Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päälle nelikymppiset löytävät kumppanin?

Vierailija
10.08.2025 |

Suurimmalla osalla varmaan on suurin osa ystävistä ja tuttavista varattuja, ja vapaana olevat saman kaveriporukan ihmiset sellaisia, että jo tiedetään että molemminpuolista kiinnostusta ei ole.

Baareissa ja iltaelämässä ei jaksa käydä, kun ei siellä ole muita kuin parikymppisiä. (Vanhemmat ihmiset istuvat vain ja ainoastaan kotonaan kuulemma)

Ja harrastuksissa ja töissä ihmiset haluavat keskittyä niihin, eikä mahdollisten  (pari)suhteiden luomiseen.

Ja tinderit ja muut ovat kuulemma täynnä ihmisiä, joilla on tolkuttomat vaatimukset, joita kukaan tavallinen mies tai nainen ei kykene täyttämään

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen laiska etsimään. Elän ajatuksella, että törmään jos törmään kun aktiivisesti liikun töissä, harrastuksissa, muualla. Tuttavat voisivat avittaa, jos tietäisivät sopivan kumppaniehdokkaan. En panisi pahakseni, jos joku vihjaisi, jos tietäisi.

Ei kukaan halua puolisoksi laiskaa kaveria,unohda koko juttu.

Vierailija
62/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssit pöydällä kuin teini-ikäinen, niin eiköhän siitä joku mukaan tartu. Toimii muillakin kuin Sannalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tinderistä löysin, en siellä kauaa ehtinyt edes olemaan. Ja olen siis kouluikäisen lapsen yksinhuoltaja. Taisi olla kolmas mies, jonka kanssa kävin treffeillä. Nyt olemme tunteneet kaksi vuotta ja asuneet vuoden yhdessä. 

Vierailija
64/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä olla niin ronkeli!

Vierailija
65/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kävi tuuri ja tutustuin kumppaniini työympäristössä. Tinderit sun muut kokeilin, mutten riittänyt yhdellekään naiselle alkuhuumaa pidemmälle. Tähän työtehtävissä tapaamaani naiseen tutustuin hitaasti ja ajan kanssa ja ehdimme nähdä toisistamme muitakin puolia kuin niitä "parhaita", eikä kummallakaan ollut satulasit silmillä ja naisella hirveä kiire palata Tindereihin katsomaan löytyisikö parempi heti ensimmäisen särön osuessa suhteessa kohdalle. Totta kai vetovoimaa välillämme oli alusta saakka, vaikka hitaasti tutustuimmekin.

Vierailija
66/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktokin kautta on löytynyt monta teinikaunotarta. Kannattaa kokeilla....

Vierailija
67/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei voi koskaan oppia jos ei saa mitään järkevää selitystä sille miksi ei kelpaa, mitä teki väärin ja miksi ei kiinnostanut."

Joo ei ole se nainen (tai kukaan nainen) mikään työhaastattelun arvioija, joka on velvollinen antamaan kirjallisen palautteen tai arviointiraportin. Sitä naista ei varmaan ihan hirveesti kiinnosta sun kehittymisesi, jotta pärjäisit jatkossa jonkun toisen naisen kanssa paremmin. Eikä tämäkään ole mikään sukupuoleen sidottu asia. En mä ikinä menis mieheltä kinuamaan perusteluita, että miksei se halua jatkaa mun kanssa. Ja järkevästi ajateltuna olisiko siitä edes hyötyä? Se voisi sanoa, että olen liian hiljainen tai mulla on väärän malliset korvat. Mitä mä siihen muuta kuin yrittäisin puolustella, että juttelinhan mä melkein koko ajan ja korvat on mun mielestä aivan tavalliset. Mutta kun ei se asia puhumalla muutu, kun parisuhteesta on kyse. Jos hän on sitä mieltä, niin ne pointit on aivan relevantit.

Mitä sinä tuolle kommentoijalle purpatat? Hänhän vain vastasi edelliseen kommenttiin jossa nainen nimenomaan kehotti kysymään niiltä naisilta. Purpata sille naiselle.

Vierailija
68/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavalliset miehet löytävät ehkä aasiasta, naiset mistä tahansa. Komeat, pitkät ja menestyneet nelikymppiset miehet suuntaavat katseensa pääasiassa parikymppisiin lapsettomiin naisiin.

Haluaako keskimääräinen nelikymppinen mies todella perustaa vielä uuden perheen? Pari lasta lisää keski-iässä ja koko alkuvuosien ruljanssi, lasten kasvatus, seksin väheneminen, puolison väsymys, vaikutus talouteen, harrastuksiin, eläkkeen suuruuteen, jne.

Ketjussa etsittiin kumppania, ei seksiseuraa. Nelikymppisissä naisissa on lisäksi se hyvä puoli, silloin yleensä tietää mitä saa - ulkonäkö, paino, ura, arvot, harrastukset, kaveripiiri. Harva normaalipainoinen nelikymppinen nainen päästää itseään enää ylipainoon, jos on siihen saakka ollut normaalipainoinen. Parikymppinen voi olla kymmenen vuoden päästä mitä tahansa. 

Moni nelissäkymmenissä eronnut nainen lihoo hurjasti kun ovat pettyneet ensin valikoituaan liikaa uutta kumppania etsiessään, koska se tarjonta tuntuu ensialkuun loputtomalta. Hylätään se tosi kiva tyyppi johon ensin vähän jo ihastui, mutta halutaan sitten kuitenkin vielä vähän katsella, kun niitä vaihtoehtoja oli niin monta ja se kiva tyyppikin löytyi niin helposti ja ihastui minuun. Aletaan kuvitella jo vähän liikoja. Sitten masennutaan, kun tajutaan, että se ensimmäinen kiva ihastus oli sittenkin ainoa joka tosissaan kiinnostui ja lihotaan muodottomaksi. Yritetään vielä lirkutella sille ensimmäiselle kivalle tyypille, mutta se juna meni jo. Mokasit.

