Paras laite suoratoistopalveluiden (Netflix, Areena, HBO) katsomiseen?
Minulla on telkkari, ei äly, mutta haluaisin katsoa sillä Netflixiä ym. suoratoistopalveluita. Minkä laitteen ostan telkkarin pariksi? Vielä parempaa, jos samalla vehkeellä voisi pyörittää myös DVD- tai BluRay -levyjä, mutta se ei ole välttämätöntä.
Kommentit (20)
Ostaisin tv:n ei, kun ei ne niin paljoa maksa ja hyöty on suuri, kun näkee katsomon, areenan ym. Itse katson tv:sta ja osittain älypuhelimesta.
Mulla on tvssä kaikenlaista palvelua,mut mulla on tapana kattoa ohjelmia puhelimesta. Nytkin on sarja kesken puhelimesta. Puoliso kattoo tvtä,mä olen sohvalla kuulokkeet päässä ja kattelen mitä kattelen. Ja puhelimen voi kantaa pöydälle samalla kun kokkaa,käy vessassa ja menee sänkyyn.
????? Ootpa tyhmä. Ei ole olemassa sellaista "laitetta". Noita katsotaan NETISTÄ, jos eivät näy telkkarista.
Osaan televisioita ne voi myös heijastaa esim. kännykän näytöstä.
Chromecastia itse käytin kun ei ollut vielä älytelkkaria, mutta ei sillä kyllä levyjä katsella.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tvssä kaikenlaista palvelua,mut mulla on tapana kattoa ohjelmia puhelimesta. Nytkin on sarja kesken puhelimesta. Puoliso kattoo tvtä,mä olen sohvalla kuulokkeet päässä ja kattelen mitä kattelen. Ja puhelimen voi kantaa pöydälle samalla kun kokkaa,käy vessassa ja menee sänkyyn.
Mä teen tätä läppäriltä.
Homatics Box HD Android TV boksi
Meillä on noita 2 kpl ja ovat toimineet loistavasti. Televisioiden omat älytv ominaisuudet alkoivat hidastelemaan ja pätkimään. Tuon kaukosäätimen saa toiimaan myös television ohjauksessa eli ei tarvitse kahta kaukossädintäkään käyttää
Vierailija kirjoitti:
????? Ootpa tyhmä. Ei ole olemassa sellaista "laitetta". Noita katsotaan NETISTÄ, jos eivät näy telkkarista.
Osaan televisioita ne voi myös heijastaa esim. kännykän näytöstä.
No onhan. Esim. google tv streamer. Itsellä se vähän vanhempi chromecast + google tv
Nvidia shield. Sellainen musta pötkö mikä vain hdmi-johdolla telkkariin kiinni.
Helppoa. Turha tehdä vaikeaksi. Itse katson luurilla luuriin ladatuista sovelluksista:
Youtube, iQIYI, WeTV, Youku, Rakuten Viki, Gagaoolala jne
Kuinka pahasti kehitysvammainen pitää ihmisen olla että katsoo tv-ohjelmia jumalauta puhelimesta??
Läppäri. Waretan kaikki mitä haluan katsoa. Vain typerys maksaa mitään suoratoistoja.
Vierailija kirjoitti:
Läppäri. Waretan kaikki mitä haluan katsoa. Vain typerys maksaa mitään suoratoistoja.
Köyhien hommaa waretella.
Chromecast on kätevä, mutta se on vain streaming palveluiden katsomiseen. Toisaalta ei erillinen dvd/bluray paljoa maksa ja voi olla fiksumpikin ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Tabletti. Se siirtyy sinne minne sinäkin.
Onko tabletissasi paikka HDMI-kaapelille, vai millä yhdistät sen televisioon? Entä netti? Tabletin oma liittymä vai asunnossa langaton?
Kun otat maksukanavia, niiden mukana tulee laite, joka liitetään telkkariin. Tai jos sinulla on jo joku tallennuslaite, siihen saa kortin.