Jos eroajia väheksyvä ihminen "elää varmasti väljähtäneessä suhteessa", niin ovatko eronneet siis itse lähteneet sellaisesta suhteesta?
Eli jos eroamista väheksyy, onkin itse väljähtäneessä suhteessa.
Joten eronnut näin paljastaa itse eronneensa väljähtäneen suhteen takia.
Eikö ole paradoksista?
Mihin jäi ne pettävät alkoholistit henkistä väkivaltaa harjoittavat mieslapset? :D
Ajatella moniko lapsi asuu kahdessa kodissa, koska äitin mielestä suhde oli väljähtänyt.
Kommentit (128)
Äiti joka ei hoida itse lapsiaan päivittäin on epäonnistunut. Niin se on.
Kukaan ei käskenyt avata haaroja sille jännikselle. :(
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tapaamani eronnut äiti on halunnut uuden miehen hyvinkin pian ja haaveillut uudesta suhteesta. Pettymyksiä toisensa perään ja lapsille esitellään uusia miehiä, joissa on aina parantamisen varaa sitten kuitenkin.
Lapsien takiahan lopulta parisuhteeseen mennään alunperin, sehän on ihan biologiaa. Koskahan naiset muuttuisivat taas sellaisiksi, että arvomaailma olisi kohdillaan. Ap
Jaa mä menin parisuhteeseen vain seksin takia ja hyvin ollaa pantu kohta 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eroavat nykyään heppoisesti.
Älä yleleistä. ... Jokainen tapaus on erilainen. On vaan hyvä että nykyään ei tartte ketään nöyristellä ja anella mitään. Nykynaisella on omatilipussi 🤑🤑🤑🤑
Vierailija kirjoitti:
Miksi isät ei hoida lapsiaan päivittäin? Kerrohan incel tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tapaamani eronnut äiti on halunnut uuden miehen hyvinkin pian ja haaveillut uudesta suhteesta. Pettymyksiä toisensa perään ja lapsille esitellään uusia miehiä, joissa on aina parantamisen varaa sitten kuitenkin.
Lapsien takiahan lopulta parisuhteeseen mennään alunperin, sehän on ihan biologiaa. Koskahan naiset muuttuisivat taas sellaisiksi, että arvomaailma olisi kohdillaan. Ap
Jaa mä menin parisuhteeseen vain seksin takia ja hyvin ollaa pantu kohta 30 vuotta.
Meillä sama. Ja ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trauma? Minullako? Enpä tiedä, täytyy kysyä terapeutilta, jos sellaiseen törmään.
Mutta lasten pahoinvointi takuulla lisääntyy entisestään, kun vanhemmat ovat nykyään niin järjettömän itsekkäitä. Pitäisi olla jokin vanhemmuustesti, johon kuuluu myös jokin sopimus vakaasta perheestä, sitoutumisesta ja pitkäjänteisyydestä.
Ai niin, sellainenhan on jo! Avioliitto. Ap
Mikä velvollisuus se on olla avioliitossa tai avoliitossa ihmisen kanssa, joka on kiviriippa arjessa?
Ei mikään... ulos ja katsella kiltimpi ym. 😆😆😆
Nainen on luotu lopulta äidiksi.
Mikä se sellainen nainen on, joka vaan paneskelee 30 vuotta, ilman että lisääntyy ja hoitaa jälkikasvua?
Maailma murenee kun nainen on muuttunut mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Nolo ap joka pihtaa omassa suhteessaan niin paljon että kumppani paneskelee kaikkia muita aina ko mahollista
Ei aloittajalla ole parisuhdetta. Se on yksinäinen hikikomori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eroavat nykyään heppoisesti.
Älä yleleistä. ... Jokainen tapaus on erilainen. On vaan hyvä että nykyään ei tartte ketään nöyristellä ja anella mitään. Nykynaisella on omatilipussi 🤑🤑🤑🤑
Ihan samalla lailla jotkut yleistävät normaalit suhteet vankiloiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se sellainen nainen on, joka vaan paneskelee 30 vuotta, ilman että lisääntyy ja hoitaa jälkikasvua?
Joko sun äippä antoi sulle lounaan nenäsi eteen?
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Kukaan ei oo luonu naista tai miestä. Me ollaan eläimiä vaan ja jokainen tekee mitä tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Ooo, miten läskipää tärisee vanhalla pihalla, hän ei ole kelvannut koskaan kellekään.. ota vettä ja diapami.
Nainen ennen:
Hoiti lapsia, hoiti kotia, oli naisellinen, uskollinen ja kunnioitti miestä
Nainen nykyään:
Ei halua lapsia ja jos haluaa lapsia, niin eroaa suhteen väljähtäessä ja lähtee panemaan muita miehiä, jotka tyhjäävät kassit vaan, sitten nainen menee töihin ja salille
Onko ap sut jätetty? Vai oletko kenties yh-vanhemman kasvattama ja sulla on jotain traumoja siitä johtuen? Jostain tuo sun viha kumpuaa, eikä sillä ole mitään tekemistä ventovieraiden ihmisten erojen kanssa. Tiedostatko itse mistä se tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi isät ei hoida lapsiaan päivittäin? Kerrohan incel tämä.
Haluan nyt haukkua vaan naisia ja äitejä...
Vierailija kirjoitti:
Nainen ennen:
Hoiti lapsia, hoiti kotia, oli naisellinen, uskollinen ja kunnioitti miestä
Nainen nykyään:
Ei halua lapsia ja jos haluaa lapsia, niin eroaa suhteen väljähtäessä ja lähtee panemaan muita miehiä, jotka tyhjäävät kassit vaan, sitten nainen menee töihin ja salille
Ja sinäkin ilman kumppania. hyh hyh mikä friikki.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap sut jätetty? Vai oletko kenties yh-vanhemman kasvattama ja sulla on jotain traumoja siitä johtuen? Jostain tuo sun viha kumpuaa, eikä sillä ole mitään tekemistä ventovieraiden ihmisten erojen kanssa. Tiedostatko itse mistä se tulee?
Olen töissä lastensuojelussa. Joko ymmärrät? Ap
Vierailija kirjoitti:
Onneksi saa vapaasti valita..Eikö vituta määkijää..
Vierailija kirjoitti:
Moni epävakaassa perheessä lapsuutensa ollut ei osaa eikä kykene tasapainoiseen normaaliin parisuhteeseen aikuisena.
Älä jaksa jauhaa pskaa incel