Olen seurannut kaverini kumppanin etsintää ja näin hänelle kävi useita kertoja ennen kuin hän lopetti etsimisen. Nämä neljä hänet hylännyttä naista ovat nykyään lihavia, masentuneita sinkkuja. Kaveri on edelleen kiva ja urheilullinen, vaikka rikottiinkin aika pahasti.

Vierailija
69/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ensitapaamisella siltä nelikymppiseltä naiselta, miksei hänellä ole jo lapsia ja voisiko syynä olla hänen mielenterveysongelma, joka on jäänyt tutkimatta? Koska kaikilla hänen vanhoilla kavereillaan on jo miltei aikuisia lapsia. Elämä on vaan mutkia täynnä.

Vierailija
70/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos joillain kokemuksia jostain harrastuksesta, josta olisi löytynyt kumppani, tai jossa oltaisiin lähestytty siinä mielessä? 

Vierailija
71/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset sanoo haluavat kivan miehen ja parisuhteen mutta eivät sitten lähde treffeille. Eli ulkonäkö tärkeintä naisille ja valkkaavat vuosia kenen kanssa menevät treffeille. Siis ihan 40 v tavis naiset niin tekee. Monen naisen kanssa olen jutellut tänäkin vuonna mutta ei ne halua mitään.

Vierailija
72/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin yksinhuoltajaksi kolmekymppisenä. Kasvatin lapseni aikuiseksi ja jo lähti täti laukalle. Laukattuani jazzbaareissa, purjehduskerhossa, sinkkuristeilyillä ja golfaamassa pari vuotta, löysin ihan tavallisen miehen, joka koki yksinäisyyttä, kuten minäkin. 

Mieheni löysin bluesbändin keikalta. Nyt on 5 vuotta takana ja hyvin menee. Viime kesänä menimme naimisiin. 

Yksinäisyys ajaa ihmisiä yhteen. 

Vierailija
73/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin,ei kaikilla 40- kymppisillä miehillä ole lapsia. Toiseksi,useimmiten naiset alkavat lihomaan yli 40v kun aineenvaihdunta hidastuu huomattavasti,samoin miehet

Aineenvaihdunta ei hidastu iän vaan lihasten vähenemisen takia. Jokainen hyväkuntoinen nelikymppinen tietää mitä asialle pitää tehdä. Ja nykypäivänä tietää myös miten valmistautua vaihdevuosiin että paino ja seksielämä pysyvät kunnossa.

Nelikymppisten, eli esivaihdevuosi-ikäisten naisten seksihalut ovat perinteisesti korkeammalla kuin koskaan. Miehet taas alkavat siinä iässä kärsiä erektio-ongelmista. 

Vierailija
74/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen minua ihmetyttää että tinderistä uikuttavat ne tavalliset miehet kuin naisetkin kun ei kelpaa. Jokin kohtaamisongelma ilmeisesti..

ei kaikki kerta kaikkiaan sovellu parisuhteeseen joillakin on pärstäinin kurjan näköinen ettei kukaan sitä huoli. mutta paljon ne ihmiset on pärjänneet yksinään.

Vierailija
75/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran vanhempi, ettei Tinderiä vielä ollut minun ollessani vähän päälle 40-vuotias. Olin eronnut, ja löysin uuden kumppanin baarista. Ruvettiin juttelemaan baariritiskillä, ja siitä se lähti. Näin jälkeenpäin ajattelen, että minulla oli todella hyvä tuuri. 

Vierailija
76/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on täynnä kivoja muikkeleita, jotka suunnilleen uivat syliin, jos osaa käyttäytyä kunnolla ja kammata tukkansa. Vaikeata oli vaan teini-iässä ja nuorena aikuisena.

Vierailija
77/121 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset sanoo haluavat kivan miehen ja parisuhteen mutta eivät sitten lähde treffeille. Eli ulkonäkö tärkeintä naisille ja valkkaavat vuosia kenen kanssa menevät treffeille. Siis ihan 40 v tavis naiset niin tekee. Monen naisen kanssa olen jutellut tänäkin vuonna mutta ei ne halua mitään.

Voit parantaa omaa menestystäsi käymällä kuntosalilla, hoitamalla ihoa (käy vaikka ihan ihotautilääkärillä tai kokeile tekoälyn ohjeita) ja hampaita (!!!), ja kehittämällä persoonaa ja small talk -taitoja.

Vierailija
78/121 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa suhtautua tilanteeseen luottavaisesti ja optimistisesti. Uusi parisuhde voi odottaa ihan nurkan takana. Rohkaisevana esimerkkinä tällaisesta tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Vierailija
79/121 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen laiska etsimään. Elän ajatuksella, että törmään jos törmään kun aktiivisesti liikun töissä, harrastuksissa, muualla. Tuttavat voisivat avittaa, jos tietäisivät sopivan kumppaniehdokkaan. En panisi pahakseni, jos joku vihjaisi, jos tietäisi.

Ei kukaan halua puolisoksi laiskaa kaveria,unohda koko juttu.

Sitten nämä "kaikki" elävät ihan jossain muussa maailmassa kuin minä, koska kun katsoo vaikka työpaikan kahvihuonetta tai ihmisten viitseliäisyyttä viikata pahvit keräysastiaan, niin laiskoja on enemmistö.

Vierailija
80/121 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään koska naisetom masentuneit aja huonoitsetuntoisia.

Se kirjoitustaito. Jestas...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme