Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?

Vierailija
07.08.2025 |

Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?

Kommentit (2348)

Vierailija
141/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koska on olemassa paljon rohkeita naisia, jotka eivät pelkää kuviteltuja asioita."

Ystäväni oli sellainen kunnes tuli törkeän raiskauksen ja vapaudenriiston uhriksi. Ei koskaan tule toipumaan fyysisesti eikä psyykkisesti. 

Minun kanssani ei tule tuollaista tapahtumaan vaan nainen saa tavallista parempaa kohtelua. Tulen itse onnelliseksi siitä, että nainen luottaa minuun ja suostuu tulemaan luokseni. 

Vierailija
142/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kahvilassa käyminen on järjetöntä rahankäyttöä, niin tuskin sellainen ihminen matkustelee, käy elokuvissa, festareilla, ostaa rakkaalleen lahjoja, tms

Minun mielestä kahvilat, baarit ja elokuvissa käynti on rahan tuhlaamista. En ymmärrä silti miten se matkusteluun liittyy, kun matkusteluun pystyy laittamaan enemmän rahaa, jos ei käy noissa kalliissa arjen huvituksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilassa kahvin ostaminen täysin järjetöntä rahan käyttöä. Kotona voi juoda kahvia paljon halvemmalla. Kahvilasta säästyneet rahat voi käyttää paljon järkevämminkin.

Ei kukaa lähe toisen kotiin ensitapaamisella. Itsesuojeluvaistoa tarvitaan elämässä.

Samaa tulin sanomaan. Etenkin naiselle on äärimmäisen harkitsematonta ja vaarallista mennä ensitreffeille tuntemattoman miehen luo.

Vierailija
144/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Koska on olemassa paljon rohkeita naisia, jotka eivät pelkää kuviteltuja asioita."

Ystäväni oli sellainen kunnes tuli törkeän raiskauksen ja vapaudenriiston uhriksi. Ei koskaan tule toipumaan fyysisesti eikä psyykkisesti. 

Minun kanssani ei tule tuollaista tapahtumaan vaan nainen saa tavallista parempaa kohtelua. Tulen itse onnelliseksi siitä, että nainen luottaa minuun ja suostuu tulemaan luokseni. 

Mitä teet arjessasi, että naisille olisi aidosti turvallista mennä tuntemattomien miesten kotiin ensitreffeille? Puutut naisia uhkaaviin tilanteisiin? Valistat toisia miehiä oikeanlaisesta käytöksestä? Korjaat ja ojennat, kun näet naisvihamiestä puhetta ja käytöstä? Et automaattisesti syytä naisia kokemastaan väkivallasta?

Niinpä. Niin kauan kun yksikin mies on vaarallinen naisille, on kaikki miehet vaarallisia.

Vierailija
145/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilassa kahvin ostaminen täysin järjetöntä rahan käyttöä. Kotona voi juoda kahvia paljon halvemmalla. Kahvilasta säästyneet rahat voi käyttää paljon järkevämminkin.

Treffeillä tavataan ja tutustutaan ihmiseen, josta voi tulla vaikka oma elämänkumppani. Mikä voisi olla järkevämpää rahan käyttöä? Toisekseen, tuskin siellä kahvilassa kymppiä enemmän menee. 

Kotona voi tutusta paljon paremmin kuin jossain meluisassa kahvilassa.

Jos ei kykene olemaan ihmisten ilmoilla treffeillä, ei varmasti kykene siiä parisuhteessakaan kulkemaan maailmalla kanssani. Normaalien ihmisten elämään nyt kuuluu kahvilat, baarit, ravintolat, matkailu, taidenäyttelyt, museot

Missä ne ei-pintaliitäjät sitten käy? Prismassa, ja juhlapäivänä Tuurissa?

Vierailija
146/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juuri tämä, mikä näissä kahvilahulluissa ihmetyttää. Toki itsekin juon 90 % kahvista kotona (tai töissä omakustannushintaan), mutta kahvila on just se paikka, jossa voi neutraalissa paikassa tavata muita ihmisiä. Ei kahvilaan mennä treffeille kahvin takia vaan sen takia, ettei uutta ihmistä tarvitse kutsua kotiin. 

Monelle, joka ei halua kahvilaan, ei tee tiukkaakaan mennä treffeillä baariin juomaan olutta. Siinä ei ole väliä oluen hinnalla eikä määrällä.

