Auttakaa ymmärtämään näitä Tinder-treffejä
Itse aktivoiduin Tinderissä vasta viime viikolla, ero exästä kunnolla vasta kesäkuussa. En edes tiedä mitä etsin, en mitenkään hampaat irvessä mitään vakavaa.
Yksi ensimmäisistä viestittelijöistä oli tämä mies, meillä yhteinen tuttu ja samantyyppinen koulutus. Viestittely siirtyi nopeasti WhatsAppiin ja sovimme treffit eiliselle aamukahville läheiseen kahvilaan minun lähelleni.
Mies ajoi tänne lähes tunnin. Juttelimme pari tuntia, oli ihan mukavaa. Kertoi eronneensa 4 vuotta sitten, sen jälkeen ollut lukuisia Tinder-treffejä ja kaksi vakavampaa suhdetta. Valitteli miten Tinder-naiset tekevät ohareita ja ghostaavat.
Sitten eilen illalla tuli pitkä ja vakava viesti miten kivaa oli mutta ei romanttista fiilistä. Oli kuulemma miettinyt sitä koko päivän.
Mikä ihan fine, mutta en minä kuvittele että kahvi olisi jotain vakavampaa, joten todella ihmetytti että pelkästään menemällä kahville päädyin olemaan osa jotain vakavaa ja syvää psykodraamaa jossa mies oli miettinyt koko päivän ja päättänyt torjua minut.
Miten joku ottaa yhden Tinder-kahvin noin vakavasti? Itse vain kävin kahvilla harrastamassa small talkia enkä kuvitellut siitä ihmeempää, mutta silti nyt tuntuu siltä että mies torjui minut.
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Ja ei, en ollut kiinnostunut. Keskustelu oli väsyttävää ja rasittavaa, mies tylsä ja lattea kuin kuollut kala. Yritin parhaani mukaan käyttäytyä mutta olin väsynyt ja pahantuulinen loppupäivän huonon ja ikävän kokemuksen jälkeen. Mutta siksikin oli niin omituista kun toinen otti homman niin tosissaan. Joten todellakin haluan ymmärtää että voin filteröidä tuollaiset jatkossa pois.
No itse teen niin, että viestittelen miehen kanssa ennen kuin suostun treffeille ja luotan täysin vaistooni. Jos mies pyytää suoraan treffeille niin kieltäydy ja sano että haluat viestitellä tai puhua vaikka videopuhelua ensin. Sitten vaan kuuntelet, että onko tällaisia psykoosioireita, misogyniaa tai esim. naisten haukkumista ja syyttelyä havaittavissa.
Muita red flageja ovat mm. toisen seksualisointi ennen kuin on edes tavannut (elää pää omassa perseessään, seksipsykoosissa), erilaiset grandiositeetti-tarinat omista saavutuksista, ei kysele kysymyksiä ja osoita kiinnostusta sinuun, muut narsisitset piirteet, vittuilu ja passiivisaggressiivisuus .. Kaikki tällainen käytöshäiriöisyys siis. Myös toisten haukkuminen, yleensä eksät tai muu vastaava (ei ota vastuuta).
Myös yksi yllättävä, mutta yleinen ihan viime aikoina noussut ongelma, on sadismi. Olen törmännyt useampaan, joilla on fantasioita onnettomuuksista, raakuuksista, tai jotakin näihin liittyviä perversioita.
Useimmat miehet myös väsyvät keskustelemiseen viestein muutamassa päivässä, tai väsyvät esittämään kiinnostunutta. On vain se uuden potentiaalisen sitettävän aiheuttama energy burst, joka sitten lasahtaa, kun ei heti pääsekkään siitosetäisyydelle.
Sanoisin vaan, että älä odota tai elättele mitään kuvitelmia KENESTÄKÄÄN - yksinkertisesti raota sen verran ovea, että mies voi paljastaa luonteensa, ja sitten etenette rauhallisesti sen mukaan.
Tässä keississä nyt ei vielä tapahtunut mitään kovin vaarallista, kun mies antoi pakit sinulle xD ja pääsit hänestä nopeasti eroon. Mutta odottele ja tutustu rauhassa, pidä etäisyyttä ja anna heille tilaa tuoda nämä psykoosinsa esiin. Ja sitten hyväksy että mies on psykoottinen, äläkä lankea mihinkään ruusunpunaisiin fantasioihin siellä, missä niitä ei todellakaan ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta todellakin, ei ollut kiva kokemus kun oli ensimmäinen Tinder-deitti ja nyt mietin haluanko mennä yhdellekään uudelle.
Jos tarkoitus on vaan höpöttää niitä näitä ja juoda kahvia, niin tee se ystäväsi kanssa. Tai mainitse profiilissa, että etsit pelkästään kepeää treffiseuraa.
