Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?

Vierailija
07.08.2025 |

Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?

Kommentit (2349)

Vierailija
721/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen tämän ketjun lukemista en todellakaan pitänyt kahvilassa käymistä puolisokandidaatin kriteerinä. Mutta nyt näen näistä viesteistä, minkälaisten ominaisuuksien kanssa kyky ja halu käydä kahvilassa korreloi. Enkä taida enää suostua muihin kuin kahvilatreffeihin. 

Sama. Ennen olen pitänyt ulkoilutreffejä parhaina, mutta jatkossa mennään todellakin kahvilaan. Nimenomaan sellaiseen, missä on erikoiskahveja mutta ei alkoholioikeuksia. Olen jopa aika optimistinen, että nyt alkaa sujua paremmin. Kumpikin tietysti maksaa omat ostoksensa.

Sinun pitää sitten olla poikkeuksellisen kaunis, jotta kukaan mies suostuisi kanssasi kahvilatreffille. Tai jonkun aivan epätoivoisen inkkelimiehen kanssa.

IYrität murtaa naisten itsetuntoa väittämällä, että kukaan mies ei esiintyisi julkisella paikalla heidän kanssaan, jollei nainen ole "poikkeuksellisen kaunis". Varmaankin vähän rumemmat yksilöt ihan avosylin ottaisit vastaan likaisessa kerrostalokämpässäsi tai jossain syrjäisellä mökillä? Varmaankin olet ihan "poikkeuksellisen komea"?

Vierailija
722/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen tämän ketjun lukemista en todellakaan pitänyt kahvilassa käymistä puolisokandidaatin kriteerinä. Mutta nyt näen näistä viesteistä, minkälaisten ominaisuuksien kanssa kyky ja halu käydä kahvilassa korreloi. Enkä taida enää suostua muihin kuin kahvilatreffeihin. 

Kyllä on naisella rajoittunut maailma kun ainoastaan kahvila kelpaa treffipaikaksi.

Museokin käy, jos ei ole ilmaispäivä. Selviää, pystyykö mies ostamaan itselleen lipun tai onko jopa hankkinut itselleen museokortin. Itse tietysti menen sisälle omalla museokortillani 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on naisella rajoittunut maailma kun ainoastaan kahvila kelpaa treffipaikaksi.

Museokin käy, jos ei ole ilmaispäivä. Selviää, pystyykö mies ostamaan itselleen lipun tai onko jopa hankkinut itselleen museokortin. Itse tietysti menen sisälle omalla museokortillani 

Kelpaako ulkokuntosali treffipaikaksi?

Vierailija
724/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei, sinä saitureista saidoin.

Vierailija
725/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ennen olen pitänyt ulkoilutreffejä parhaina, mutta jatkossa mennään todellakin kahvilaan. Nimenomaan sellaiseen, missä on erikoiskahveja mutta ei alkoholioikeuksia. Olen jopa aika optimistinen, että nyt alkaa sujua paremmin. Kumpikin tietysti maksaa omat ostoksensa.

Sinun pitää sitten olla poikkeuksellisen kaunis, jotta kukaan mies suostuisi kanssasi kahvilatreffille. Tai jonkun aivan epätoivoisen inkkelimiehen kanssa.

IYrität murtaa naisten itsetuntoa väitämällä, että kuka mies ei esiintyisi julkisella paikalla heidän kanssaan, jollei nainen ole "poikkeuksellisen kaunis". Varmaankin vähän rumemmat yksilöt ihan avosylin ottaisit vastaan likaisessa kerrostalokämpässäsi tai jossain syrjäisellä mökillä? Varmaankin olet ihan "poikkeuksellisen komea"?

Kotitreffeille kelpaa laajempi kirjo naisia, koska kotitreffit ovat huomattavampi tapa treffata. Aina pitää olla risk/reward- suhde tasapainossa. Jos treffeille laittaa paljon effortia, niin silloin palkinnonkin pitää olla tavallista parempi.

Vierailija
726/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juopottele viiniä, saati kahvia.

Saa siellä teetäkin, mehua tai vichyä ym.

Vierailija
727/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuota kotitreffityyppiä vaivaa? Autismi?

Vierailija
728/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, sehän on käytännössä sama kuin kävelytreffit.

Vierailija
729/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin just viime viikolla kahvilassa komean CTO:n kanssa. Ihan tavis olen ulkonäköni puolesta. Oli hauskaa ja ensi viikolla toisille treffeille. 😊

Vierailija
730/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, museokortin omistaminen on plussaa ehdottomasti. Museon jälkeen vielä kahvilaan jos juttu luistaa. 😊

Vierailija
731/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime treffeillä hain naisen kotoa 50 km päästä, maksoin elokuvaliput, popparit, karkit ja limut, ruuat leffan jälkeen ja vein naisen takaisin kotiinsa 6 h myöhemmin. Emme kertaakaan edes keskustelleet mistään maksamisesta, minähän hänet treffeille pyysin.

M52, velkaa 120 tuhatta.

Naiset käyttävät sinua vain hyväksi kun noin helposti tarjoat. Nainen huomaa epätoivosi, ja alkaa lypsämään sinulta lisää kalliita virvokkeita.

Juuri näin! Naiset osaavat kaikissa kulttuureissa tarvittaessa tuon miesten hyväksikäytön. Suomikin on menossa kovaa vauhtia kehitysmaan suuntaan, niin kummasti alkaa täälläkin kukoistamaan seksipalvelut eri muodoissaan kuten Virossa muinoin tai Thaimaassa. Onlyfans, seksisaisit, tinder, alastonsuomi ja jopa livenä ostareilla.

Vierailija
732/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuota kotitreffityyppiä vaivaa? Autismi?

Todella matala älykkyys. Vaikuttaa kehitysvammaiselta. 

Vierailija
733/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kotitreffeille kelpaa laajempi kirjo naisia, koska kotitreffit ovat huomattavampi tapa treffata. Aina pitää olla risk/reward- suhde tasapainossa. Jos treffeille laittaa paljon effortia, niin silloin palkinnonkin pitää olla tavallista parempi."

Kahvilassa käyminen ei ole mikään "paljon effortia". Jos mielestäsi on, niin se todistaa jompaakumpaa tai molempia seuraavista: 1. olet ihan rutiköyhä, ulosotossa ja/tai vakavasti peliriippuvainen/huumeriippuvainen ja etsit jostain pahaa-aavistamattomasta naisesta itsellesi elättäjää, 2. olet vakavasti neurokirjolla ja pelkäät tulla ihmisten ilmoille, joten jo tavallinen kahvila keskellä kirkasta päivää on sinulle liikaa, ja etsit naista jonkinlaiseksi epäviralliseksi henkilökohtaiseksi avustajaksesi kaikissa ihmisten kanssa kontaktia vaativien asioiden hoidossa lääkäriaikojen varaamista myöten.

Vierailija
734/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen maksattaa viinit ja kahvit ja sitten vaan sanoo ettei ole Kemiaa niin silloin sen on korvattava puolet kuluista. Jos kieltäytyy niin otan rahat itse lompsastaan. Jos ryttyilee niin läppäsen poskelle ja sanon että kohta sattuu pahemmin. 

Vierailija
735/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon museokorttiasian muuten selvitän myös jatkossa samantien! Täältä saa oikeasti hyviä vinkkejä. Mennään tietysti museoon ja sen jälkeen mahdollisesti vielä kahvilaan.

Vierailija
736/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos av-mamma pääsee treffeille miehen kanssa, niin se on naisen tehtävä maksaa kahvit tai ensimmäinen kierros.

Vierailija
737/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juon litran kahvia joka aamu kotona, ja sen jälkeen ei tee enää mieli kahvia samana päivänä, joten ei  tee enää mieli mennä kahvilaan.

Kahvilasta saa kaikkea muutakin kuin kahvia, esimerkiksi teetä.

Mikä on mennyt suomalaisten kasvatuksessa pieleen, kun kahvilassa käynti nähdään tapana saada kupillinen kahvia? Tässä kyllä tulee esille selkeä ero yleisempään eurooppalaiseen elämäntapaan, jossa kahviloihin ja ravintoloihin mennään sosiaalisista syistä.

Tarkoitatko hyväksikäyttämään miestä pelkkiin keskusteluihin kahvilassa? Ja tietysti mies joutuu vielä maksamaan molempien virvokkeet.

Keskustelu toisen ihmisen kanssa on hyväksikäyttämistä? Sopikaa naiset oikeasti aina treffit kahvilaan, niin nämä elukat eivät osu kohdalle. 

Vierailija
738/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon museokorttiasian muuten selvitän myös jatkossa samantien! Täältä saa oikeasti hyviä vinkkejä. Mennään tietysti museoon ja sen jälkeen mahdollisesti vielä kahvilaan.

Minä kelpuuttaisin myös miehen, joka ei normaalisti käy missään museoissa, mutta joka kohteliaisuudesta mukisematta tulee sinne treffeille ja käyttäytyy näyttelyssä rauhallisesti eikä kuin viisivuotias. Pääsisin jatkossakin museoon ihan itsekseni tai ystävien seurassa, mutta olisi hyvä tietää, että miehellä riittää käytöstapoja ja voisi jollain yhteisellä lomallakin tulla satunnaisesti museoon. Jos mies antaa jo alkuun itsestään keskittymiskyvyttömän omaan napaan tuijottajan vaikutelman, niin ei se siitä muutu myöhemminkään. Aina saisi olla häpeämässä sellaista ihmisten ilmoilla.

Vierailija
739/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa minulle mitä on saatavilla miehen seurasta, joka ei halua keskustella eikä kykene käyttäytymään julkisilla paikoilla kuten kahvilassa. Rahaakaan ei ole ja misogynia näkyy. Aikuisten oikeasti, eikä paras ole, että nämä jatkavat tumputteluaan pokelle ihan yksin.

Vierailija
740/2349 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset itse rakastatte tehdä miehistä päätelmiä tyyliin "miehet jotka tykkäävät tehdä X ovat yleensä Y".

No, me miehet voimme pelata tätä peliä myös. Naiset jotka tykkäävät käydä herkuttelemassa kahviloissa, ovat yleensä mukavuuksia ja luksusta rakastavia. Heitä kiinnostaa hotellit, ravintolat ja kylpylät. Mikään, mikä ai maksa ei voi olla hienoa koska nyt ollaan aikuisia eikä teinejä. Jos ei olla monimiljonäärejä, mukavuuksia ja luksusta ei voi koskaan olla liikaa, vaan aina haaveillan enemmästä.

Tyypillisesti nämä naiset eivät pidä linjojaan, vaan salilla käyminen jää siihen, että kaappiin ostetaan 30 paria muotilegginssejä, kolmen kympin juomapullo ja ylihintainen salilaukki. Mitä enemmän ikää, sitä epäedulisemmin lisäkilot naisen kropassa sijoittuvat.

Rahat ovat aina finito, ja typillinen keskustelunaihe onkin "kumpa meillä olisi varaa...". Koska unemat ovat kaikkea rahalla ostettavia (kuten hienompi asunto, mukavuuksia, luksusta, tms), niitä rajoittaa aina raha. 

Vahva indikaattori toisenlaisesta naisesta on jos tämä haluaa kävelytreffit, tai kenties jopa treffit luontopolulla jonne otetaan mukaan kahvipannu ja eväsleivät herkkuarsenaalin ja Instagram-kelpoisen piknik-setin sijasta.

Siksi preferoin naisia jotka eivät ole kiinnostuneita kaupunkikahviloissa istumisesta. Selvää on sekin, että tasa-arvoisena miehenä odotan, että nainen tarjoutuu maksamaan oman osuutensa - eikä odota minun kieltäytyvän tästä patriarkaalisen herrasmiehen tapaan.

Raha on tässä epäolennainen seikka. Minulla on sitä sen verran kuin tarvitsen, ja muutama sata tuhatta ylikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi