Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päälle nelikymppiset löytävät kumppanin?

Vierailija
10.08.2025 |

Suurimmalla osalla varmaan on suurin osa ystävistä ja tuttavista varattuja, ja vapaana olevat saman kaveriporukan ihmiset sellaisia, että jo tiedetään että molemminpuolista kiinnostusta ei ole.

Baareissa ja iltaelämässä ei jaksa käydä, kun ei siellä ole muita kuin parikymppisiä. (Vanhemmat ihmiset istuvat vain ja ainoastaan kotonaan kuulemma)

Ja harrastuksissa ja töissä ihmiset haluavat keskittyä niihin, eikä mahdollisten  (pari)suhteiden luomiseen.

Ja tinderit ja muut ovat kuulemma täynnä ihmisiä, joilla on tolkuttomat vaatimukset, joita kukaan tavallinen mies tai nainen ei kykene täyttämään

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En löytänyt. 10 vuotta elämästä meni ihan hukkaan nelikymppisenä. Nyt jo yli 50. Taitaa mennä harakoille tämäkin vuosikymmen.

Miten niin hukkaan? Onko elämän tarkoitus kumppanin löytyminen? Itse en jaksa enää mitään mustasukkaisia ukkoja. Parempi elää yksin ja seurustella laajan tuttavapiirin kanssa. Seksiä saa vakipanolta.

Vierailija
102/118 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 78v äitiä yritettiin iskeä hautausmaalla. Tosi juttu, vaikka aivan uskomaton. Joltain mieheltä oli kai vaimo kuollut ja vuodatti sitten sitä mutsilleni ja loppuviimein kysyi: Oletko muuten vapaa?

Mies oli rutkasti nuorempi. Saatiin kyl äidin kanssa makeat naurut, kun kertoi.

Että ei se katso aikaa eikä paikkaa.

(no, äiti ei kuitenkaan tarttunut tilaisuuteen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jo eläkkeellä oleva mies. Nautin yksinolosta, lapseni käyvät välillä kylässä ja erilaisissa tapahtumissa voi käydä vapaasti ja sielläkin voi jutella kenen kanssa haluaa, ilman että on joku vieressä happamana naama norsunvit....ulla. 

Kun naisen tarve yllättää, käyn välillä hupakoissa touhuamassa 20-30 v. neitien kanssa.

Eli ei ole mitään syytä löytää mitään kumppania.

Toi onkin ihan hyvä ratkaisu, jos saa naisten naamat norsunvitulle vakisuhteessa.

Vierailija
104/118 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jo eläkkeellä oleva mies. Nautin yksinolosta, lapseni käyvät välillä kylässä ja erilaisissa tapahtumissa voi käydä vapaasti ja sielläkin voi jutella kenen kanssa haluaa, ilman että on joku vieressä happamana naama norsunvit....ulla. 

Kun naisen tarve yllättää, käyn välillä hupakoissa touhuamassa 20-30 v. neitien kanssa.

Eli ei ole mitään syytä löytää mitään kumppania.

Toi onkin ihan hyvä ratkaisu, jos saa naisten naamat norsunvitulle vakisuhteessa.

Mun mies oli naama norsunveellä aina, kun puhuin kenen tahansa miespuolisen kanssa. Sanomattakin selvää että sosiaaliset piirit kutistuivat aika vähiin. Nyt yksin ja vapaa.

Vierailija
105/118 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En löytänyt. 10 vuotta elämästä meni ihan hukkaan nelikymppisenä. Nyt jo yli 50. Taitaa mennä harakoille tämäkin vuosikymmen.

Surullista,itse löysin jo 20-kymppisenä vieläkin ollaan yhdessä 45-vuoden jälkeen.

Nuorena pariutuminen onkin helpompaa.

Vierailija
106/118 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin hukkaan? Onko elämän tarkoitus kumppanin löytyminen? Itse en jaksa enää mitään mustasukkaisia ukkoja. Parempi elää yksin ja seurustella laajan tuttavapiirin kanssa. Seksiä saa vakipanolta.

Miten tollasen vakion saa miehenä, ilmaiseksi? Mistä siis saa, missä sellaiset naiset pyörii.

Vierailija
107/118 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tunnu löytyvän. Luulen että olisi olemassa sopivia kumppaneita minullekin mutta en tiedä mistä etsiä. Viikonlopun olin kalassa ja marjassa. Nyt tässä kotona puhdistan mustikoita ja vattuja ja keittelen kalakeittoa, ihan kiva olisi jonkun toisen kanssa tehdä näitä asioita mutta ei se välttämätöntä ole. Ehkä löytyy ehkä ei. T. Mies 44v. 

