Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?
Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?
Kommentit (2349)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen tämän ketjun lukemista en todellakaan pitänyt kahvilassa käymistä puolisokandidaatin kriteerinä. Mutta nyt näen näistä viesteistä, minkälaisten ominaisuuksien kanssa kyky ja halu käydä kahvilassa korreloi. Enkä taida enää suostua muihin kuin kahvilatreffeihin.
Sama. Ennen olen pitänyt ulkoilutreffejä parhaina, mutta jatkossa mennään todellakin kahvilaan. Nimenomaan sellaiseen, missä on erikoiskahveja mutta ei alkoholioikeuksia. Olen jopa aika optimistinen, että nyt alkaa sujua paremmin. Kumpikin tietysti maksaa omat ostoksensa.
Sinun pitää sitten olla poikkeuksellisen kaunis, jotta kukaan mies suostuisi kanssasi kahvilatreffille. Tai jonkun ai
ahvilassa käyminen ei ole mikään "paljon effortia". Jos mielestäsi on, niin se todistaa jompaakumpaa tai molempia seuraavista: 1. olet ihan rutiköyhä, ulosotossa ja/tai vakavasti peliriippuvainen/huumeriippuvainen ja etsit jostain pahaa-aavistamattomasta naisesta itsellesi elättäjää, 2. olet vakavasti neurokirjolla ja pelkäät tulla ihmisten ilmoille, joten jo tavallinen kahvila keskellä kirkasta päivää on sinulle liikaa, ja etsit naista jonkinlaiseksi epäviralliseksi henkilökohtaiseksi avustajaksesi kaikissa ihmisten kanssa kontaktia vaativien asioiden hoidossa lääkäriaikojen varaamista myöten.
Kahvilatreffit menevät puihin liian usein. Nirsot naiset ja pelkäävät mt-ongelmaiset naiset suosivat kahvilatreffejä. On suuri todennäköisyys, että jompi kumpi näistä naistyypeistä osuu kohdalle kahvilatreffeillä. Tämä on suurin syy miksi välttelen kahvilatreffejä. Mies haluaa tehokasta treffaamista. Kukaan mies ei halua mennä treffeille vain huvikseen jutustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Te naiset itse rakastatte tehdä miehistä päätelmiä tyyliin "miehet jotka tykkäävät tehdä X ovat yleensä Y".
No, me miehet voimme pelata tätä peliä myös. Naiset jotka tykkäävät käydä herkuttelemassa kahviloissa, ovat yleensä mukavuuksia ja luksusta rakastavia. Heitä kiinnostaa hotellit, ravintolat ja kylpylät. Mikään, mikä ai maksa ei voi olla hienoa koska nyt ollaan aikuisia eikä teinejä. Jos ei olla monimiljonäärejä, mukavuuksia ja luksusta ei voi koskaan olla liikaa, vaan aina haaveillan enemmästä.
Tyypillisesti nämä naiset eivät pidä linjojaan, vaan salilla käyminen jää siihen, että kaappiin ostetaan 30 paria muotilegginssejä, kolmen kympin juomapullo ja ylihintainen salilaukki. Mitä enemmän ikää, sitä epäedulisemmin lisäkilot naisen kropassa sijoittuvat.
Rahat ovat aina finito, ja typillinen keskustelunaihe onkin "kumpa meillä olisi varaa...". Koska unemat ovat kaikkea rahalla ostettavia (kuten hienompi asunto
Selvä juttu: Vuodatuksellasi kerroitkin jo kaiken oleellisen. Eli vahtisit ja huomauttelisit pakonomaisesti naisen liikakiloista. Sinulla on myös jokin pakonomainen urheiluharrastus, joka ei salli edes satunnaista leivosta, ja olet siksi demonisoinut mielessäsi kahvilat joksikin paheiden pesäksi, vaikka lukemattomat tavalliset ihmiset käyvät niissä satunnaisesti, niin naiset kuin miehetkin. Lisäksi lesoilet rahoillasi, olivat ne sitten todellisia tai kuviteltuja.
