Auttakaa ymmärtämään näitä Tinder-treffejä
Itse aktivoiduin Tinderissä vasta viime viikolla, ero exästä kunnolla vasta kesäkuussa. En edes tiedä mitä etsin, en mitenkään hampaat irvessä mitään vakavaa.
Yksi ensimmäisistä viestittelijöistä oli tämä mies, meillä yhteinen tuttu ja samantyyppinen koulutus. Viestittely siirtyi nopeasti WhatsAppiin ja sovimme treffit eiliselle aamukahville läheiseen kahvilaan minun lähelleni.
Mies ajoi tänne lähes tunnin. Juttelimme pari tuntia, oli ihan mukavaa. Kertoi eronneensa 4 vuotta sitten, sen jälkeen ollut lukuisia Tinder-treffejä ja kaksi vakavampaa suhdetta. Valitteli miten Tinder-naiset tekevät ohareita ja ghostaavat.
Sitten eilen illalla tuli pitkä ja vakava viesti miten kivaa oli mutta ei romanttista fiilistä. Oli kuulemma miettinyt sitä koko päivän.
Mikä ihan fine, mutta en minä kuvittele että kahvi olisi jotain vakavampaa, joten todella ihmetytti että pelkästään menemällä kahville päädyin olemaan osa jotain vakavaa ja syvää psykodraamaa jossa mies oli miettinyt koko päivän ja päättänyt torjua minut.
Miten joku ottaa yhden Tinder-kahvin noin vakavasti? Itse vain kävin kahvilla harrastamassa small talkia enkä kuvitellut siitä ihmeempää, mutta silti nyt tuntuu siltä että mies torjui minut.
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Itse vain kävin kahvilla harrastamassa small talkia enkä kuvitellut siitä ihmeempää, mutta silti nyt tuntuu siltä että mies torjui minut."
Eli et oikeastaan ollut edes treffeillä vaikka treffit sovitkin.
Treffeillähän tarkoitetaan juuri tapaamista jonka tarkoitusta on katsoa että olisiko siinä jotain kemiaa niiden ihmisten välillä. Se ei ole pelkkä rupattelutilaisuus.
Ja miten te sen kemian selvitätte jos ei juttelemalla? Pussailua kahvilan vessassa?
Siinä ekalla tapaamisellahan vasta arvioidaan onko toinen sellainen että voisi edes kuvitella juttelevansa uudestaan vaiko ehdoton "ei". Ei siinä vielä voi mitään kemiasta tai romanssista tietää.
Kyllä miehellä on viisari joka osoittaa onko kiinnostusta vai ei. Jos viisari ei värähdä niin kiinnostusta ei ole.
Ja jos viisari värähtää heti ekoilla kahvitreffeillä niin se toddellakin tarkoittaa että kiinnostus on nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kokenut tinder-mies osaa päättää jo ekojen treffien jälkeen haluaako sänkyyn kanssasi. Jos haluaa niin varmasti pyytää toisille treffeille. Nyt ei värähtäny.
Tämä on yksi syy, miksi itse en jaksanut koko Tinderiä, kun keski-iässä eron jälkeen aloin etsiä kumppania. Että vielä viisikymppiset miehetkin vaan juoksee ulkonäön ja pantavuuden perässä. En minä sellaisesta ole kiinnostunut, enkä kenestäkään jolle tuollainen asia on kovin ensisijainen. Etsin kumppania, jonka kanssa vanheta yhdessä, joka hyväksyy sittenkin kun ryppyiset tissit roikkkuu vyötäröllä ja karvaiset vanhuudenluomet koristaa naamaa.
Eli pitäisi jatkaa jonkun mursun tapailua joka ei seksuaalisesti kiinnosta? :D
Eiköhän aiempi kommentoija tarkoittanut että sitten joskus kun vanhenee. Kyllä se sinäkin joskus vanhenet vaikka tällä hetkellä oletkin vielä teini-iässä. Ja tuskinpa sinäkään mikään Adonis olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta todellakin, ei ollut kiva kokemus kun oli ensimmäinen Tinder-deitti ja nyt mietin haluanko mennä yhdellekään uudelle.
Jos tarkoitus on vaan höpöttää niitä näitä ja juoda kahvia, niin tee se ystäväsi kanssa. Tai mainitse profiilissa, että etsit pelkästään kepeää treffiseuraa.
Jep. AP lähti treffeille vain tuhlaamaan miehen aikaa, vaikka itse on vasta eronnut ja vielä ihastunut toiseen mieheen. Odotti että mies tyytyy friend zoneen, tai sitten on ritari valkealla ratsulla. Mies hoiti homman tyylikkäästi, enkä ymmärrä edes miten tämä juttu saataisi lähtökohtaisesti jotenkin miehen mokaksi.
Jotenkin järkytyin miten vakavasti jotkut ottavat treffeillä käynnin. Mitä tarkoittaa että varastaa jonkun aikaa? Eli jos suostuu treffeille menemään, on heti suhteessa, koska toinen on "vakavalla mielellä" liikkeellä? Ja muuten on varastanut toisen aikaa.
Eikö treffien idea ole tutustua ihmisiin ja katsella jos joku oikea sattuisi tulemaan vastaan. Ahdistaisi suunnattomasti saada tuollainen vuodatus yhtien treffien jälkeen, eihän yhdet treffit tarkoita mitään. Silloin katsotaan, voisiko toisen tavata uudelleen. Jos joo -> laittaa viestiä, jos ei -> ei laita viestiä. Yksinkertaista. Jos saisin tuollaisen vuodatuksen niin todellakin ahdistuisin, miten voi antaa pakit jos ei ole suhteessa / tapailuvaiheesa? Eli mieleen tulee, että toinen on heti ajatellut jotakin enemmän, kuin itse haluaa nähdä minkälainen tyyppi kyseessä.
Tämän vuoksi jätän tinderöinnit pois, koska tarvitsen aikaa tutustua ihmiseen, enkä halua olla tilivelvollinen satunnaiselle kahvittelukumppanille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Itse vain kävin kahvilla harrastamassa small talkia enkä kuvitellut siitä ihmeempää, mutta silti nyt tuntuu siltä että mies torjui minut."
Treffeillähän tarkoitetaan juuri tapaamista jonka tarkoitusta on katsoa että olisiko siinä jotain kemiaa niiden ihmisten välillä. Se ei ole pelkkä rupattelutilaisuus.
Ja miten te sen kemian selvitätte jos ei juttelemalla? Pussailua kahvilan vessassa?
Siinä ekalla tapaamisellahan vasta arvioidaan onko toinen sellainen että voisi edes kuvitella juttelevansa uudestaan vaiko ehdoton "ei". Ei siinä vielä voi mitään kemiasta tai romanssista tietää.
Kyllä miehellä on viisari joka osoittaa onko kiinnostusta vai ei. Jos v
Ja jos viisari värähtää heti ekoilla kahvitreffeillä niin se toddellakin tarkoittaa että kiinnostus on nolla.
En nyt oikein ymmärrä tätä näkemystäsi. Kun minä aikanaan olin ensimmäisillä treffeillä aviomieheni kanssa, niin kyllä minä tunsin kipinää ja seksuaalista halua häntä kohtaan heti ensi hetkillä. Se oli yksi niistä syistä mistä heti tiesin, että tämä on se mies jonka minä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta todellakin, ei ollut kiva kokemus kun oli ensimmäinen Tinder-deitti ja nyt mietin haluanko mennä yhdellekään uudelle.
Jos tarkoitus on vaan höpöttää niitä näitä ja juoda kahvia, niin tee se ystäväsi kanssa. Tai mainitse profiilissa, että etsit pelkästään kepeää treffiseuraa.
Jep. AP lähti treffeille vain tuhlaamaan miehen aikaa, vaikka itse on vasta eronnut ja vielä ihastunut toiseen mieheen. Odotti että mies tyytyy friend zoneen, tai sitten on ritari valkealla ratsulla. Mies hoiti homman tyylikkäästi, enkä ymmärrä edes miten tämä juttu saataisi lähtökohtaisesti jotenkin miehen mokaksi.
Jotenkin järkytyin miten vakavasti jotkut ottavat treffeillä käynnin. Mitä tarkoittaa että varas
Kiitos! Juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehellä on v
Sama juttu. Jollei ensimmäisistä treffeistä ole oloa, että tätä mä haluan lisää, niin turha on jatkaa toisille treffeille.
t. Tinderistä 10 vuotta sitten miehensä löytänyt, sovittiin jo heti ensimmäisillä treffeillä uudet treffit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin järkytyin miten vakavasti jotkut ottavat treffeillä käynnin. Mitä tarkoittaa että varas
Jotenkin järkytyin miten vakavasti jotkut ottavat treffeillä käynnin. Mitä tarkoittaa että varastaa jonkun aikaa? Eli jos suostuu treffeille menemään, on heti suhteessa, koska toinen on "vakavalla mielellä" liikkeellä? Ja muuten on varastanut toisen aikaa.
