Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päälle nelikymppiset löytävät kumppanin?

Vierailija
10.08.2025 |

Suurimmalla osalla varmaan on suurin osa ystävistä ja tuttavista varattuja, ja vapaana olevat saman kaveriporukan ihmiset sellaisia, että jo tiedetään että molemminpuolista kiinnostusta ei ole.

Baareissa ja iltaelämässä ei jaksa käydä, kun ei siellä ole muita kuin parikymppisiä. (Vanhemmat ihmiset istuvat vain ja ainoastaan kotonaan kuulemma)

Ja harrastuksissa ja töissä ihmiset haluavat keskittyä niihin, eikä mahdollisten  (pari)suhteiden luomiseen.

Ja tinderit ja muut ovat kuulemma täynnä ihmisiä, joilla on tolkuttomat vaatimukset, joita kukaan tavallinen mies tai nainen ei kykene täyttämään

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin noin vanhana enää kumppania tarvitsee?

Ei ainakaan panohommiin. Tuonikäiset naiset vihaa seksiä ja kaikkea siihen liittyvää. Muutenkin niillä on ne mielipiteensä. Oikein unelmakumppaneita ovat miehille.

Vierailija
122/125 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä löytyy kyllä itsestään huolehtivalle miehelle seuraa. Olen vain joutunut toteamaan, että +40v naiset ovat ainakin omalla kohdalla olleet enemmän tai vähemmän valmiita päästämään sen miehen oikeasti lähelle. Ollaan asusteltu jo ehkä joku vuosi itsekseen ja totuttu elämään yksin. Sitten kun siihen löytyy kiva mies, joka tulee lähelle, niin aiheuttaa valtavasti ongelmia.. Näihän ei tietysti varmaan ole kaikilla, mutta itse tämän todennut useamman kerran. Lisäksi nuo hormoni asiat eli menopaussin tai lähestyvän tuntuvat tekevän naisista erittäin no hankalasti ymmärrettäviä....

Itselläkin sen verran hyvin asiat, että voi omat vaatimuksensa asettaa, mutta kyllä naisten vaatimukset keskimäärin ovat erittäin kovaa luokkaa. Siihen päälle sitten nuo edellä mainitsemani haasteet, niin ei ole helppoa. Ei auta vaikka on siisti, osallistuu kotitoihin ja laittaa ruokaa yms. Tällä hetkellä suhteessa parisen vuotta ja kova on haaste, kun mies onkin saman katon alla..... kaikki asiat eivät menekkään sen itsekkään mukaan mihin totuttu. Olen tullut siihen lopputulokseen oman empiirisen tutkimukseni mukaan, että aika vähän on sellaisia kivoja liikunnaillisia naisia +40 luokassa, jotka olis sitten oikeasti valmiina tekemään kompromisseja sen yhteisen eteen. Voi olla, että tämä hankaluus korreloi sitten jollain tavoin sen ulkoisen habituksen kanssa... vähemmän viehättävillä ei ole varaa olla sitten niin v-mäisiä, koska silloin jää yksin.

Pahoittelen, jos joku koki kommentin sovinistisena, tämä vain oman oma kokemukseni. 

En minäkään halua miestä vaivoiksi. Haluanko näin 40+ naisena naimisiin? En. Haluanko olla sinkku? En.  Haluan miesystävän, joka ei tapaile muita, jonka kanssa tehdä asioita silloin kun huvittaa, mutta joka ei ole sotkemassa mun kotia ja muuten oikeestaan jättää mut rauhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ystäväni, jotka ovat 40+ pariutuneet, ovat löytäneet kumppanin Tinderistä.

Vierailija
124/125 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, unohdin mainita että oon kiva liikunnallinen nainen

Vierailija
125/125 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit auttaa.