyy yyy yyyy
No helvetti jos tuntuu vankilalta niin erotkaa...alkaa henki kulkemaan 😁😁😁