Jep. AP lähti treffeille vain tuhlaamaan miehen aikaa, vaikka itse on vasta eronnut ja vielä ihastunut toiseen mieheen. Odotti että mies tyytyy friend zoneen, tai sitten on ritari valkealla ratsulla. Mies hoiti homman tyylikkäästi, enkä ymmärrä edes miten tämä juttu saataisi lähtökohtaisesti jotenkin miehen mokaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ei, en ollut kiinnostunut. Keskustelu oli väsyttävää ja rasittavaa, mies tylsä ja lattea kuin kuollut kala. Yritin parhaani mukaan käyttäytyä mutta olin väsynyt ja pahantuulinen loppupäivän huonon ja ikävän kokemuksen jälkeen. Mutta siksikin oli niin omituista kun toinen otti homman niin tosissaan. Joten todellakin haluan ymmärtää että voin filteröidä tuollaiset jatkossa pois.
No itse teen niin, että viestittelen miehen kanssa ennen kuin suostun treffeille ja luotan täysin vaistooni. Jos mies pyytää suoraan treffeille niin kieltäydy ja sano että haluat viestitellä tai puhua vaikka videopuhelua ensin. Sitten vaan kuuntelet, että onko tällaisia psykoosioireita, misogyniaa tai esim. naisten haukkumista ja syyttelyä havaittavissa.
Muita red flageja ovat mm. toisen seksualisointi ennen kuin on edes tavannut (elää pää omassa perseessään, seksipsykoosissa), er
Puhut psykooseista, mutta omasta tekstistäsi käy ilmi, että sinulla on vakavia mielenterveysongelmia. Siksi olet myös yksin.
Vierailija kirjoitti:
No mulla on niinpäin että miehet olisivat heti panemassa, eli viisari värähtää vähän liikaa. Haluaisin tutustua ensin edes parit treffit ilman että toinen olisi muna pystyssä kimpussa.
t. Liian pantavan näköinen
No voin kyllä sanoa, että ihan samalla tavalla nuo ovat kaikkien kimpussa. Vasta kun nainen on kuusvitonen, alkaa hiljetä.
Joillain ihmisillä on taipumusta lähettää vähän liian pitkiä "en tuntenut kemiaa" viestejä. Tämä AP:n tapaama mies lienee yksi heistä.
Lopputuloksen kannaltahan sillä ei sinänsä ole mitään väliä, onko siinä "Kiitos treffeistä, mutta en tuntenut kemiaa" viestissä yksi lause, vai 5 lausetta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta todellakin, ei ollut kiva kokemus kun oli ensimmäinen Tinder-deitti ja nyt mietin haluanko mennä yhdellekään uudelle.
No rehellisesti sanottuna tinderistä seuran etsiminen on vähän kuin kaatopaikalla penkoisit.
Ja tuo oli vielä pientä - jotkut naiset ovat joutuneet tinder-treffeillä r aiskatuiksi tai jopa pahoinpidellyiksi ja ryöstetyiksi. Keskiluokkaisuus toki vähän suojaa näiltä, mutta pääsääntöisesti taso on erittäin huono
Itse olen käyttänyt deittiappeja yli 10v ja päätynyt treffeille alle 5 kertaa. Jos odotat inhimillistä miestä niin varaudu odottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla on niinpäin että miehet olisivat heti panemassa, eli viisari värähtää vähän liikaa. Haluaisin tutustua ensin edes parit treffit ilman että toinen olisi muna pystyssä kimpussa.
t. Liian pantavan näköinen
No voin kyllä sanoa, että ihan samalla tavalla nuo ovat kaikkien kimpussa. Vasta kun nainen on kuusvitonen, alkaa hiljetä.
Tarkentaisin tuohon, että ei kaikki miehet ole. Minä ainakin olen torjunut useiden naisten seksuaalisia lähestymisiä, kun ei vaan kyseisen naisen ulkonäkö ole sytyttänyt.
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita red flageja ovat mm. toisen seksualisointi ennen kuin on edes tavannut (elä
Menepäs siitä gaslightaamasta, pikkuinen. Nämä esimerkkikeissit ovat ihan "normaaleja" miehiä järkevine ammatteineen. Tykkään antaa onglmien paljastaa itsnsä etukäteen, jotta pystyn väistämään niitä, kuin joutua miehen "käsittelyyn".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitus on vaan höpöttää niitä näitä ja juoda kahvia, niin tee se ystäväsi kanssa. Tai mainitse profiilissa, että etsit pelkästään kepeää treffiseuraa.