Et onneksi tosiaankaan läpäisisi kahvilatestiä. Sinun kaltaisestasi ei olisi kuin riesaa sellaisellekaan naiselle, joka periaatteessa muuten ihan voisikin retkeillä ja lenkkeillä.
Ja jos joku nyt ajatteli, että olipa ristiriitainen teksti kun naisen törsäily oli ongelma miehelle jolla on satoja tuhansia euroja "ylimääräistä", niin miettikääpä vielä hetki.
Syy on se, että kun nainen kuluttaa kaiken mitä tienaa ja kokee jatkuvasti, että "kumpa voisimme ostaa enemmän mukavuuksia ja luksusta" - arvatkaapa kaksi kertaa miten tämä ongelma olisi ratkaistavissa?
Minun puolestani voimme valita matalan tai keskiluokkaisen elintason. Mutta naisen omien rahojen tulee riittää hänen osuuteensa siitä, ja hänen tulee olla nykyiseen tilanteeseensa tyytyväinen tai vaihtoehtoisesti työskennellä muuttaakseen tilanteen. Jos näin ei ole, alitajunnassa alkaa kasvamaan lumipallona ajatus siitä, kuinka mies voisi ottaa ne säästönsä käyttöön ja sitten meillä olisi sitä ja tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te naiset itse rakastatte tehdä miehistä päätelmiä tyyliin "miehet jotka tykkäävät tehdä X ovat yleensä Y".
No, me miehet voimme pelata tätä peliä myös. Naiset jotka tykkäävät käydä herkuttelemassa kahviloissa, ovat yleensä mukavuuksia ja luksusta rakastavia. Heitä kiinnostaa hotellit, ravintolat ja kylpylät. Mikään, mikä ai maksa ei voi olla hienoa koska nyt ollaan aikuisia eikä teinejä. Jos ei olla monimiljonäärejä, mukavuuksia ja luksusta ei voi koskaan olla liikaa, vaan aina haaveillan enemmästä.
Tyypillisesti nämä naiset eivät pidä linjojaan, vaan salilla käyminen jää siihen, että kaappiin ostetaan 30 paria muotilegginssejä, kolmen kympin juomapullo ja ylihintainen salilaukki. Mitä enemmän ikää, sitä epäedulisemmin lisäkilot naisen kropassa sijoittuvat.
Rahat ovat aina finito, ja typillinen keskustelunaihe onkin "kumpa meillä olisi varaa...". Koska unemat ov
Hyvä. Se, että koit tuon tekstin kahviloiden demonisointina ja herkuttelun täyskieltona, ja lisäksi kuvittelit pakonomaisen urheiluharrastuksen vaikken edes maininnut urhelia (en harrasta urheilua, muuten)...kertoo, että kuulut juurikin tuohon mainitsemaani kategoriaan. Kumpikaan meistä ei siis menetä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahat ovat aina finito, ja typillinen keskustelunaihe onkin "kumpa meillä olisi varaa...". Koska unemat ov
"Periaatteessa muuten ihan voisikin retkeillä ja lenkkeillä".
Ei kuulosta siltä, että noi asiat olisi sulla varsinaisesti elämän keskiössä.
Allekirjoitan tekstin. Juuri toi kuulostaa siltä, että alkuhuuman aikana voisit miettiä vaikka miehen kanssa noita, mutta pian salilegginssit ja rinkka jäisi kaappiin pölyttymään. Tää on nähty.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Rahat ovat aina finito, ja typillinen keskustelunaihe onkin "kumpa meillä olisi varaa...". Koska unemat ovat kaikkea rahalla ostettavia (kuten hienompi asuntoRahaa saattaa olla mutta ei muuta. Vaikutat luontaantyöntävältä limanuljjaskalta.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävisin mielelläni ekoilla treffeillä esim kävelyllä. Kahvilassa istuskeleminen olisi hermostuttavaa. Voisin toki mennä vaikka luonnontieteelliseen museoonkin. Mutta en minä miehestä rahaa ole vailla vaan hyvää ihmistä eikä se ole kiinni siitä tarjoaako hän minulle kahvit.