Eikö treffien idea ole tutustua ihmisiin ja katsella jos joku oikea sattuisi tulemaan vastaan. Ahdistaisi suunnattomasti saada tuollainen vuodatus yhtien treffien jälkeen, eihän yhdet treffit tarkoita mitään. Silloin katsotaan, voisiko toisen tavata uudelleen. Jos joo -> laittaa viestiä, jos ei -> ei laita viestiä. Yksinkertaista. Jos saisin tuollaisen vuodatuksen niin todellakin ahdistuisin, miten voi antaa pakit jos ei ole suhteessa / tapailuvaiheesa? Eli mieleen tulee, että toinen on heti ajatellut jotakin enemmän, kuin itse haluaa nähdä minkälainen tyyppi kyseessä.
Tämän vuoksi jätän tinderöinnit pois, koska tarvitsen aikaa tutustua ihmiseen, enkä halua olla tilivelvollinen satunnaiselle kahvittelukumppanille.
Miksi sinä olisit tilivelvollinen ekojen treffien jälkeen, vaikka se toinen osapuoli lähettäisikin sinulle pitkäpiimäisen viestin siitä kuinka ei kokenut kipinää? Ei se velvoita sinua mihinkään, voit aivan hyvin vastata "OK, kiitos että kerroit, mukavaa loppukesää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kokenut tinder-mies osaa päättää jo ekojen treffien jälkeen haluaako sänkyyn kanssasi. Jos haluaa niin varmasti pyytää toisille treffeille. Nyt ei värähtäny.
Tämä on yksi syy, miksi itse en jaksanut koko Tinderiä, kun keski-iässä eron jälkeen aloin etsiä kumppania. Että vielä viisikymppiset miehetkin vaan juoksee ulkonäön ja pantavuuden perässä. En minä sellaisesta ole kiinnostunut, enkä kenestäkään jolle tuollainen asia on kovin ensisijainen. Etsin kumppania, jonka kanssa vanheta yhdessä, joka hyväksyy sittenkin kun ryppyiset tissit roikkkuu vyötäröllä ja karvaiset vanhuudenluomet koristaa naamaa.
Eli pitäisi jatkaa jonkun mursun tapailua joka ei seksuaalisesti kiinnosta? :D
Kyllähän viisikymppisetkin on viriilejä ja seksuaalisesti ja muutenin aktiivisiä. Ei kukaan halua puolisoksi henkistä 80-vuotiasta joka odottelee jo kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niille tarvitse tilittää vaikka tilitystä vaatisivatkin.
Itse olen pahimmillaan saanut haukkuviestin perään siitä, että peruin treffit, sillä keskustelussa paljastui deal breakereita.
Mies laittoi ilmeisesti humalassa, sillä oli perjantai-ilta, jotain sössönsöö onko sulla joku parempi mies siellä tinderissä. Emme siis olleet edes tavanneet vielä. Näitä hulluja on siellä. JA RIKOLLISIA. Sekä näitä psykoosipotilaita, joilla on seksiaddiktio ja sen lisäksi jotain sadistisia taipumuksia. Elikkäs edetkää varovaisesti ja herkin tuntosarvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin järkytyin miten vakavasti jotkut ottava
Jep tämä on aina hyvä. "Ok, ymmärrän. Moiccuu!"
Itsekin olen ihmetellyt toisinaan miksi miehet lähettää treffien jälkeen pakkien anto viestin, vaikka en olisi ehdottanutkaan mitään uutta tapaamista. Jos mies ei olisi laittanut pakki viestiä, en minäkään koskaan olisi enää ottanut yhteyttä mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos aijot deittailla, paras kasvattaa todella paksu nahka. Jos jo nyt tuntuu pettyneeltä ja epäonnistuneelta, miltä ajattelet sen tuntuvan kymmenen pakin (kumman tahansa puolelta) jälkeen olevan? Deittimaailma on tänä päivänä todella karu ja etenkin vähän jo varttuneemmille, joilla on lapsia, exiä, exän nyxiä, exän nyxän lapsia ja nyxiä.... Lista on loputon. Ja muutenkin kovin valmiit elämät, joita ei niin vaan lähdetä muuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli muuten mieleen yksi raivoavautuminen threadsista. Missä ihan semi tavallinen mies oli siis sopinut treffit viikonlopuksi, mutta nainen olikin perunut ne, sillä mies ei ollut viestitellyt mitään koko viikon aikana -> tilanne oli viilennyt ja nainen totesi että haluaa miehen joka näkee vähän enemmän vaivaa ja pitää yhteyttä.