Jep. AP lähti treffeille vain tuhlaamaan miehen aikaa, vaikka itse on vasta eronnut ja vielä ihastunut toiseen mieheen. Odotti että mies tyytyy friend zoneen, tai sitten on ritari valkealla ratsulla. Mies hoiti homman tyylikkäästi, enkä ymmärrä edes miten tämä juttu saataisi lähtökohtaisesti jotenkin miehen mokaksi.
Mistä se mies näitä asioita tietäisi?
Vierailija kirjoitti:
"Yritä nyt pössytellä kannabista vähän vähän vähemmän.
Kaikki ihmiset eivät ole koko ajan psykoosissa.
Näitä on nyt keskuudessamme, koska säästösyistä psykiatrista sairaanhoitoa ei ole.
Ei tuo tajua olevansa seonnut.
Ole hiljaa."
Otappa nyt vain ne psykoosilääkkeet, nisti. Sen jälkeen katsele vaikka avoimia työpaikkoja.
Olen iloinen kärsimyksistäsi.
Toivottavasti Purra leikkaa enemmän.
Nistit aina luulevat, että kaikki ovat nistejä.
"Menepäs siitä gaslightaamasta, pikkuinen. Nämä esimerkkikeissit ovat ihan "normaaleja" miehiä järkevine ammatteineen. Tykkään antaa onglmien paljastaa itsnsä etukäteen, jotta pystyn väistämään niitä, kuin joutua miehen "käsittelyyn". "
Olet mielisairas ja vedät puoleesi vain samanhenkisiä miehiä.
Se mies ei kiinnostunut, joten siirry eteenpäin elämässä, AP.
En ymmärrä mitä hyötyä koet saavasi siitä, että rupeat yksittäisten sanojen tarkkuudella analysoimaan sitä viestiä, jossa mies kertoi että ei kolahtanut tällä kertaa. Jos saan ehdottaa, niin käytä aikasi johonkin vähän hyödyllisempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Yritä nyt pössytellä kannabista vähän vähän vähemmän.
Kaikki ihmiset eivät ole koko ajan psykoosissa.
Näitä on nyt keskuudessamme, koska säästösyistä psykiatrista sairaanhoitoa ei ole.
Ei tuo tajua olevansa seonnut.
Ole hiljaa."
Otappa nyt vain ne psykoosilääkkeet, nisti. Sen jälkeen katsele vaikka avoimia työpaikkoja.
Olen iloinen kärsimyksistäsi.
Toivottavasti Purra leikkaa enemmän.
Nistit aina luulevat, että kaikki ovat nistejä.
Nistin copet.
Vierailija kirjoitti:
"Menepäs siitä gaslightaamasta, pikkuinen. Nämä esimerkkikeissit ovat ihan "normaaleja" miehiä järkevine ammatteineen. Tykkään antaa onglmien paljastaa itsnsä etukäteen, jotta pystyn väistämään niitä, kuin joutua miehen "käsittelyyn". "
Aha. Veikkaan että sinun käsittelyssäsi minusta tai kenestä tahansa naisesta tulisikin mielisairas. Mutta onneksi elän yksin ja elämä on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä hyötyä koet saavasi siitä, että rupeat yksittäisten sanojen tarkkuudella analysoimaan sitä viestiä, jossa mies kertoi että ei kolahtanut tällä kertaa. Jos saan ehdottaa, niin käytä aikasi johonkin vähän hyödyllisempään.
No kyllä minä haluaisin tietää mikä minussa on vikana etten joudu kokemaan enempää samanlaisia treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minä haluaisin tietää mikä minussa on vikana etten joudu kokemaan enempää samanlaisia treffejä.
Ei sinussa ole mtään vikaa. Se että miehet elävät seksipsykoosissa ei ole naisista riippuvainen tai riippumaton asia.
Hyväksy se, että suuri osa heistä on tällä tai muilla tavoin pimahtaneita ja jatka elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. Veikkaan että sinun käsittelyssäsi minusta tai kenestä tahansa naisesta tulisikin mielisairas. Mutta onneksi elän yksin ja elämä on kivaa.
Sellaiset narsistin projisiot sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinussa ole mtään vikaa. Se että miehet elävät seksipsykoosissa ei ole naisista riippuvainen tai riippumaton asia.
Hyväksy se, että suuri osa heistä on tällä tai muilla tavoin pimahtaneita ja jatka elämääsi.
Kai sä tajuat olevasi psykoosissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sä tajuat olevasi psykoosissa?
Ketjussa on nyt joku maailmanluokan gaslightaaja-misogynisti pistämässä parastaan xD Hehe
Tuollaisella todisteluilla saat vain narsisteja. Nainen se on, jonka pitää kelvollisuutensa todistella. Miksi nainen olisi juuri minulle mitään muuta kuin pillu ja arvoton esine, jonka avulla en ole incel.