N40
Kävelytreffeissä on valitettavasti se vika, että siinä helposti jää se varsinainen keskustelu syrjään eikä näe, miten hän käyttäytyy muiden ihmisten kanssa. Jos on toisen ihmisen kanssa vastatusten, pystyy paremmin saamaan selvillä, mikä hän oikein on. Mistään tarjoamisista ei ole kyse vaan siitä, saako siitä ihmisestä käsityksen ja kehtaako hänen kanssaan jatkossakin liikkua muuallakin kuin jossain pusikossa. Joidenkin miesten kohdalla se kävelylenkkikin voi osoittautua myös riskiksi, jos se suuntautuu syrjäisemmille teille.
Muutama vuosikymmen sitten meidän isovanhemmat kävivät lavatansseissa. Sekin oli varmasti hyvä keino tutustua. Näillä tanssipaikoilla oli myös muita ihmisiä, vaadittiin käytöstapoja ja yleensä oli jo kahvi- ym. myyntikin. Kyse on nimenomaan siitä julkisesta paikasta turvallisuuden ja sen ihmisten välisen käyttäytymisen havainnoimiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Rahat ovat aina finito, ja typillinen keskustelunaihe onkin "kumpa meillä olisi varaa...". Koska unemat ovat kaikkea rahalla ostettavia (kuten hienompi asunto
Eli tilanne on win-win, kun sinä menet treffeille ainoastaan luontoon ja minä kahvilaan. Ongelmahan on ollut siinä, että itse olen toiminut tyhmästi käydessäni kävelytreffeillä. Itse olen itselleni tehnyt sillä hallaa ajatellen liikaa sitä, että suhteen edetessä haluan kulkea yhdessä myös luonnossa. Tämän keskustelun myötä osaan katsoa asiaa paremmin. Luontosuhde käy ilmi keskusteluistakin, mutta kahvilassa tai museossa tapaaminen kertoo ihmisestä eri tavalla tärkeitä asioita. Piti niissä käymisestä varsinaisesti paljon tai ei.
Ilmeisesti sinäkin olet nyt oivaltanut enemmän ja näin kummaltakin jää "turhat ajantuhlaustreffit" väliin.
Kahvilaan ei ole pakko mennä, mutta pysyä julkisilla paikoilla kuitenkin. Mies joka vonkuu naista kotiin haisee joko rais""jalta tai saiturilta.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos joku nyt ajatteli, että olipa ristiriitainen teksti kun naisen törsäily oli ongelma miehelle jolla on satoja tuhansia euroja "ylimääräistä", niin miettikääpä vielä hetki.
Syy on se, että kun nainen kuluttaa kaiken mitä tienaa ja kokee jatkuvasti, että "kumpa voisimme ostaa enemmän mukavuuksia ja luksusta" - arvatkaapa kaksi kertaa miten tämä ongelma olisi ratkaistavissa?
Minun puolestani voimme valita matalan tai keskiluokkaisen elintason. Mutta naisen omien rahojen tulee riittää hänen osuuteensa siitä, ja hänen tulee olla nykyiseen tilanteeseensa tyytyväinen tai vaihtoehtoisesti työskennellä muuttaakseen tilanteen. Jos näin ei ole, alitajunnassa alkaa kasvamaan lumipallona ajatus siitä, kuinka mies voisi ottaa ne säästönsä käyttöön ja sitten meillä olisi sitä ja tätä.
