Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Oletteko koskaan antaneet kotiintuloaikaa puolisollenne? 😂

Vierailija
10.08.2025 |

Puoliso on menossa työpaikan illanviettoon. VuorotyölĂ€isiĂ€, eli tĂ€mĂ€ on keskellĂ€ viikkoa. 

Minulla taas ei ole seuraavana pÀivÀnÀ vapaapÀivÀ, vaan herÀtys klo 6 ja lÀhtö töihin.

Jos hÀn tulee sieltÀ kun olen jo nukkumassa, herÀÀn enkÀ varmasti saa nukuttua pian uudelleen. Usein valvon 2-3 tuntiakin, ennen kuin saan uudelleen unta.

Voinko pyytÀÀ ettĂ€ tulisi ajoissa kotiin, ennen kuin menen nukkumaan? 😂 Vai pitÀÀkö vaan kĂ€rsiĂ€ ettĂ€ on hyvĂ€ ihminen.

Ja minÀ siis ihan varmuudella herÀÀn kun tulee kotiin, siltÀ ei voi vÀlttyÀ.

Kommentit (168)

Vierailija
61/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Maksat ÀijÀlle tai itsellesi hotellin. On se nyt kumma ettei omaan kotiinsa saa tulla siihen aikaan kun tykkÀÀ.

Vierailija
62/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut, ettÀ tulee ajoissa.

En ole ikinÀ varsinaisesti kieltÀnyt olemasta jossain aamu neljÀÀn, mutta tietÀÀ ettÀ sanomista kyllÀ tulee ja kyselen perÀÀn.

Parisuhteessa ei vain lennetĂ€ enÀÀ koko yötĂ€. 

TerveessÀ parisuhteessa toisen menimisiÀ ei rajoiteta tai hallita.

SinĂ€ kultaseni olet ihan vÀÀrĂ€ ihminen tuomitsemaan toisten parisuhteita 😊

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihme lÀssytystÀ ap. Korvatulpat ja lisÀksi kuulokkeet pÀÀhÀsi niin et varmaan herÀÀ kun toinen tulee jos menee sohvalle. Tosi törkeetÀ tuollainen, tuntuu ettÀ et luota toiseen millÀÀn tasolla tai haluat kontrolloida. Ei toinen voi sun pillis mukaan alkaa hyppiÀ. Yks yö menee vÀlillÀkin unilla. Itse oon sua vanhempi ja juttus on ihan naurettavia.

Vierailija
64/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinÀ varsinaisesti kieltÀnyt olemasta jossain aamu neljÀÀn, mutta tietÀÀ ettÀ sanomista kyllÀ tulee ja kyselen perÀÀn.

Rajat on rakkautta. Olen pistÀnyt merkille, ettÀ he jotka ei yhtÀÀn toisen menemisistÀ vÀlitÀ ei valitettavasti vÀlitÀ oikein suhteestaan muutenkaan.

Vierailija
65/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Varmaan hÀssinyt jossain pitkin pÀivÀÀ.

Vierailija
66/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksat ÀijÀlle tai itsellesi hotellin. On se nyt kumma ettei omaan kotiinsa saa tulla siihen aikaan kun tykkÀÀ.

Hauska kommentti. Kumoat itse omat sanasi.

Vierailija
67/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MeillÀ on pÀivÀnselvÀÀ ettei toisen unia hÀiritÀ. Aina kotiin ennen kuin toinen menee nukkumaan.

Mites aamuisin? Nousetteko prikulleen samaan aikaan?

Kello soi Ja herÀttÀÀ. Nussiminen 1-2 minuuttia. SisÀÀn ulos.

Vierailija
68/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MeillÀ miehellÀ on kotiintuloajat. Saa aina jÀÀkaapin ovessa olevaan listaan tarran kun tulee kiltisti kotiin. Kun on 10 tarraa kerÀttynÀ, saa palkinnon.

Vierailija
69/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ap luulee liikoja itsestÀÀn.

Vierailija
70/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten tuollaisilla kuulokkeilla saa nukuttua? Itse en voi nukkua selÀllÀni niin varmaan on turha kuulokkeita kokeilla?

Vierailija
71/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rajat on rakkautta. Olen pistÀnyt merkille, ettÀ he jotka ei yhtÀÀn toisen menemisistÀ vÀlitÀ ei valitettavasti vÀlitÀ oikein suhteestaan muutenkaan.

Ei kai se nyt sitĂ€ tarkoita ettei vĂ€litĂ€ vaikka ei asettaisikaan mitÀÀn lapsellisia kieltoja tai mÀÀrĂ€yksiĂ€. KyllĂ€ minĂ€ ilman niitĂ€kin tiedĂ€n missĂ€ mieheni menee, hĂ€n ihan vapaaehtoisesti kertoo minulle. Sen sijaan olen melko varma ettĂ€ sinun kĂ€skytyksesi takia sinulle ei kerrota yhtÀÀn mitÀÀn. 

Vierailija
72/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi ette nuku eri makuuhuoneissa?

Vierailija
73/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso vastasi juuri viestiin, jossa kysyin miten kauan aikovat illanvietossa olla. Muuta en siihen laittanut. HĂ€n vastasi tulevansa hyvissĂ€ ajoin, ettĂ€ ei herĂ€tĂ€. 

Case closed 😊 Ap

Kysy siltÀ miltÀ tuntuu elÀÀ alisteisessa kotikurisuhteessa.

Vierailija
74/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollaisilla kuulokkeilla saa nukuttua? Itse en voi nukkua selÀllÀni niin varmaan on turha kuulokkeita kokeilla?

Kun löytÀÀ sopivat pienet napit niin niillĂ€ on hyvĂ€. 

Vierailija
75/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ap: MinÀ sitÀ ja minÀ minÀ.. minÀ itse

Oletko narsisti?

Vierailija
76/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoitat nyt aikuisten ihmisten vÀlisen parisuhteen ja vanhemmuuden.

Vierailija
77/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Et tietenkÀÀn voi mÀÀrÀtÀ yhtÀÀn mitÀÀn hÀnen tuloaikansa suhteen. Voit ainoastaan mÀÀrÀtÀ, ettei sinun uniasi saa hÀiritÀ. Eli jos tulee yöllÀ kotiin, niin sitten sohvalle, paskahuussiin, autotalliin, tai vaikka hÀkkivarastoon nukkumaan.

Vierailija
78/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Riippuu miehestÀ.

Jos mies on kuin yksi lapsista eli ei tee kotitöitĂ€ ilman patistelua yms niin kotiintuloajat on vĂ€hintÀÀn kohtuullista asettaa koska mies on selvĂ€sti jÀÀnyt lapsen tasolle ja tarvitsee sÀÀnnöt 

Jos mies on aikuinen ja hoitaa hommat kotona kuten aikuiselta oletetaan niin on hĂ€n valmis pÀÀttĂ€mÀÀn itse menoistaan ja kellonajoista viis 

Vierailija
79/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunge ne perÀlistoosi

Vierailija
80/168 |
10.08.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi kuvitellakaan itse toimivani tavallasi. Mutta luojan kiitos me kumpikin saadaan valita,  miten toimimme.

Totta. Mulla on luottamuspulaa. SitÀ ei paranna se ettÀ yötÀ myöten hillutaan jossain ties missÀ seurassa.

miksi et eroa jos et luota kumppaniisi

Miksi pitĂ€is erota jos haluavat olla yhdessĂ€? 

Vaikka on luottamuspulaa?

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kahdeksan viisi kuusi