Oletteko koskaan antaneet kotiintuloaikaa puolisollenne? đ
Puoliso on menossa työpaikan illanviettoon. VuorotyölÀisiÀ, eli tÀmÀ on keskellÀ viikkoa.
Minulla taas ei ole seuraavana pÀivÀnÀ vapaapÀivÀ, vaan herÀtys klo 6 ja lÀhtö töihin.
Jos hÀn tulee sieltÀ kun olen jo nukkumassa, herÀÀn enkÀ varmasti saa nukuttua pian uudelleen. Usein valvon 2-3 tuntiakin, ennen kuin saan uudelleen unta.
Voinko pyytÀÀ ettĂ€ tulisi ajoissa kotiin, ennen kuin menen nukkumaan? đ Vai pitÀÀkö vaan kĂ€rsiĂ€ ettĂ€ on hyvĂ€ ihminen.
Ja minÀ siis ihan varmuudella herÀÀn kun tulee kotiin, siltÀ ei voi vÀlttyÀ.
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MeillÀ on pÀivÀnselvÀÀ ettei toisen unia hÀiritÀ. Aina kotiin ennen kuin toinen menee nukkumaan.
Kuulostaapa ankealta. MeillÀ taas molemmat on ihan aikuisia ihmisiÀ eikÀ toisen nukkumaanmeno ole siitÀ kiinni onko molemmat kotona. Jos menee myöhÀÀn niin voi jÀÀdÀ vaikka sohvalle. Toki harvoin nyt missÀÀn silti yömyöhÀÀn hillutaan.
SehÀn on mahtava juttu ettette ole herkkÀunisia! Harmi ettei kaikilla ole noin helppoa.
EhkÀpÀ juuri hyvÀunisuuden ja hyvÀn, luottamusta sisÀltÀvÀn parisuhteen yhdistelmÀn myötÀ nÀmÀ tilanteet tuntuu erikoisilta kÀsittÀÀ.
Harmi vain ettei herkkÀuniset ihmise
Olen univammainen ihminen, ollut jo varmaan kohta sen kymmenen vuotta. Korvatulpat korvissa nukkuminen onnistuu, ilman ei, koska herÀÀn kaikkiin ÀÀniin. Vahakorvatulpat parhaat, saa apteekista. Ja Ketipinoria olen syönyt uniongelmiin jo vuodesta 2022, sitÀ ennen atarax kÀytössÀ useita useita vuosia. Jos on henkilökohtaisia uniongelmia, niin ei niistÀ sentÀÀn tarvitse koko muun perheen kÀrsiÀ. Erilaisia ratkaisuja on olemassa lÀÀkkeistÀ korvatulppiin, silmÀlappuihin, painopeittoihin jne.
Minulle vahatulpat ei sovi. Voin nukkua vain kyljellÀni tai mahallani ja korkeintaan 1-2 yötÀ pystyn kÀyttÀmÀÀn mitÀÀn korvatulppia, sitten on korvakÀytÀvÀt niin kipeÀt etten voi tulppia taas hetkeen kÀyttÀÀ.
Eli kotona en kÀytÀ tulppia. Nyt helpottaa, kun asutaan miehen kanssa kaksin, mies kyllÀ huomioi nukkumiseni. Paitsi nukkuessaan, mutta ei hÀn kuorsaamiselle mitÀÀn voi. LÀÀkitys myös itsellÀni kÀytössÀ. Muuten en nukkuisi oikeastaan lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
No mutta miksi tarviit mitÀÀn todisteita? ja jos pitÀisi edes todistaa jotain niin aika kamala tilanne.
En tarvitse mihinkÀÀn, koska harvoja asioita pystyisikÀÀn todistamaan. SillÀ mennÀÀn, ettÀ hÀn joko sekoilee edelleen tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta miksi tarviit mitÀÀn todisteita? ja jos pitÀisi edes todistaa jotain niin aika kamala tilanne.
En tarvitse mihinkÀÀn, koska harvoja asioita pystyisikÀÀn todistamaan. SillÀ mennÀÀn, ettÀ hÀn joko sekoilee edelleen tai sitten ei.
On kyllÀ ikÀvÀ tilanne, mutta en usko, ettÀ sitÀ parantaa, ettÀ pitÀÀ lupia kysellÀ :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllÀ ikÀvÀ tilanne, mutta en usko, ettÀ sitÀ parantaa, ettÀ pitÀÀ lupia kysellÀ :/
No nÀin se nyt kuitenkin meillÀ menee ettÀ aina kysytÀÀn toiselta onko ok, jos menee. EikÀ siinÀ ole meillÀ mitÀÀn ongelmia.
Miehen kannattaa siis bilettÀÀ aamuun saakka, niin unesi eivÀt hÀiriinny. Ei ole kummakaan ponnistus juhlia aamukuuteen hyvÀssÀ seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kannattaa siis bilettÀÀ aamuun saakka, niin unesi eivÀt hÀiriinny. Ei ole kummakaan ponnistus juhlia aamukuuteen hyvÀssÀ seurassa.
Olet selvÀstikin nuori ihminen vielÀ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut, ettÀ tulee ajoissa.
En ole ikinÀ varsinaisesti kieltÀnyt olemasta jossain aamu neljÀÀn, mutta tietÀÀ ettÀ sanomista kyllÀ tulee ja kyselen perÀÀn.
Parisuhteessa ei vain lennetÀ enÀÀ koko yötÀ.
En voisi kuvitellakaan itse toimivani tavallasi. Mutta luojan kiitos me kumpikin saadaan valita, miten toimimme.
Totta. Mulla on luottamuspulaa. SitÀ ei paranna se ettÀ yötÀ myöten hillutaan jossain ties missÀ seurassa.
Koska keskellÀ pÀivÀÀhÀn ei kukaan voi tehdÀ mitÀÀn vÀÀrÀÀ?