Oletteko koskaan antaneet kotiintuloaikaa puolisollenne? đ
Puoliso on menossa työpaikan illanviettoon. VuorotyölÀisiÀ, eli tÀmÀ on keskellÀ viikkoa.
Minulla taas ei ole seuraavana pÀivÀnÀ vapaapÀivÀ, vaan herÀtys klo 6 ja lÀhtö töihin.
Jos hÀn tulee sieltÀ kun olen jo nukkumassa, herÀÀn enkÀ varmasti saa nukuttua pian uudelleen. Usein valvon 2-3 tuntiakin, ennen kuin saan uudelleen unta.
Voinko pyytÀÀ ettĂ€ tulisi ajoissa kotiin, ennen kuin menen nukkumaan? đ Vai pitÀÀkö vaan kĂ€rsiĂ€ ettĂ€ on hyvĂ€ ihminen.
Ja minÀ siis ihan varmuudella herÀÀn kun tulee kotiin, siltÀ ei voi vÀlttyÀ.
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaisilla kuulokkeilla saa nukuttua? Itse en voi nukkua selÀllÀni niin varmaan on turha kuulokkeita kokeilla?
Kun löytÀÀ sopivat pienet napit niin niillÀ on hyvÀ.
No mitenkÀs kyljellÀÀn nukkujat?!
98
minÀhÀn vain puolustin sinun aloitusta ja nÀkemystÀsi asiaan. SinÀ nillitÀt, kun herÀÀt miehesi kotiin tuloon ja et saa nukuttua. Sitten kuitenkin kerrot, ettÀ miehesi ihan itse, tarjoutuu sinut hakemaan, MUTTA hÀnen omilla ehdoillaan, koska aamulla herÀtys töihin. MitÀ kohtaa minÀ en ymmÀrtÀnyt? TÀmÀhÀn on juuri se, ettÀ miehesi tulisi huomioida kotiintulo, jotta sinun uni ei hÀiriinny!
Kotiintuloaikaa ei voi toiselle meidÀn suhteessa sanella, mutta on sanomattakin selvÀÀ, ettÀ aina tullaan kotiin yöksi, ellei ole joku poikkeustilanne. Ollaan nÀin pÀÀtetty yhdessÀ. EikÀ kyllÀ hirveÀsti huvittaisi herÀtÀ krapulassa mistÀÀn muualta kuin omasta sÀngystÀ.
MikÀhÀn nÀissÀ aiheissa, joissa vÀhÀnkin viitataan toisen tarpeisiin ja toisen oikeuteen hillua, sen hillivan oikeus hullua menee toisen tarpeiden edelle. En vain voi ymmÀrtÀÀ.
Olen kerran ollut juhlissa, jossa yhden naisen mies oli antanut ajan, jolloin hÀn tulee hakemaan naisen pois juhlista. Auton torvi soi tÀsmÀlleen annettuun aikaa ja jos nainen ei olisi ollut puolessa minuutissa autossa, olisi tullut musta silmÀ. Kiitos ei kaikelle tÀmÀntyyppiselle kontrollille. Juhlissa ja sen kaltaisissa tilaisuuksissa pitÀÀ saada olla niin kauan kuin tilaisuus kestÀÀ ilman pelkoa mustasukkaisuuskohtauksista tai muusta naputuksesta. Nukkumaan mennÀÀn tietenkin kotiin eikÀ muualle, mutta aikuisten kesken ei tarvita mitÀÀn kotiintuloaikoja.
Vierailija kirjoitti:
Kotiintuloaikaa ei voi toiselle meidÀn suhteessa sanella, mutta on sanomattakin selvÀÀ, ettÀ aina tullaan kotiin yöksi, ellei ole joku poikkeustilanne. Ollaan nÀin pÀÀtetty yhdessÀ. EikÀ kyllÀ hirveÀsti huvittaisi herÀtÀ krapulassa mistÀÀn muualta kuin omasta sÀngystÀ.