Niin tämä mies sitten raivopostasi tästä threadsiin julkisesti, että eihän noin voi tehdä. Että kun treffit on sovittu niin ei pidä joutua mitään temppurataa tekemään xD
Mutta näin se vaan menee, vapailla markkinoilla kaikila on omat kriteerinsä ja kaikki päättävät itse ketä treffaavat jos treffaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos aijot deittailla, paras kasvattaa todella paksu nahka. Jos jo nyt tuntuu pettyneeltä ja epäonnistuneelta, miltä ajattelet sen tuntuvan kymmenen pakin (kumman tahansa puolelta) jälkeen olevan? Deittimaailma on tänä päivänä todella karu ja etenkin vähän jo varttuneemmille, joilla on lapsia, exiä, exän nyxiä, exän nyxän lapsia ja nyxiä.... Lista on loputon. Ja muutenkin kovin valmiit elämät, joita ei niin vaan lähdetä muuttamaan.
Jos oletus on se, että menenpä tinderiin, niin kaikki tarpeeni tuilevat tyydytetyksi, on aivan väärällä jalalla liikkeellä.
Sinne mennään oleskelemaan ja hyvällä tuurilla samalla juomapaikalle sattuu joskus saman lajin edustaja. Mutta se ei ole mikään ilmainen karkkikauppa, josta saa takuutyydytyksen nollan euron efortilla.
Tuo on itse asiassa yksi syy miksen ole koskaan käyttänyt mitään virallisia seuranhakumenetelmiä. En halua tulla arvioiduksi potentiaalisena seurustelu- tai seksikumppanina yhden tapaamisen perusteella. Sitähän noilla sovelluksilla haetaan. Muistuttaa vähän työnhakutilannetta. Haastattelun jälkeen tulee päätös.
Deittailua voi ihan suoraan verrata työnhakuun. Yleensä tulee Kiitos, mutta ei kiitos -viesti, Välillä pääset haastatteluihin = 1. treffit. Sen jälkeen, harva sen työpaikan = kumppanin löytää.
Pan o sovellus..lähdit gullikaruselliin ja nyt.yllätyit..voi elämä ,erostasi on.vain hetken ja nyt jo uutta gullia etsimässä.. ei ottais mullakaan eteen..
Ei
Vierailija kirjoitti:
Pan o sovellus..lähdit gullikaruselliin ja nyt.yllätyit..voi elämä ,erostasi on.vain hetken ja nyt jo uutta gullia etsimässä.. ei ottais mullakaan eteen..
Ei
Tämä on taas yksi näitä miesten psykooseja, etä tinder olisi panosovellus. Ei se kaikille ole. Toki seksiaddiktit ja muut hullut nyt pyrkivät näkemään koko maailman esksiaddiktien ja hullujen täyteisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän allekirjoitan. Deittimaailmassa on todella, todella pimeitä miehiä. Ei ne etsi parisuhdetta, vaan jotakuta, jota kiusata ja jopa uhkailla. Kannattaa miettiä hyvin tarkkaan, kenelle yhteystietonsa antaa.
(En tapaile naisia, joten en tiedä niistä mitään)
Jos sinä et koe seksuaalista vetoa jotain tiettyä miestä kohtaan, niin ajatteletko sinä silloin automaattisesti että siinä miehessä on jotain vikaa? Todennäköisesti et. Joten miksi ajattelet että sinussa olisi jotain vikaa sen takia, että joku yksittäinen mies ei sinusta syttynyt?
Ole ystävä itsellesi: totea että kaikki eivät ole kaikkien makuun, ja laita uutta matoa koukkuun.
PS. Jos treffaat kymmenen miestä, eikä heistä kukaan syty sinusta, niin OK, palataan sitten tähän asiaan ja ruvetaan miettimään tarkemmin. Mutta yhden miehen reaktion perusteella ei ole mitään järkeä tehdä mitään johtopäätöksiä.