Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päälle nelikymppiset löytävät kumppanin?

Vierailija
10.08.2025 |

Suurimmalla osalla varmaan on suurin osa ystävistä ja tuttavista varattuja, ja vapaana olevat saman kaveriporukan ihmiset sellaisia, että jo tiedetään että molemminpuolista kiinnostusta ei ole.

Baareissa ja iltaelämässä ei jaksa käydä, kun ei siellä ole muita kuin parikymppisiä. (Vanhemmat ihmiset istuvat vain ja ainoastaan kotonaan kuulemma)

Ja harrastuksissa ja töissä ihmiset haluavat keskittyä niihin, eikä mahdollisten  (pari)suhteiden luomiseen.

Ja tinderit ja muut ovat kuulemma täynnä ihmisiä, joilla on tolkuttomat vaatimukset, joita kukaan tavallinen mies tai nainen ei kykene täyttämään

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako 3 lapsen yh äiti  39 vuotta 

Vierailija
42/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan Threadsistä. Samat miehet pysyvät sinkkuina. Välillä käyvät Mummotunnelissa ja kertovat saaneensa *sexulia*. Monisansanaisesti ihmettelevät, kun eivät löydä ketään parisuhteeseen.

Voi apua, "sexulia"!? Näin kauan sain elää kuulematta/näkemättä tuollaistakaan ilmaisua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ulkomuotosi kuntoon ja ala kivaksi ihmiseksi. Nopeasti viidakkorumpu välittää tietoa ja kertoo, missä tällainen herkkupala tallustaa. Jos tyylisi miellyttää jotakin herraa, kyllä hän jaksaa pyöriä ympärilläsi ja törmätä sinuun joka kulman takaa kunnes huomaat hänet. Toivoa sopii, että sinäkin kiinnostut hänestä. Varmaan jo tiedätkin, että ei elämässä millään prinsessameiningillä nämä asiat onnistu. Kannattaan olla mutkaton ja reilu ulkoista olemusta unohtamatta. 

Vierailija
44/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommissa kaupungeissa on hyvinkin baareja, joissa on yli 40-vuotiaita. Ja siis ihan hienoja paikkoja eikö mitään räkälöitä. Näin ainakin Helsingissä ja Tampereella.

Vierailija
45/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin alle 4kymppiset ????!

Vierailija
46/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpitunnelissa mummotunnelissa ?  Mummotunneli, ennenkuulumaton uudissana, hauska .... 😘

Vierailija
47/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen esivaihdevuosimyllerryksessä miettinyt avioeroa ja mistä löytäisin sitten uuden.

Asun monimiljoonakaupungissa ja päästrategiani olisi joku deittiappi. Jo ihan mielenkiinnosta, kun en ole niitä ikinä käyttänyt. Ottaisin sen rennosti ja kävisin kahvilla paljon. En viestittelisi pitkään. En harmistuisi seksiehdotuksista, ja ehkä kokeilisin yhden yön suhteitakin ensimmäistä kertaa.

Kertoisin avoimesti työkavereille, sillä veikkaisin heidän kauttaan tai omasta firmasta löytyvän enemmän potentiaalisia miehiä kuin töiden ulkopuolisista yhteyksistä. Vaihtaisin ehkä kuntosalia sellaiseen jossa käy enemmän sinkkuja ja alkaisin käymään jossain juoksuryhmässä.

Tämä ajatusleikki motivoi pitämään kropasta ja ulkonäöstä huolta. Terveisin keski-iän kriisi. 

Vierailija
48/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laiska etsimään. Elän ajatuksella, että törmään jos törmään kun aktiivisesti liikun töissä, harrastuksissa, muualla. Tuttavat voisivat avittaa, jos tietäisivät sopivan kumppaniehdokkaan. En panisi pahakseni, jos joku vihjaisi, jos tietäisi.

Vierailija
49/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnasta

Vierailija
50/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei voi koskaan oppia jos ei saa mitään järkevää selitystä sille miksi ei kelpaa, mitä teki väärin ja miksi ei kiinnostanut."

Joo ei ole se nainen (tai kukaan nainen) mikään työhaastattelun arvioija, joka on velvollinen antamaan kirjallisen palautteen tai arviointiraportin. Sitä naista ei varmaan ihan hirveesti kiinnosta sun kehittymisesi, jotta pärjäisit jatkossa jonkun toisen naisen kanssa paremmin. Eikä tämäkään ole mikään sukupuoleen sidottu asia. En mä ikinä menis mieheltä kinuamaan perusteluita, että miksei se halua jatkaa mun kanssa. Ja järkevästi ajateltuna olisiko siitä edes hyötyä? Se voisi sanoa, että olen liian hiljainen tai mulla on väärän malliset korvat. Mitä mä siihen muuta kuin yrittäisin puolustella, että juttelinhan mä melkein koko ajan ja korvat on mun mielestä aivan tavalliset. Mutta kun ei se asia puhumalla muutu, kun parisuhteesta on kyse. Jos hän on sitä mieltä, niin ne pointit on aivan relevantit.

Olisi kyllä kohteliasta antaa jotain rakentavaa palautetta. Sen verran voisi arvostaa toista ihmistä. Fiksu ihminen osaa ottaa palautteen vastaan ja ehkä oppia siitä. 