Samat harrastukset. Eronnut pitkästä avioliitosta jokunen aika sitten miehestä, jota vastaavat asiat eivät pätkääkään kiinnostaneet. Olen todennut, että jos metsästä ei löydy uutta miestä, niin olen sitten ilman. Eli hyvinkin todennäköisesti tuo jälkimmäinen :) N44

Vierailija
108/118 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvalla miehellä on vastaavasti vakipanoja, joten ainoa vaihtoehto läheisyydelle on vakituinen parisuhde.

Vierailija
109/118 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei saa mitääv vakipanoja, kuin maksamalla.

Vierailija
110/118 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 35 ja kavereiden kaverit ja sukulaisten kaverit yrittää pokaa jatkuvasti, jopa yksissä häissä ehdoteltiin kaikenlaista. En etsi kumpoania, mutta näitä on jo melkeen mahdotonta vältellä, jos on tapahtuma tai illanistujaiset. Ja mikäli haluaisin miehen nyt niin olisin jo ajat sitten noista jonkun ottanut. Hyvännäkösiä, fiksua ja viriilejä miehiä kaikki.

Vierailija
111/118 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löytyy kyllä itsestään huolehtivalle miehelle seuraa. Olen vain joutunut toteamaan, että +40v naiset ovat ainakin omalla kohdalla olleet enemmän tai vähemmän valmiita päästämään sen miehen oikeasti lähelle. Ollaan asusteltu jo ehkä joku vuosi itsekseen ja totuttu elämään yksin. Sitten kun siihen löytyy kiva mies, joka tulee lähelle, niin aiheuttaa valtavasti ongelmia.. Näihän ei tietysti varmaan ole kaikilla, mutta itse tämän todennut useamman kerran. Lisäksi nuo hormoni asiat eli menopaussin tai lähestyvän tuntuvat tekevän naisista erittäin no hankalasti ymmärrettäviä....

Itselläkin sen verran hyvin asiat, että voi omat vaatimuksensa asettaa, mutta kyllä naisten vaatimukset keskimäärin ovat erittäin kovaa luokkaa. Siihen päälle sitten nuo edellä mainitsemani haasteet, niin ei ole helppoa. Ei auta vaikka on siisti, osallistuu kotitoihin ja laittaa ruokaa yms. Tällä hetkellä suhteessa parisen vuotta ja kova on haaste, kun mies onkin saman katon alla..... kaikki asiat eivät menekkään sen itsekkään mukaan mihin totuttu. Olen tullut siihen lopputulokseen oman empiirisen tutkimukseni mukaan, että aika vähän on sellaisia kivoja liikunnaillisia naisia +40 luokassa, jotka olis sitten oikeasti valmiina tekemään kompromisseja sen yhteisen eteen. Voi olla, että tämä hankaluus korreloi sitten jollain tavoin sen ulkoisen habituksen kanssa... vähemmän viehättävillä ei ole varaa olla sitten niin v-mäisiä, koska silloin jää yksin.

Pahoittelen, jos joku koki kommentin sovinistisena, tämä vain oman oma kokemukseni. 

Vierailija
112/118 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin Tinderistä nätin ja mukavan 19 v ukrainattaren. M41

Vierailija
113/118 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get a room!

Vierailija
114/118 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä saat joo olemalla nainen. Miehen pitää maksaa jos haluaa seksiä ja silloin haukutaan hyväksikäyttäjäksi.

Vierailija
115/118 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähet tanssikursseille.. 

Vierailija
116/118 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotas kun täytät 50v. 😂

Vierailija
117/118 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä saat joo olemalla nainen. Miehen pitää maksaa jos haluaa seksiä ja silloin haukutaan hyväksikäyttäjäksi.

Ei nyt kaikkien osalta noin, mutta onhan se fakta, että pitää olla aika epäviehättävä nainen, jos ei saa seksiä. Miehellä tuollaista etua ei monesti ole suht ok näköisenäkään, jollei ole supliikki.

Vierailija
118/118 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkumalla  ihmisten ilmoilla ,sieltä niitä ystäviä  löytää ,naiset etenkin tekemällä tilaa elämäänsä kumppanille ei pelkkää töissä käymistä ja loppu aika pelataan saatanan lemmikkien kanssa ei siihen enään miestä mahdu 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme