Jos eroajia väheksyvä ihminen "elää varmasti väljähtäneessä suhteessa", niin ovatko eronneet siis itse lähteneet sellaisesta suhteesta?
Eli jos eroamista väheksyy, onkin itse väljähtäneessä suhteessa.
Joten eronnut näin paljastaa itse eronneensa väljähtäneen suhteen takia.
Eikö ole paradoksista?
Mihin jäi ne pettävät alkoholistit henkistä väkivaltaa harjoittavat mieslapset? :D
Ajatella moniko lapsi asuu kahdessa kodissa, koska äitin mielestä suhde oli väljähtänyt.
Kommentit (128)
Trauma? Minullako? Enpä tiedä, täytyy kysyä terapeutilta, jos sellaiseen törmään.
Mutta lasten pahoinvointi takuulla lisääntyy entisestään, kun vanhemmat ovat nykyään niin järjettömän itsekkäitä. Pitäisi olla jokin vanhemmuustesti, johon kuuluu myös jokin sopimus vakaasta perheestä, sitoutumisesta ja pitkäjänteisyydestä.
Ai niin, sellainenhan on jo! Avioliitto. Ap
Joten eronnut näin paljastaa itse eronneensa väljähtäneen suhteen takia.
Eikö ole paradoksista?
Ei, miksi olisi? Kai useimpien mielestä väljähtyneestä suhteesta kuuluukin erota. Mikä paradoksi siinä on?
Väljähtänyttä suhdetta kuuluu hoitaa. Ap
Itse ainakin koin avioliitossani ivaa, halveksuntaa, taloudellista hyväksikäyttöä. Olin aina yksin ja tunsin olevani yksinäinen.
Eron jälkeen taloudellinen tilanne parani. En ollut yksinäinen. Olin rentoutunut ja helpottunut. Ei tarvinnut pelätä toisen reaktiota ja sanoja.
Eron jälkeen vain varmistui millainen ex oli. Todella itsekäs.
Haha
Oli ap:n alotettava uus ketju kun alkuperäsessä hänet lytättiin 100 - 0
No valitettavasti täällä Aihe vapaalla teitä eronneita vuoroviikoin lapsiaan näkeviä äitejä on niin paljon. :( ap
Ei tuossa mitään ristiriitaa ole. Jos oma avioliitto tuntuu ankealta, niin ainakin se tuntuu paremmalta, jos saa vihata jotakuta muuta ja hänen valintojaan, ihan syistä riippumatta. Ette te eronneiden vihaajat varsinaisesti hehku onnea, anteeksi nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
No valitettavasti täällä Aihe vapaalla teitä eronneita vuoroviikoin lapsiaan näkeviä äitejä on niin paljon. :( ap
Mäpä en oo äiti enkä tapaa lapsia vuoroviikoin koska sellasia ei ole :D
Nolo ap joka pihtaa omassa suhteessaan niin paljon että kumppani paneskelee kaikkia muita aina ko mahollista
Ihmiset eroavat nykyään heppoisesti.
Ja jälleen aloituksen aiheuttama harmitus käännetään kohti aloittajaa.
Koskahan joku eronnut olisi rehellinen? Ap
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti pidän sua idioottina.
En muute oo ikinä tavannu ketään aikuista joka ei olis eronnu kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Trauma? Minullako? Enpä tiedä, täytyy kysyä terapeutilta, jos sellaiseen törmään.
Mutta lasten pahoinvointi takuulla lisääntyy entisestään, kun vanhemmat ovat nykyään niin järjettömän itsekkäitä. Pitäisi olla jokin vanhemmuustesti, johon kuuluu myös jokin sopimus vakaasta perheestä, sitoutumisesta ja pitkäjänteisyydestä.
Ai niin, sellainenhan on jo! Avioliitto. Ap
Mikä velvollisuus se on olla avioliitossa tai avoliitossa ihmisen kanssa, joka on kiviriippa arjessa?
Vierailija kirjoitti:
Väljähtänyttä suhdetta kuuluu hoitaa. Ap
Hoda sinä, minä en hoida suhdetta jossa ei ole rakkautta enää.
Jokainen tapaamani eronnut äiti on halunnut uuden miehen hyvinkin pian ja haaveillut uudesta suhteesta. Pettymyksiä toisensa perään ja lapsille esitellään uusia miehiä, joissa on aina parantamisen varaa sitten kuitenkin.
Lapsien takiahan lopulta parisuhteeseen mennään alunperin, sehän on ihan biologiaa. Koskahan naiset muuttuisivat taas sellaisiksi, että arvomaailma olisi kohdillaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Yhtä paljon on vuoroviikoin lapsiaan näkeviä isiä, vai mitä mieltä olet siitä?
Vierailija kirjoitti:
Onko tylsää? Paha olla?
Vierailija kirjoitti:
Valita Vanhapiika ihan raussa ja vedä käteen...
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tapaamani eronnut äiti on halunnut uuden miehen hyvinkin pian ja haaveillut uudesta suhteesta. Pettymyksiä toisensa perään ja lapsille esitellään uusia miehiä, joissa on aina parantamisen varaa sitten kuitenkin.
Lapsien takiahan lopulta parisuhteeseen mennään alunperin, sehän on ihan biologiaa. Koskahan naiset muuttuisivat taas sellaisiksi, että arvomaailma olisi kohdillaan. Ap
Omituinen kaveripiiri sinulla. No, itsepä olet seurasi valinnut.
Mikä sun trauma on? Itsensä ja omien valintojensa kanssa sinut oleva ihminen ei koe tuollaista halveksuntaa toisenlaisia valintoja tehneitä kohtaan. Et varmaan ole aina ollut tuollainen, jokin trauma sen on aiheuttanut. Tsemppiä.