Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos eroajia väheksyvä ihminen "elää varmasti väljähtäneessä suhteessa", niin ovatko eronneet siis itse lähteneet sellaisesta suhteesta?

Vierailija
17.08.2025 |

Eli jos eroamista väheksyy, onkin itse väljähtäneessä suhteessa. 

Joten eronnut näin paljastaa itse eronneensa väljähtäneen suhteen takia.

Eikö ole paradoksista? 

Mihin jäi ne pettävät alkoholistit henkistä väkivaltaa harjoittavat mieslapset? :D

Ajatella moniko lapsi asuu kahdessa kodissa, koska äitin mielestä suhde oli väljähtänyt.

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisten pitää tulla pätemään asioista joista he eivät tiedä yhtään mitään?

Vierailija
102/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. 

Aloituksen pointti oli se, että väljähtäneen suhteen voi hoitaa kuntoon, jotta lapsilla on ehjä koti. 

Ap

Mun lapsilla on ehjä koti vaikka äitinsä muutti viettämään villiä sinkkuelämää muualle. 

Tänäki kesänä yhessä lasten kanssa rempattiin julkisivua vaihtamalla terassin kaiteesta lautoja ja maalaamalla.

Kelvoton äiti. Se ei voi olla vaikuttamatta lapsiin. Perimän ja esimerkin kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisten pitää tulla pätemään asioista joista he eivät tiedä yhtään mitään?

Koska siitoshullu on just sitä eli palstahullu

Vierailija
104/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. 

Aloituksen pointti oli se, että väljähtäneen suhteen voi hoitaa kuntoon, jotta lapsilla on ehjä koti. 

Ap

Koti tulee ehjäksi siten, että kiviriippa heitetään pellolle rasittamasta arkea.

Voimaantunutta kuraa.

Vierailija
105/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin luetella tähän valtavan listan asioita, joita työssäni näen ja pääsääntöisesti huonoiten voivat lapset ja nuoret ovat EROPERHEIDEN lapsia. 

Äidillä pitää kiirettä töissä ja ihmissuhteiden saralla, isä on yleensä etäinen ja henkisesti lytätty hiirulainen eikä mikään väkivaltainen juoppo.

Sosiaaliluokka ei enää ole lainkaan niin oleellinen kuin perhemuoto mitä tulee keisseihin.

Pitäkää nyt hyvät ihmiset huolta lapsistanne ja avioliitostanne. 

Näin juuri. Vakaa kasvuympäristö takaa parhaat lähtökohdat lapselle.

Moni helposti eroileva siirtää turvattomuuden lapsiinsa. Ei katkaise sitä turvattomuuden ja läheisriippuvuuden myrkyllistä kahletta. Ei osaa rakastaa. Edes lapsiaan.

Vierailija
106/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin luetella tähän valtavan listan asioita, joita työssäni näen ja pääsääntöisesti huonoiten voivat lapset ja nuoret ovat EROPERHEIDEN lapsia. 

Äidillä pitää kiirettä töissä ja ihmissuhteiden saralla, isä on yleensä etäinen ja henkisesti lytätty hiirulainen eikä mikään väkivaltainen juoppo.

Sosiaaliluokka ei enää ole lainkaan niin oleellinen kuin perhemuoto mitä tulee keisseihin.

Moni helposti eroileva siirtää turvattomuuden lapsiinsa. Ei katkaise sitä turvattomuuden ja läheisriippuvuuden myrkyllistä kahletta. Ei osaa rakastaa. Edes lapsiaan.

Sellasia ne naiset on. Lähes kaikki avioerot on naisen aloittamia.

Vierailija
107/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä ja osuvia havaintoja pohjasakkaa olevasta ihmisestä ja vanhemmasta.

Vierailija
108/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä ja osuvia havaintoja pohjasakkaa olevasta ihmisestä ja vanhemmasta.

Eli ap:sta

Vierailija
109/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika sivistymätöntä jos ei osaa hoitaa parisuhdetta. 

Sen takiahan sitä yleensä erotaankin, kun kumppani on sivistymätön nuija.

Ei, vaan vakka löysi ja sitten hukkasi kantensa.

Vierailija
110/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni helposti eroileva siirtää turvattomuuden lapsiinsa. Ei katkaise sitä turvattomuuden ja läheisriippuvuuden myrkyllistä kahletta. Ei

Pakkomielteinen projoisointi ilmentyy heppoisesti eroilevien käytöksessä.

Vierailija
111/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kymmenisen vuotta sitten pyörittelin mielessäni eroajatusta, kun lapset olivat pieniä. Onneksi vaimoni oli kypsempi ja vähemmän lapsellinen. Sai minut vakuuttuneeksi, että yhdessä tästä selvitään. Oikeassa oli.

Vierailija
112/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap se jaksaa vastailla itselleen muka eri henkilöinä

Vierailija
113/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin kymmenisen vuotta sitten pyörittelin mielessäni eroajatusta, kun lapset olivat pieniä. Onneksi vaimoni oli kypsempi ja vähemmän lapsellinen. Sai minut vakuuttuneeksi, että yhdessä tästä selvitään. Oikeassa oli.

Itsekin kymmenisen vuotta sitten pyörittelin mielessäni eroajatusta, kun lapset olivat pieniä. Onneksi olin vaimoa kypsempi ja vähemmän lapsellinen. Sain hänet vakuuttuneeksi, että yhdessä tästä selvitään. Oikeassa olin.

Tosin petti mua koko ajan ja heitin sen pihalle kun lapsetki oli kyllästyneitä sen sekoiluun.

Vierailija
114/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut on perseestä ja juntteja paitsi minä

Ap

Vierailija
115/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jälleen aloituksen aiheuttama harmitus käännetään kohti aloittajaa.

Koskahan joku eronnut olisi rehellinen? Ap

Rehellisesti pidän sua idioottina.

En muute oo ikinä tavannu ketään aikuista joka ei olis eronnu kertaakaan.

Kertoo lähinnä sinusta ja sosiaalisesta piiristäsi.

-sivusta

Sinä "sivusta" eli ap et koskaa eronnut ensimmäisestä tapaamastasi miehestä/naisesta vaan olet hampaat irvessä kituuttanut tämän kanssa? Siitä seiska luokan tyypistä joka näytti niin kivalta kun tuli sun 13 v synttäreille?

En ole ap enkä myöskään jokainen "sivusta" nimimerkin kirjoittaja.

Miksi pitäisi "hampaat irvessä kituuttaa", kun voi parantaa suhdetta, jos alkaa siihen suuntaan mennä.

Teillä "ammattieroajilla" on vain ja ainoastaan yksi ratkaisu parisuhteen ongelmiin. Eikä se edes ole ratkaisu, koska se ongelma siirtyy mukanasi uuteen suhteeseen.

Vierailija
116/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sivusta

Sinä "sivusta" eli ap et koskaa eronnut ensimmäisestä tapaamastasi miehestä/naisesta vaan olet hampaat irvessä kituuttanut tämän kanssa? Siitä seiska luokan tyypistä joka näytti niin kivalta kun tuli sun 13 v synttäreille?

Miksi pitäisi "hampaat irvessä kituuttaa", kun

Eli sä oot sen ekan tapaamasi ihmisen kanssa yhä yhessä? Oot outo.

Vierailija
117/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sivusta

Miksi pitäisi "hampaat irvessä kituuttaa", kun

Jos onkin niin että sarjaeroaja pitää loppu viimein kumppaneitaan vaihdettavina esineinä.

Kuin kaupasta haettavina Ikean pöytinä.

Vierailija
118/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tapaamani eronnut äiti on halunnut uuden miehen hyvinkin pian ja haaveillut uudesta suhteesta. Pettymyksiä toisensa perään ja lapsille esitellään uusia miehiä, joissa on aina parantamisen varaa sitten kuitenkin.

Lapsien takiahan lopulta parisuhteeseen mennään alunperin, sehän on ihan biologiaa. Koskahan naiset muuttuisivat taas sellaisiksi, että arvomaailma olisi kohdillaan. Ap

Mikä ihme tämä aloitus on? Minä en mennyt lapsen takia parisuhteeseen. Olimme naimisissa 10 vuotta ennen esikoista. Ja minun mielestäni parisuhde ei ollut väljähtynyt. Jokseenkin arkista, mutta ei väljähtynyttä. Ja eron syy oli miehen sivusuhde. Minulle ei sopinut, että mies halusi pitää meidät molemmat.

Vierailija
119/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tapaamani eronnut äiti on halunnut uuden miehen hyvinkin pian ja haaveillut uudesta suhteesta. Pettymyksiä toisensa perään ja lapsille esitellään uusia miehiä, joissa on aina parantamisen varaa sitten kuitenkin.

Lapsien takiahan lopulta parisuhteeseen mennään alunperin, sehän on ihan biologiaa. Koskahan naiset muuttuisivat taas sellaisiksi, että arvomaailma olisi kohdillaan. Ap

Mikä ihme tämä aloitus on? Minä en mennyt lapsen takia parisuhteeseen. Olimme naimisissa 10 vuotta ennen esikoista. Ja minun mielestäni parisuhde ei ollut väljähtynyt. Jokseenkin arkista, mutta ei väljähtynyttä. Ja eron syy oli miehen sivusuhde. Minulle ei sopinut, että mies halusi pitää meidät molemmat.

Oletpas ehdoton ja mustavalkoinen kun et suostu polysuhteeseen. 

Vierailija
120/128 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpas ehdoton ja mustavalkoinen kun et suostu polysuhteeseen. 

Niin eksänikin sanoi. Ei todin kusunut minua mustavalkoiseksi, vaan ehdottomaksi ja pienisydämiseksi. 

So be it. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä