Onkohan tasoni laskenut kun en kiinnosta enää naisia
Olen tätä jo pitkään miettinyt onko tasoni sitten laskenut. Kerron vähä itsestäni. Pk-seudul asun. Ikää 41 v mies. Olen töissä ihan vakituisesti logistiikassa, olen siis ihan tavallinen mies amis, tienaan kohtuu hyvin, elätän kyllä itseni. Olen pituudeltani 188 cm eli pitkä kyllä, hiukan kaljamahaa on, mut ei kovin paljo ole, saa toki olla. Lapsia en halua, eikä ole. No olen vähän velkaantunut ja makselen kyllä velkaa palkastani, rahaa toki ei ole paljon, välillä enempi ja välillä vähempi. Harrastuksia on lenkkeily, joskus kävin vielä salilla, vähän on kuntoilu jäänyt vähemmälle kun töissä käy. Toki tulee alkoholiaki juotua, sitä pitäs vähentää. Olen vain pitkään huomannut että kiinnostun tietynlaisista naisista,mutta he eivät musta. Olen myös vähän kaljuuntunut ja sille ei voi mitään. Omasta mielestäni en ole alimman tason mies, ihmettelen vaa miksei naiset kiinnostu.
Kommentit (509)
Et ole timmissä kunnossa, et nuori, et rikas, etkä ilmeisesti edes komea. Luonteesi vaikuttaa paskalta. Siinä syyt. Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoi että saa olla kaljamahaa? Jos sulla olisi kunnon sixpack, voisit saada naisia kiinnostumaan. Mutta ei, kittaat vaan sitä kaljaa ja syöt pulla sohvalla. ja valitat.
Anteeks nyt vaan jos haluan kitata kaljaa, onko se sulta pois ? Kuule kuule aika moni mies juo alkoholia tiedoksi vaan ja nainen! Hemmetin pelle! No kyllä on kaljamaha mut ei kovin suuri.
Juo ittes palloksi ja poksahda, Aslakki.
suksi sä vaikka lappiin pelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
185 cm mies kiinnostaa kyllä naisia.
Ei kiinnosta kun sun äo on kengännumeroa pienempi.
Törkeästi sanottu, sä voit mennä sekopää vaikka leipäjonoo hakemaa luuseri ruokaa...
Totuus taisi kiihottaa!
Et osaa ajatella, et kirjoittaa, sulta puuttuu täysin kyky itsereflektioon ja oppimiseen, sun ainut saavutus on elää, hengittää ja vinkua.
Lajittele niitä v tun paketteja
Pidä sä pääs kii elämäntapatyötön luuseri, mee vinkumaa Lappiin.
Voi voi Allu, oliko liian vaikeita sanoja? Yhyy. Kolmivuotiaan tasoinen suojatyöntekijä sä oot. 9 euroa/päivä.
Oot muuten ruikuttanut 8 ja puoli tuntia tänään.
Vierailija kirjoitti:
Et ole timmissä kunnossa, et nuori, et rikas, etkä ilmeisesti edes komea. Luonteesi vaikuttaa paskalta. Siinä syyt. Ole hyvä.
EN HALUAKKAA OLLA MIKÄÄ ADONIS HYI HITTO, MIELUITE KITTAAN KALJAA JA MULLA ON ISO MAHA
menkää te luuserit vaikka sinne leipäjonoon tai ees töihin, vai eikö luuserit saa töitä voi voi kuka teitä huolii luuserit
Kirjailija Riku Korhonenkin on valittanut julkisuudessa että muuttui nelikymppisenä näkymättömäksi eikä saanut enää pillua. Ja hän on sentään kirjailija. Oli nuorempana hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EN HALUAKKAA OLLA MIKÄÄ ADONIS HYI HITTO, MIELUITE KITTAAN KALJAA JA MULLA ON ISO MAHA
JUO ITTES HENGILTÄ URPO
tuu sanoo tänne niin vedän turpaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
185 cm mies kiinnostaa kyllä naisia.
Ei kiinnosta kun sun äo on kengännumeroa pienempi.
Törkeästi sanottu, sä voit mennä sekopää vaikka leipäjonoo hakemaa luuseri ruokaa...
Totuus taisi kiihottaa!
Et osaa ajatella, et kirjoittaa, sulta puuttuu täysin kyky itsereflektioon ja oppimiseen, sun ainut saavutus on elää, hengittää ja vinkua.
Lajittele niitä v tun paketteja
Pidä sä pääs kii elämäntapatyötön luuseri, mee vinkumaa Lappiin.
Voi voi Allu, oliko liian vaikeita sanoja? Yhyy. Kolmivuotiaan tasoinen suojatyöntekijä sä oot. 9 euroa/päiv
YHYY YHYY.. MENE PELLE VAIKKA LAPPIIN
Allu on pakkomielteinen sen lisäksi että vähäjärkinen, ellette tunne tapausta ennestään. Se vinkuu myös suoli24:ssä.
Vierailija kirjoitti:
SORI EI TARVI OLLA RIKAS JA TIMMI JA KOMEA
Vierailija kirjoitti:
Allu on pakkomielteinen sen lisäksi että vähäjärkinen, ellette tunne tapausta ennestään. Se vinkuu myös suoli24:ssä.
sori mutta en ole allu enkä tiedä mistä puhut
Vierailija kirjoitti:
Kirjailija Riku Korhonenkin on valittanut julkisuudessa että muuttui nelikymppisenä näkymättömäksi eikä saanut enää pillua. Ja hän on sentään kirjailija. Oli nuorempana hyvännäköinen.
Jep. Itse en näin nuorempana naisena ainakaan katsele 40+ miehiä, on tarjontaa itseäni nuoremmistakin miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JUO ITTES HENGILTÄ URPO
Sä et löydä edes omaa turpaas ilman tuopinreunaa. Kaljanhaju ohjaa kättä kohti huonohampaisen Allu-Aslak Peräpimiän monttua
Juu ikä vaikuttaa 38 v eteenpäin ei ole naiset kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JUO ITTES HENGILTÄ URPO
Sä et löydä edes omaa turpaas ilman tuopinreunaa. Kaljanhaju ohjaa kättä kohti huonohampaisen Allu-Aslak Peräpimiän monttua
Säälittävä pelle olet kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Itse en näin nuorempana naisena ainakaan katsele 40+ miehiä, on tarjontaa itseäni nuoremmistakin miehistä.
Ei muakaa kiinnosta 20 naiset, ovat pinnallisia teinejä vielä.
Allu vois päästä mitaleille Suomen tyhmin-kisassa.
Semmonen 40 v kaljamahainen nainen tiukoissa hoisuissa olisi hyvä ja saisi olla vaikka 180 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
En vain ymmärrä nykyajan naisia, on niin kaikki muuutunut, naiset ei lähesty missään eikä halua ees jutella.
Eikös ne sun ikäiset naiset oo niitä ihan saman ajan naisia, kun ennenkin? :D
Hekin on vaan vanhempia nykyään, kuten sinäkin.
kyllä kuule teen töitä ja juon kaljaa ja minulla on kaljamaha, ei kiinnosta paskaakaa mitä tuntematon luuseri täälä jauhaa