Vierailija
51/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset miehet löytävät ehkä aasiasta, naiset mistä tahansa. Komeat, pitkät ja menestyneet nelikymppiset miehet suuntaavat katseensa pääasiassa parikymppisiin lapsettomiin naisiin.

Vierailija
52/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavalliset miehet löytävät ehkä aasiasta, naiset mistä tahansa. Komeat, pitkät ja menestyneet nelikymppiset miehet suuntaavat katseensa pääasiassa parikymppisiin lapsettomiin naisiin.

Haluaako keskimääräinen nelikymppinen mies todella perustaa vielä uuden perheen? Pari lasta lisää keski-iässä ja koko alkuvuosien ruljanssi, lasten kasvatus, seksin väheneminen, puolison väsymys, vaikutus talouteen, harrastuksiin, eläkkeen suuruuteen, jne.

Ketjussa etsittiin kumppania, ei seksiseuraa. Nelikymppisissä naisissa on lisäksi se hyvä puoli, silloin yleensä tietää mitä saa - ulkonäkö, paino, ura, arvot, harrastukset, kaveripiiri. Harva normaalipainoinen nelikymppinen nainen päästää itseään enää ylipainoon, jos on siihen saakka ollut normaalipainoinen. Parikymppinen voi olla kymmenen vuoden päästä mitä tahansa. 

Vierailija
53/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pian sitä ymmärtää ettei kannata ottaa yhtään kumppania, muuten tekee koko elämänsä pelkkiä kompromisseja kaikissa asioissa ja toiseksi suurin osa suomalaisista on jollain tapaa päästään vialla

Ei kuulosta kovin tervehenkiseltä ihmiseltä, jos jo pelkkä parisuhteessa oleminen muuttaa elämän "pelkkien kompromissien tekemiseksi". Saati, jos leimaa heti kättelyssä suurimman osan toisista ihmisistä päästään vialla oleviksi.

Se joka muita haukkuu, niin se itse on. Taidat siis olla päästäsi vialla, ja jos joku erehtyisi kanssasi parisuhteeseen, joutuisi tekemään elämänsä isoimman kompromissin.

Vierailija
54/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golf-kentiltä moni tuntuu löytävän...

Vierailija
55/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Ensinnäkin +40 v miehet etsivät aina puolta nuorempaa naista, eivät oman ikäistään.

Sukupuolten vinouma alkaa näkyä ikäluokassa taas sit ikäluokassa 50+ eli naisia on enemmän kuin miehiä jo lähtökohtaisesti. Mitä vanhempiin ikäluokkiin mennään, sitä rajumpi vinouma tyyliin kymmentä naista kohti yksi mies. Miehet kuolevat naisia nuorempina. Vähät jäljellä olevat miehet etsivät hekin hyvin nuoria naisia, ei heitä yli 50-v naiset kiinnosta. Joku harva voi kiinnostua nelikymppisestä naisesta, mutta tilanne on poikkeus.

Vierailija
56/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy pancake on ihan ok, toki sielläkin monenmoista.

Vierailija
57/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista niin kuin aina ennekin. Ei ole pakko mennä mihinkään teinihelvettiin. Liikuntaharrastuksista esim. myös.

Vierailija
58/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tunnu löytyvän. Luulen että olisi olemassa sopivia kumppaneita minullekin mutta en tiedä mistä etsiä. Viikonlopun olin kalassa ja marjassa. Nyt tässä kotona puhdistan mustikoita ja vattuja ja keittelen kalakeittoa, ihan kiva olisi jonkun toisen kanssa tehdä näitä asioita mutta ei se välttämätöntä ole. Ehkä löytyy ehkä ei. T. Mies 44v. 

Harvemmin metsästä löytyy kumppania.

Vierailija
59/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eivät ne ihmissuhteet yli 40v naiselle tule enää ilmaiseksi kuten nuoremmilla. Pitää elää samoilla säännöillä kuin miestenkin. Olla aloitteellinen, kehittää itseään, olla mukavaa seuraa. Voisit aloittaa jonkun kiinnostavan harrastuksen, kuten autojen korjaamisen tai videopelit. 

Vierailija
60/121 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaako keskimääräinen nelikymppinen mies todella perustaa vielä uuden perheen? Pari lasta lisää keski-iässä ja koko alkuvuosien ruljanssi, lasten kasvatus, seksin väheneminen, puolison väsymys, vaikutus talouteen, harrastuksiin, eläkkeen suuruuteen, jne.

Ketjussa etsittiin kumppania, ei seksiseuraa. Nelikymppisissä naisissa on lisäksi se hyvä puoli, silloin yleensä tietää mitä saa - ulkonäkö, paino, ura, arvot, harrastukset, kaveripiiri. Harva normaalipainoinen nelikymppinen nainen päästää itseään enää ylipainoon, jos on siihen saakka ollut normaalipainoinen. Parikymppinen voi olla kymmenen vuoden päästä mitä tahansa. 

Ensinnäkin,ei kaikilla 40- kymppisillä miehillä ole lapsia. Toiseksi,useimmiten naiset alkavat lihomaan yli 40v kun aineenvaihdunta hidastuu huomattavasti,samoin miehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan