Oletteko koskaan antaneet kotiintuloaikaa puolisollenne? đ
Puoliso on menossa työpaikan illanviettoon. VuorotyölÀisiÀ, eli tÀmÀ on keskellÀ viikkoa.
Minulla taas ei ole seuraavana pÀivÀnÀ vapaapÀivÀ, vaan herÀtys klo 6 ja lÀhtö töihin.
Jos hÀn tulee sieltÀ kun olen jo nukkumassa, herÀÀn enkÀ varmasti saa nukuttua pian uudelleen. Usein valvon 2-3 tuntiakin, ennen kuin saan uudelleen unta.
Voinko pyytÀÀ ettĂ€ tulisi ajoissa kotiin, ennen kuin menen nukkumaan? đ Vai pitÀÀkö vaan kĂ€rsiĂ€ ettĂ€ on hyvĂ€ ihminen.
Ja minÀ siis ihan varmuudella herÀÀn kun tulee kotiin, siltÀ ei voi vÀlttyÀ.
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut, ettÀ tulee ajoissa.
En ole ikinÀ varsinaisesti kieltÀnyt olemasta jossain aamu neljÀÀn, mutta tietÀÀ ettÀ sanomista kyllÀ tulee ja kyselen perÀÀn.
Parisuhteessa ei vain lennetÀ enÀÀ koko yötÀ.
TerveessÀ parisuhteessa toisen menimisiÀ ei rajoiteta tai hallita.
SinĂ€ kultaseni olet ihan vÀÀrĂ€ ihminen tuomitsemaan toisten parisuhteita đ
Ihme lÀssytystÀ ap. Korvatulpat ja lisÀksi kuulokkeet pÀÀhÀsi niin et varmaan herÀÀ kun toinen tulee jos menee sohvalle. Tosi törkeetÀ tuollainen, tuntuu ettÀ et luota toiseen millÀÀn tasolla tai haluat kontrolloida. Ei toinen voi sun pillis mukaan alkaa hyppiÀ. Yks yö menee vÀlillÀkin unilla. Itse oon sua vanhempi ja juttus on ihan naurettavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinÀ varsinaisesti kieltÀnyt olemasta jossain aamu neljÀÀn, mutta tietÀÀ ettÀ sanomista kyllÀ tulee ja kyselen perÀÀn.
Rajat on rakkautta. Olen pistÀnyt merkille, ettÀ he jotka ei yhtÀÀn toisen menemisistÀ vÀlitÀ ei valitettavasti vÀlitÀ oikein suhteestaan muutenkaan.
Varmaan hÀssinyt jossain pitkin pÀivÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Maksat ÀijÀlle tai itsellesi hotellin. On se nyt kumma ettei omaan kotiinsa saa tulla siihen aikaan kun tykkÀÀ.
Hauska kommentti. Kumoat itse omat sanasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MeillÀ on pÀivÀnselvÀÀ ettei toisen unia hÀiritÀ. Aina kotiin ennen kuin toinen menee nukkumaan.
Mites aamuisin? Nousetteko prikulleen samaan aikaan?
Kello soi Ja herÀttÀÀ. Nussiminen 1-2 minuuttia. SisÀÀn ulos.
MeillÀ miehellÀ on kotiintuloajat. Saa aina jÀÀkaapin ovessa olevaan listaan tarran kun tulee kiltisti kotiin. Kun on 10 tarraa kerÀttynÀ, saa palkinnon.
Miten tuollaisilla kuulokkeilla saa nukuttua? Itse en voi nukkua selÀllÀni niin varmaan on turha kuulokkeita kokeilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rajat on rakkautta. Olen pistÀnyt merkille, ettÀ he jotka ei yhtÀÀn toisen menemisistÀ vÀlitÀ ei valitettavasti vÀlitÀ oikein suhteestaan muutenkaan.
Ei kai se nyt sitÀ tarkoita ettei vÀlitÀ vaikka ei asettaisikaan mitÀÀn lapsellisia kieltoja tai mÀÀrÀyksiÀ. KyllÀ minÀ ilman niitÀkin tiedÀn missÀ mieheni menee, hÀn ihan vapaaehtoisesti kertoo minulle. Sen sijaan olen melko varma ettÀ sinun kÀskytyksesi takia sinulle ei kerrota yhtÀÀn mitÀÀn.
Miksi ette nuku eri makuuhuoneissa?
Vierailija kirjoitti:
Puoliso vastasi juuri viestiin, jossa kysyin miten kauan aikovat illanvietossa olla. Muuta en siihen laittanut. HÀn vastasi tulevansa hyvissÀ ajoin, ettÀ ei herÀtÀ.
Case closed đ Ap
Kysy siltÀ miltÀ tuntuu elÀÀ alisteisessa kotikurisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaisilla kuulokkeilla saa nukuttua? Itse en voi nukkua selÀllÀni niin varmaan on turha kuulokkeita kokeilla?
Kun löytÀÀ sopivat pienet napit niin niillÀ on hyvÀ.
Ap: MinÀ sitÀ ja minÀ minÀ.. minÀ itse
Oletko narsisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoitat nyt aikuisten ihmisten vÀlisen parisuhteen ja vanhemmuuden.
Et tietenkÀÀn voi mÀÀrÀtÀ yhtÀÀn mitÀÀn hÀnen tuloaikansa suhteen. Voit ainoastaan mÀÀrÀtÀ, ettei sinun uniasi saa hÀiritÀ. Eli jos tulee yöllÀ kotiin, niin sitten sohvalle, paskahuussiin, autotalliin, tai vaikka hÀkkivarastoon nukkumaan.
Riippuu miehestÀ.
Jos mies on kuin yksi lapsista eli ei tee kotitöitÀ ilman patistelua yms niin kotiintuloajat on vÀhintÀÀn kohtuullista asettaa koska mies on selvÀsti jÀÀnyt lapsen tasolle ja tarvitsee sÀÀnnöt
Jos mies on aikuinen ja hoitaa hommat kotona kuten aikuiselta oletetaan niin on hÀn valmis pÀÀttÀmÀÀn itse menoistaan ja kellonajoista viis
Vierailija kirjoitti:
Tunge ne perÀlistoosi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi kuvitellakaan itse toimivani tavallasi. Mutta luojan kiitos me kumpikin saadaan valita, miten toimimme.
Totta. Mulla on luottamuspulaa. SitÀ ei paranna se ettÀ yötÀ myöten hillutaan jossain ties missÀ seurassa.
miksi et eroa jos et luota kumppaniisi
Miksi pitÀis erota jos haluavat olla yhdessÀ?
Vaikka on luottamuspulaa?
Maksat ÀijÀlle tai itsellesi hotellin. On se nyt kumma ettei omaan kotiinsa saa tulla siihen aikaan kun tykkÀÀ.