MeillÀ olen itse ainakin vain iloinen jos mies menee jonnekin muualle yöksi jos on jossain juhlimassa. Toki meillÀ on lapsia niin pidetÀÀn siitÀ huoli ettei meitÀ vanhempia lapset nÀe humalassa, mutta tÀmÀ oli jo ennen lapsia. Oli ihanaa vaan olla rauhassa kotona kun toinen ei tullutkaan klo 3-4 kotiin vaan vasta seuraavana pÀivÀnÀ. Toki siis kiva jos ilmoittaa ettÀ hei, menen Markun luokse yöksi, nÀhdÀÀn huomenna rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaisilla kuulokkeilla saa nukuttua? Itse en voi nukkua selÀllÀni niin varmaan on turha kuulokkeita kokeilla?
No nukkuu kyljellÀÀn.
EsitÀn toiveen, ettei hÀn olisi myöhÀÀn. HÀnellÀ on ongelmia alkoholin kanssa. Jos juo hillitysti niin ok, mutta jos ilta venyy ja hÀn juo paljon, se on sitten sokka irti ja tulee kovasti humalaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt itsekin miltÀ mies vaikuttaa siellÀ illanvietossa, jos joutuu sanomaan työkavereilleen kello yhdeksÀn ettÀ hÀnen pitÀÀ nyt lÀhteÀ kun on kotiintuloaika. EttÀ pÀÀsee vaimo nukkumaan.
No mitÀ apn mies tekee? Tarjoutuu omilla ehdoillaan hakemaan apn illanvietosta, koska pitÀÀ mennÀ aamulla töihin! KyllÀ minun miehellÀni on pokkaa sanoa, ettÀ ei voi olla myöhÀÀn, koska vaimolla aikainen herÀtys. HÀnen työkaverit ymmÀrtÀvÀt, koska heillÀkin joskus sama tilanne. Voivat esim. mennÀ töiden jÀlkeen syömÀÀn ja muutamalle oluelle. Toki mieheni jo 59v, mutta nÀin on ollut nuorempanakin.
Avainsana tarjoutuu. Ei kÀske lÀhtemÀÀn. Tarjouksesta voi aina kieltÀytyÀ jos ei kyseistÀ palvelua halua. Vai itsekö tilaat kaiken mitÀ puhelinmyyjÀt keksii sinulle tarjota?
PyytÀisin menemÀÀn jonnekin muualle yöksi. MikÀÀn ei vituta enempÀÀ kuin kÀnnissÀ rymyÀvÀ ukko joka elefantin askelin könyÀÀ yöllÀ sÀnkyyn, haisee rankkitynnyriltÀ ja alkaa humalassa kuorsata ja siitÀ sitten itse aamulla "freesinÀ" töihin. YlipÀÀtÀnsÀkin yleensÀ miehen kanssa yritetÀÀn jÀrjestÀÀ tÀmmöiset menot niin ettÀ ollaan jossain muualla yötÀ, esim. kaverin luona, sitten saa olla ja mennÀ eikÀ kukaan odota kotona tai herÀÀ keskellÀ yötÀ. En todellakaan anna mitÀÀn kotiintuloaikoja niin kuin jollekin lapselle. Ei ihme ettÀ parisuhteet kÀrsii kun puolisolle ei anneta omaa tilaa, kytÀtÀÀn menemisiÀ ja tulemisia ja perustellaan ettÀ parisuhteessa nyt ollaan nÀin. Ahdistaisi ihan helvetisti ajatus ettÀ loppuelÀmÀni ajan joutuisin kysymÀÀn puolisoltani luvan kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mies ei voi mennÀ kotiin tultuaan sohvalle/vierashuoneeseen/työhuoneeseen/mihin tahansa muuhun kuin makuuhuoneeseenne nukkumaan? Pakko tulla sinun viereesi nukkumaan?
Edelleen. HerÀÀn siihen kun puoliso tulee kotiin. Ihan sama minne menee nukkumaan. Ap
Sano miehellesi ettÀ menee hotelliin. SinÀ saat nukkua ja lÀhteÀ rauhassa töihin ja mies saa kuorsata hotellissa. Tulee sieltÀ sitten kotiin.
Olen vastaavissa tilanteissa toivonut ettÀ menee hotelliin jotta saan nukuttua.