Esität nyt jostain syystä rikasta Vauva-palstalla, mutta se on vain oma fantasiasi. Kahvila ei ole mikään luksuspaikka vaan sellaisissa käyvät jopa pienillä eläkkeilläkin olevat ihmiset. Se, että paisuttelet tätä muka luksukseksi, kertoo vain siitä, että sinulla ei ole oikeasti mitään rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun puolestani voimme valita matalan tai keskiluokkaisen elintason. Mutta naisen omien rahojen tulee riittää hänen osuuteensa siitä, ja hänen tulee olla nykyiseen tilanteeseensa tyytyväinen tai vaihtoehtoisesti työskennellä muuttaakseen tilanteen. Jos näin ei ole, alitajunnassa alkaa kasvamaan lumipallona ajatus siitä, kuinka mies voisi ottaa ne säästönsä käyttöön ja sitten meillä olisi sitä ja tätä.Esität nyt jostain syystä rikasta Vauva-palstalla, mutta se on vain oma f
Et tainnut lukea kirjoitusta ajatuksen kanssa? ;)
Niinhän viisaat ovat jo kauan sitten sanoneet "tarkkaile erityisesti, miten treffikumppani kohtelee muita ihmisiä". Kyllä tämä on ihan kullanarvoinen neuvo edelleen. Kannattaa mennä paikkaan, missä joutuu asioimaan vähintäänkin jonkun myyjän, tarjoilijan tai muun asiakaspalvelijan kanssa.
Naisten tasa-arvoajatukset muuttuvat aina sen mukaan, onko tasa-arvosta naisille hyötyä vai ei. Kummasti kukaan ei puhu, että naisten pitäisi maksaa tai tarjota yhtään mitään miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Kahvilaan ei ole pakko mennä, mutta pysyä julkisilla paikoilla kuitenkin. Mies joka vonkuu naista kotiin haisee joko rais""jalta tai saiturilta.
Eli jos ei kahvilaan, niin kuitenkin jonnekin, jossa miehen täytyy tarjota naiselle jotain.
Vierailija kirjoitti:
Mies pitää siitä kun nainen luottaa mieheen eikä pelkää turhaan. On epämiellyttävää huomata naisen olevan äärimmäisen epäluuloinen ilman mitään syytä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten tasa-arvoajatukset muuttuvat aina sen mukaan, onko tasa-arvosta naisille hyötyä vai ei. Kummasti kukaan ei puhu, että naisten pitäisi maksaa tai tarjota yhtään mitään miehelle.
Ettet olisi nyt vähän jäänyt jumiin tuohon tarjoamisasiaan? Aika monen pointti viuhuu jossain kaukana muualla. Ja se, että kumpikin maksaa oman osuutensa on oikein hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettet olisi nyt vähän jäänyt jumiin tuohon tarjoamisasiaan? Aika monen pointti viuhuu jossain kaukana muualla. Ja se, että kumpikin maksaa oman osuutensa on oikein hyvä.
Mutta missään nimessä nainen ei tarjoa miehelle! Miehet eivät ansaitse mitään sellaista.
Mä en maksa euroakaan tuntemattomille. En ole ikinä tarjonnut tuoppejakaan, drinkkejä, tjsp, kuin vasta seurustelukumppanille.
Olen vain tarkka rahoistani, vaikken ihan köyhä olekaan. Kumppanin kans ei ole todellakaan niin justiinsa sitten.
Miksei treffeillä voisi, vaikka kävellä puistossa/ kauppakeskusessa/ jossain vaan rennosti ja keskustella asioista.
Teennäinen kahvittelu on muutenkin jäänne historiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta missään nimessä nainen ei tarjoa miehelle! Miehet eivät ansaitse mitään sellaista.
Yksikään sellaista odottava tai vaativa ei ansaitse mitään sellaista.
Minä kävisin mielelläni ekoilla treffeillä esim kävelyllä. Kahvilassa istuskeleminen olisi hermostuttavaa. Voisin toki mennä vaikka luonnontieteelliseen museoonkin. Mutta en minä miehestä rahaa ole vailla vaan hyvää ihmistä eikä se ole kiinni siitä tarjoaako hän minulle kahvit.
N40