Hinord Suomi mainostaa instagramissa, onko kukaan tilannut sieltä?t
Vaikuttaa vähän huijaukselta, ei löytynyt kokemuksia googlehaulla. Kysyn, kun yks tuote kuitenki kovasti kiinnostaisi.
Kommentit (18)
Samasta syystä kävin katsomassa heidän sivut. Vaikuttaa erittäin isosti huijaukselta. Tuo nettisivuhan on ihan hinord.com, eli ei suomiversio mistään ulkomaisesta, silti siellä on nuo tiedot vähän siihen muotoon että ne esim postitetaan muualta ja todella huonolla Suomen kielellä.
Tuli aiemmin myös yksi selkeä huijaus Tiktokissa vastaan. Siellä nettisivulla oli "perustajan tarina" ja kuva hänestä, kun googletti kuvan niin se oli jostain ilmaiselta kuvasivulta otettu.
Harmi että saa niin paljon näkyvyyttä tuollaiset huijaukset.
Facessa tulee noiden mainos kuulokepannasta koko ajan uutisvirtaani. Mainoksen alla käydyssä keskustelussa ainakin jotkut sanoivat saaneensa tuotteen.
Tilasin tuotteen heiltä ja sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Eivät vastaa viesteihin eikä vahvistusviestiä ole tullut. Huijausta taitaa olla! Teen rikosilmoituksen, vaikka summa ei ollut suuri. Älkää tilatko tuotteita!
Tilaisin tuotteen 6.9.2023 eikä ole tullut parille.
Eivät vastaa tiedusteluihin.
Vahvasti vaikuttaa huijaukselta.
Itse tilasin, kesti muutaman viikon mutta tuli ja panta ollut lähes päivittäin käytössä 👍
Niin, mainoksen allehan kommentteja saadaan myös tekaistua joten ei ne vielä kerro mitään. Ja todennäköisesti myös tännekin keskusteluun saadaan vastaavia olen saanut tuotteen ja hyvä on ollut vastauksia :P
Aliexpressistä saa saman tuotteen tilattua vitosella. Eli varmaan tilaavat sieltä ja postittavat eteenpäin kun saavat sen Kiinasta. Ihan kiva 5x tuotto
Tilasin istuintyynyn ja tuli perille. Ja ollut kyllä just sellainen miltä vaikuttikin. Ei oo huijaus sivu.
Olen vastaanottanut kuulokepannan asianmukaisesti; kuulokkeet ovat heikot, joten olen halunnut palauttaa sen. En kuitenkaan ole saanut palautusosoitetta!?
Luulin maksavani sen 30 päivän sisällä Klarnalla, mutta maksu meneekin Nordea Financen kautta. En ole siis vielä maksanut mitään....
Jos en saa tietoa, mihin lähetän paketin ja maksu erääntyy, mitä teen?
Muakin kiinnostaa se kuulokepanta. En vaan uskalla tilata.
Pantaa tässä odottelen. Postilta on tullut ennakkoilmoitus,heille saapuvasta lähetyksestä. En siis minään pelkkänä huijauksena tätä pidä. Katsotaan sitten,kun tuote tulee.
Luulin kyllä,että tuote tulee Suomesta,mutta maksun jälkeen selvisi,että Kiinastahan tämä tulee. Vedätystä sen verran tässä hommassa.
Hei!
Tilaamani tuote tuli,mutta ei ollut sopivan kokoinen. Nyt yritän saada palautusosoitetta, mutta postiini vastataan aina samanlaisella sähköpostiviestillä. Klarnalle ei ole vielä maksanut mitään.
Ostin just tuon jalkojen hoito raspin ja maksoin !
Olen todennut, että kaikki Instassa tai Facessa mainostavat yritykset ovat huijausta.
No kannattaa edes tutustua yrityksen tietoihin ja palautuskäytäntöön.
Tosi suomalainen firma tämäkin:
R & B Ecom Limited
167-169 Great Portland Street, 5th Floor Great Portland Street, London, England, W1W 5PF
You can buy it much cheaper on legit sites operating in Finland
Eikö kukaan tiedä?