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran ollut juhlissa, jossa yhden naisen mies oli antanut ajan, jolloin hÀn tulee hakemaan naisen pois juhlista. Auton torvi soi tÀsmÀlleen annettuun aikaa ja jos nainen ei olisi ollut puolessa minuutissa autossa, olisi tullut musta silmÀ. Kiitos ei kaikelle tÀmÀntyyppiselle kontrollille. Juhlissa ja sen kaltaisissa tilaisuuksissa pitÀÀ saada olla niin kauan kuin tilaisuus kestÀÀ ilman pelkoa mustasukkaisuuskohtauksista tai muusta naputuksesta. Nukkumaan mennÀÀn tietenkin kotiin eikÀ muualle, mutta aikuisten kesken ei tarvita mitÀÀn kotiintuloaikoja.
Sitten on myös suhteita joissa illanvietoista lÀhdetÀÀn puolison kanssa sovittuun aikaan, mutta EI ole pelkoa mustasta silmÀstÀ.
Ja se on tÀysin ok silloin kun se osapuolille sopii. Ei aina tarvitse joka paikassa olla just niin kauan kun tilaisuus kestÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme ettÀ parisuhteet kÀrsii kun puolisolle ei anneta omaa tilaa, kytÀtÀÀn menemisiÀ ja tulemisia ja perustellaan ettÀ parisuhteessa nyt ollaan nÀin. Ahdistaisi ihan helvetisti ajatus ettÀ loppuelÀmÀni ajan joutuisin kysymÀÀn puolisoltani luvan kaikkeen.
Ja juuri tÀtÀ ennen kirjoitat nÀin: "PyytÀisin menemÀÀn jonnekin muualle yöksi. MikÀÀn ei vituta enempÀÀ kuin kÀnnissÀ rymyÀvÀ ukko joka elefantin askelin könyÀÀ yöllÀ sÀnkyyn, haisee rankkitynnyriltÀ ja alkaa humalassa kuorsata ja siitÀ sitten itse aamulla "freesinÀ" töihin."
đ€Łđ€Łđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mies ei voi mennÀ kotiin tultuaan sohvalle/vierashuoneeseen/työhuoneeseen/mihin tahansa muuhun kuin makuuhuoneeseenne nukkumaan? Pakko tulla sinun viereesi nukkumaan?
Edelleen. HerÀÀn siihen kun puoliso tulee kotiin. Ihan sama minne menee nukkumaan. Ap
Kuinka kovasti rymistelee tullessaan?
Jotkut asuu esim. yksiössÀ, siinÀ herÀÀ jo oven kolaukseen vaikka toinen miten hiipisi pimeÀssÀ sisÀÀn pÀÀstyÀÀn. Kokemusta on.
Me ollaan asuttu 30-120-neliöisissÀ asunnoissa, eikÀ koskaan ole sellaista tapahtunut ettÀ joku olisi tullut yöllÀ kotiin, enkÀ olisi herÀnnyt. HerÀÀn, vaikka nukkuisin ylÀkerrassa ja tulija hiljaa hiippailisi alakerrassa ovesta sisÀlle, vessaan ja nukkumaan.
Tervetuloa herkkÀunisten maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Kammottavaa ettÀ aikuinen ihminen ei saa tulla juhlista kotiinsa yöksi.
Eikö teidÀn erityisherkkien nillittÀjien kannattaisi asua yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kammottavaa ettÀ aikuinen ihminen ei saa tulla juhlista kotiinsa yöksi.
Eikö teidÀn erityisherkkien nillittÀjien kannattaisi asua yksin?
Tai niiden, joille biletykset menee omien lÀheisten ylitse? MinÀ teen mitÀ huvittaa ja muut sopeutukoot? TÀssÀ tapauksessa valvokoot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nukkuu kyljellÀÀn.
KyllĂ€pĂ€ osasit lohkaista đ đđż
KyllĂ€ aikuinen ymmĂ€rtÀÀ siirtyĂ€ kÀÀntyilemÀÀn muualle, mikĂ€li ei saa unta. Minulla tai miehellĂ€ni ei ole tietoa toistemme valvomisesta yöaikaan, koska emme PYĂRI sĂ€ngyssĂ€, jotta toinen toinen saa nukkua! N54