Maku kysymys. Toiset tykkää kalliista kahvista, toiset enemmän kalliista oluesta. Kumpikaan ei tee toisesta sen parempaa. Itse en tykkää kummastakaan, mutta en katso ihmisiä alaspäin sen perusteella jos joku tykkää. Mielestäni jotenkin keskenkasvuista ajatella niin.

Vierailija
147/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäni omaa juuri tuon ajatusmaailman. Naiset - älkää vaan hairahtuko tällaiseen mieheen. Hänen kanssaan elämä tule olemaan tylsää ja ankeaa, ja sairaalloinen penninvenyttäminen vain pahenee iän myötä. Itaruus yltää myös tunne-elämään. Luiskaan.

Miksi mennä kahvilaan, jos siellä olosta ei nauti yhtään? Minulle kahvilassa käynti on prioriteettilistan häntäpäässä.

Vierailija
148/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme cold digger aloitus. "Miehellä ei ole mitään annettavaa parisuhteeseen, jos hän ei ole tarpeeksi varakas". Miten olisi rakkaus? Onneksi itse löysin kumppanin, joka oli kiinnostunut oikeasta rakkaudesta rahan sijaan. Hyvässä parisuhteessa rahalla ei voi korvata rakkautta, ystävyyttä ja aitoa välittämistä. Köyhälläkin voi olla hyvä parisuhde, mutta rahaan perustuvat suhteet harvemmin ovat kovin hyviä, koska hyvä suhde vaatii aitoa välittämistä, joka taas ei katso lompakon paksuutta. 

Ihan aikuisten reaalimaailmassa rakkaus vaatii toimiakseen muutakin kuin kaksi ihmistä. Jos toisella ei ole varaa edes kahvikupposeen, se kertoo, että varaa ei ole mihinkään muuhunkaan. Köyhien ihmissuhteet harvoin kestävät, koska rahanpuute saa riitelemään typeristäkin asioista. 

Vierailija
149/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin ikävä tapaus. Silti suurin osa ihmisistä ottaa joka ikinen päivä elämässään pienempiä ja isompia riskejä mutta ne eivät ikinä realisoidu. Esim. vain nousemalla auton kyytiin ottaa riskin olla siinä parin sadan ihmisen joukossa jotka vuosittain kuolevat auto-onnettomuuksissa tai niiden tuhansien joukossa jotka loukkaantuvat vakavasti. Nämä molemmat riskit ovat huomattavasti suurempia ja todellisempia kuin että tulee hullun deittikumppanin surmaamaksi. Silti sitä pelätään enemmän.

....et näe mitään eroa siinä, että tulee r*iskatuksi ja samalla m*urhatuksi kuin että joutuisi kohtalokkaaseen onnettomuuteen? Okei. 

Vierailija
150/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäni omaa juuri tuon ajatusmaailman. Naiset - älkää vaan hairahtuko tällaiseen mieheen. Hänen kanssaan elämä tule olemaan tylsää ja ankeaa, ja sairaalloinen penninvenyttäminen vain pahenee iän myötä. Itaruus yltää myös tunne-elämään. Luiskaan.

Miksi mennä kahvilaan, jos siellä olosta ei nauti yhtään? Minulle kahvilassa käynti on prioriteettilistan häntäpäässä.

Näihin kommentteihin olisi kiva aina kuulla että mikä sitten olisi mieluisampi vaihtoehto. Tuollainen "en tykkää" antaa aika ankean kuvan ihmisestä, oikeassakin elämässä. Ei ole kovin rakentavaa. 

Vierailija
151/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On näitä. Ei olla valmiita panostamaan mihinkään, ei edes viitsitä oikein poistua kotoa. Odotetaan että treffikumppani olisi valmis tulemaan kotiin treffeille ettei itse tarvitse poistua omalta mukavuusalueeltaan sekunniksikaan. Se treffikumppani kuitenkin joutuisi ottamaan riskin ja poistumaan mukavuusalueeltaan jos tuntemattoman kotiin menisi.

Ei tarvitse pitkään miettiä kuinka paljon tuollaisella on parisuhteeseen annettavaa. 

Olen aina mennyt treffeille minne tahansa minut on kutsuttu. Minun on erittäin vaikea samastua tuohon ajatusmalliin, jossa oma mukavuus ja turvallisuus menevät puolison löytämisen edelle. Jos ainoat vaihtoehtoni olisivat loppuelämä yksin tai tapaturmainen kuolema, niin voin aika suurella varmuudella sanoa, että valitsisin mielummin kuoleman. En tiedä olenko tässä miesten osilta vähemmistössä vai enemmistössä.

Minä taas en ole niin miehenkipeä, että lähtisin riskeeraamaan oman turvallisuuteni. Jos miehen saaminen vaatii sen, että pitää sokeasti suostua mihin tahansa, niin kiitos ei, pysyn mieluummin turvassa ja järjissäni. Ja suoraan sanottuna, jos joku mies loukkaantuu siitä, että haluan ensitreffeille julkiselle paikalle, niin silloin on jo valmiiksi selvää, ettei kyseessä ole mies, jonka haluaisin elämääni. Terve ja tasapainoinen mies ymmärtää turvallisuuden merkityksen eikä tee siitä ongelmaa.

Vierailija
152/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme cold digger aloitus. "Miehellä ei ole mitään annettavaa parisuhteeseen, jos hän ei ole tarpeeksi varakas". Miten olisi rakkaus? Onneksi itse löysin kumppanin, joka oli kiinnostunut oikeasta rakkaudesta rahan sijaan. Hyvässä parisuhteessa rahalla ei voi korvata rakkautta, ystävyyttä ja aitoa välittämistä. Köyhälläkin voi olla hyvä parisuhde, mutta rahaan perustuvat suhteet harvemmin ovat kovin hyviä, koska hyvä suhde vaatii aitoa välittämistä, joka taas ei katso lompakon paksuutta. 

Ihan aikuisten reaalimaailmassa rakkaus vaatii toimiakseen muutakin kuin kaksi ihmistä. Jos toisella ei ole varaa edes kahvikupposeen, se kertoo, että varaa ei ole mihinkään muuhunkaan. Köyhien ihmissuhteet harvoin kestävät, koska rahanpuute saa riitelemään typeristäkin asioista. 

Mistä ihmeestä kuvitelma että köyhät riitelee typeristä asioista rahanpuutteen takia tai suhteet eivät kestä? Itse en ole sellaiseen törmännyt, vaikka valtaosa läheisistä on ollut aina köyhiä. Ei meidänkään parisuhde riidat rahaan liity tai ole mitenkään rahan aiheuttamia, eivätkä ole olleet sitä tutuillakaan mitä vierestä seurannut. Entä mistä kuvitelma että köyhien suhteet eivät kestä? Itse olen ollut parisuhteessa jo 18 vuotta, kaveri pariskunta 20 vuotta, toinen kaveri pariskunta 16 vuotta, veli 17 vuotta, jne. 

Eli toisin sanoen ihan aikuisten reaalimaailmassa rahalla ei ole merkitystä toimivan suhteen kannalta, jos suhde perustuu rakkauteen ja ystävyyteen. Rahalla ja rakkaudella taas ei ole mitään tekemistä keskenään, ellei rakasta rahaa enemmän kuin sitä ihmistä. Silloin suhde ei toki kestä kauaa.

Vierailija
153/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Minä ainakin otan mielelläni henkeeni ja terveyteeni liittyvät riskit ja menen yksityisasuntoon ventovieraan kanssa, että säästän kahvikupin hinnan. Henki halpaa, kahvi kallista💪 

Järjellä kun ajatellaan. Jos mies menee pelkäävän naisen kanssa kahvilatreffeille, ja nainen miettii koko ajan kahvilassa onkohan tuo mies joku raizgari tai hyväksikäyttävä. Mikä on suhteen syntymisen todennäköisyys? Kyllä se on hyvin lähellä nollaa. Ihan yhtä hyvin voi jättää treffit kokonaan väliin tuossa tilanteessa.

Vierailija
154/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Minä ainakin otan mielelläni henkeeni ja terveyteeni liittyvät riskit ja menen yksityisasuntoon ventovieraan kanssa, että säästän kahvikupin hinnan. Henki halpaa, kahvi kallista💪 

Järjellä kun ajatellaan. Jos mies menee pelkäävän naisen kanssa kahvilatreffeille, ja nainen miettii koko ajan kahvilassa onkohan tuo mies joku raizgari tai hyväksikäyttävä. Mikä on suhteen syntymisen todennäköisyys? Kyllä se on hyvin lähellä nollaa. Ihan yhtä hyvin voi jättää treffit kokonaan väliin tuossa tilanteessa.

