Mies syyllistää minua siitä, että join yksin.
Juon tosi harvoin. Päätin sitten eilen ottaa itsekseni ja nauttia rauhallisesta illasta. Asumme erillämme.
Mies ei ymmärrä yhtään sitä miksi pitää juoda yksin vaan pitää sitä suorastaan outona. Nyt syyllistää ja teki asiasta isomman kuin se mielestäni edes on.
Onko se nyt niin outoa jos haluaa itsekseen ottaa silloin tällöin?
Kommentit (46)
Ei ole outoa. Jos juominen siis kohtuullista. Sinä määrittelet itse mikä on sulle oikein, ei mies.
Ei minusta. Mistä minäkään niitä juomakavereita tähän repisin.
Mies on oikeassa: katso peiliin kaappijuoppo.
Joillain on aika kovia päähänpinttymiä, mikä on oikein ja mikä ei. Yleensä aina se oma tapa on oikea ja muut väärin.
Jännä homma, että se on aivan normaalia, jos mies juo itsekseen kaljaa ja vaikkapa katsoo urheilua, mutta naisille tätä nyt ei sallittaisi. Hiton, minä ainakin juon just silloin kun haluan, yksin tai seurassa.
Aina sitä viinaa voi jollain tekosyyllä juoda
No antaa syyllistää. Sano sille, että mitä sitten, jos juot yksin.
Miksi raportoit kaiken miehelle ja odotat tältä hyväksyntää
Mitä oikein tarkoitat juomisella? Heräsit pihalta oksennuksesta? Minäkin paheksuisin.
Vai otit 1-2 pientä samalla kun katsoit lempparisarjaa? Miehellä on ongelma, ei sinulla.
Millainen mies on muuten luonteeltaan? Miten kohtelee sinua, miten teillä menee yleisesti ottaen?
Onko sille äijälle pakko kertoa ihan kaikki mitä teet?
Vierailija kirjoitti:
Ootko joku lapanen?
En vaan itsekseni jotenkin ärsyyntynyt ja väsynyt tuohon miehen muka hyväntahtoiseen piikittelyyn. En jaksa edes keskustella hänen kanssaan. Ap
Join mäkin eilen illalla kolme olutta ilman seuraa enkä pidä sitä outona.
Jätä se! Onneksi asutte erillään!
Tuo vaan pahenee tuosta!
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein tarkoitat juomisella? Heräsit pihalta oksennuksesta? Minäkin paheksuisin.
Vai otit 1-2 pientä samalla kun katsoit lempparisarjaa? Miehellä on ongelma, ei sinulla.
Miksi paheksut toisen tekemisiä, jos ei edes yhdessä asuta?
Jos mies olisi noin tuomitseva ja kontrolloiva niin jättäisin sen heti.
Vierailija kirjoitti:
Onko sille äijälle pakko kertoa ihan kaikki mitä teet?
Ei ole pakko mutta kun juttelimme niin en ajatellut että se olisi jotenkin outoa vaan kerroin että hain olutta. Otin mukavat pienet hiprakat.
Nyt se onkin joku juttu. Ei minua kiinnosta.. Ap
Siis vettä vai?