Pelkääminen on eri asia kuin järkevä varautuminen.

Vierailija
155/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä kuvitelma että köyhät riitelee typeristä asioista rahanpuutteen takia tai suhteet eivät kestä? Itse en ole sellaiseen törmännyt, vaikka valtaosa läheisistä on ollut aina köyhiä. Ei meidänkään parisuhde riidat rahaan liity tai ole mitenkään rahan aiheuttamia, eivätkä ole olleet sitä tutuillakaan mitä vierestä seurannut. Entä mistä kuvitelma että köyhien suhteet eivät kestä? Itse olen ollut parisuhteessa jo 18 vuotta, kaveri pariskunta 20 vuotta, toinen kaveri pariskunta 16 vuotta, veli 17 vuotta, jne. 

Eli toisin sanoen ihan aikuisten reaalimaailmassa rahalla ei ole merkitystä toimivan suhteen kannalta, jos suhde perustuu rakkauteen ja ystävyyteen. Rahalla ja rakkaudella taas ei ole mitään tekemistä keskenään, ellei rakasta rahaa enemmän kuin sitä ihmistä. Silloin suhde ei toki kestä kauaa.

Tämä palstakin on täynnä päivittäin idioottimaisia riitoja, joiden perussyy on köyhyys. Riidellään siitä miten asumiskulut jyvitetään, miten ruokakulut, miten lastenkulut. Pesukoneen hajoaminen rikkoo koko homman, kun pyykit on pestävä nyrkkipyykillä.Ei ole rahaa käydä missään, mikä hitsaisi perhettä kiinni yhteen. Ei ole rahaa kunnon ruokaan, kivaan kotiin. Toinen tienaa vähemmän ja ei silti luuttua lattioita enemmän. Kuka hullu tuohon haluaa, jos voi valita paremminkin. 

Vierailija
156/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vähänkään lukee lehtiä ja uutisia, tietää että rahalla tosiaankin merkitystä parisuhteen kestämiseen. Yleistietoa. Niin paljon aiheesta on kirjoitettu. 

Vierailija
157/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä muuten niitä samoja tyyppejä, jotka toisissa ketjuissa jankuttavat naisille, että "pitäisi ottaa itse vastuuta" ja harjoittaa "normaalia varovaisuutta", ettei joudu ra iskatuksi? Onko tässä joku juttu, että naisten pitäisi osata varoa kaikkia muita miehiä paitsi sinua, ja sinun kohdallasi pitäisi sitten jotenkin maagisesti osata lukea ajatuksesi ja tietää sinun olevan turvallinen?

Vierailija
158/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palstakin on täynnä päivittäin idioottimaisia riitoja, joiden perussyy on köyhyys. Rii

Tämä palsta onkin se absoluuttisen tiedon ja faktan lähde. :D Anonyymi keskustelu foorumi, jossa kourallinen ihmisiä, osa hulluja  tai trolleja, keskustelee ja tekee aloituksia. Mistä sitä parempaa tietoa voisikaan saada. :D

Vierailija
159/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpön löpön. Normaali nainen ei tuollaista mietiskele jatkuvasti, mutta käyttäytyy kuitenkin tavalla joka minimoi riskit, eli tapaa julkisella paikalla. Ihan rutiinin omaisesti toimii näin. Ei sitä tarvi joka välissä miettiä kun kerran on asian läpi miettinyt. 

Nainen, joka tuntemattoman kotiin lähtee on todennäköisesti joku mt-potilas. 

Vierailija
160/2348 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpön löpön. Normaali nainen ei tuollaista mietiskele jatkuvasti, mutta käyttäytyy kuitenkin tavalla joka minimoi riskit, eli tapaa julkisella paikalla. Ihan rutiinin omaisesti toimii näin. Ei sitä tarvi joka välissä miettiä kun kerran on asian läpi miettinyt. 

Nainen, joka tuntemattoman kotiin lähtee on todennäköisesti joku mt-potilas. 

Olen kyllä eri mieltä. Juuri mt-potilailla on irrationaalisia pelkoja. Terve ihminen on rohkea eikä pelkää kuviteltuja asioita. Näin ollen kotiin treffeille tuleva on mieleltään terve.