Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?
Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?
Kommentit (2349)
Joo, ehkä joidenkin on viisain sopia treffit ihan vaan videopuheluun. Ei tarvitse kävellä, pynttäytyä, mennä kahvilaan, tuhlata rahaa eikä aikaa. Samalla voi polkea vaikka kuntopyörää. On kustannustehokasta ja riskitöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, että ketjussa räyhäävät naisoletetut, jotka vaativat miestä maksamaan sitä ja tätä, samalla viesteissään osoittavat harvinaisen selvästi, miten ikäviä persoonia ovatkaan. Miksi teille pitäisi maksaa yhtään mitään? Miksi kukaan edes menisi kanssanne treffeille ja sietäisi seuraanne hetkeäkään?
Et ole kuullut kahvilalaskun jakamisesta? Ärrällä saa halvat kahvit. Alepassa kahvi taitaa olla 2e samaten pulla. Onneksi en deittaile..
Biltemassa ja Ikeassa on kahvi + pulla 1€. Aika harvan kipuraja ylittyy näillä hinnoilla.
Eikö kukaan ole vielä kiljaissut, ettei Biltema tai Ikea ole oikeita kahviloita!!! Pitää olla oikea kahvila-konditoria!!!
"Kahvilassa usein käyvät naiset ovat yleensä ylipainoisia, koska niitä on tullut syötyä liian usein. Se on jo red flag miehille. Harvemmin fitness- naiset kahvilassa leivoksia syömässä."
Incel puolustaa itseään henkeen ja vereen. 😂 Se ei auta kun olen silti hoikka nainen ja treffanut miehiä kahviloissa eikä se heille mikään ongelma ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilassa kahvin ostaminen täysin järjetöntä rahan käyttöä. Kotona voi juoda kahvia paljon halvemmalla. Kahvilasta säästyneet rahat voi käyttää paljon järkevämminkin.
2e onkin tosi iso panostus mahdolliseen parisuhteeseen
Meillä maksaa kahvi 3,5e ja pulla joku 4e. SE on jo 7,5e. Aika kalliiksi tulee jos pitää maksa tämä itselle ja vielä toiselle!!
Siis miten 15€ on kallis?
Kaikki on halpaa, kun joku muu maksaa.
Siis ei tuo yksinkertaisesti ole iso raha. Jos tuo tekee tiukkaa niin sitten joutuu varmaan ihan päivittäisestä ravinnostakin tinkimään.
Annappa se 15 € kerran viikossa jollekin deegiskerjäläiselle. Jossain vaiheessa alkaa varmaan tuntumaan rahan tuhlaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mennä kahvilaan juttelemaan hyvin pinnallisista asioista jonkun ennestään tuntemattoman kanssa, kun voi esimerkiksi kävelytreffeillä jutella rennommin ja vapaammin, jolloin tutustuminenkin luontevampaa ja nopeampaa. Luulisi naisenkin olevan mielissään, kun ei tarvitse samalla tavalla pynttäytyä?
Jos jonkun kanssa keskustelu on tylsää ja pinnallista kahvilassa, ei se kiinnostavaksi ja syvälliseksi muutu kahvilan ulkopuolella. Itse lähden siitä, että aikuisen ihmisen pitää osata toimia tässä yhteiskunnassa tavallisissa, normaaleissa ympäristöissä, ja normaalin ihmisen pitää osata keskustella ihan normaalisti riippumatta siitä, missä paikassa ollaan. Ja mitä pynttäytymiseen tulee, niin ei kahvila ole niitä paikkoja, joihin "pynttäydytään". Mutta sen sijaan moni laittaa treffeille kyllä astetta paremmannäköiset vaatteet kuin mitä laittaisi tavallisena duunipäivänä töihin - miehet myös. Eikä ainakaan minusta ole yhtään kivempaa, jos näin ei tehdä. Ei treffeille tulla verkkareissa ja hupparissa, vaikka omassa toimistohuoneessa saattaakin niin pukeutua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mennä kahvilaan juttelemaan hyvin pinnallisista asioista jonkun ennestään tuntemattoman kanssa, kun voi esimerkiksi kävelytreffeillä jutella rennommin ja vapaammin, jolloin tutustuminenkin luontevampaa ja nopeampaa. Luulisi naisenkin olevan mielissään, kun ei tarvitse samalla tavalla pynttäytyä?
Niin monta kummallista väitettä, että ei tosikaan. Ei kukaan pynttäänny kahvilaan. Kahvilaan pistäydytään ihan tavallisisaa työvaatteissa. En minä ruokaravintolaankaan pynttäänny. Ihan normaalia arkeahan ne ovat. En myöskään ymmärrä miten keskustelu olisi erilaista kävellessä ellei hengästymistä lasketa mukaan. Ihan samoja asioita juttelisin. Toisen töistä, harrastuksista, matkailusta, politiikasta, suhteesta tulevaisuuteen.
Kyllä mä toki kahvilaan laitan kivat siistit vaatteet ja kevyen meikin, mutta tosiaan pynttäytyminen on väärä sana, koska kahvila on varsin tavanomainen ja rento ympäristö. Samaa mieltä olen noista keskustelun aiheista. Miten ne muka olisi jotenkin erityisen pinnallisia kahvilassa? Ihan samoista asioista tulee puhuttua kuin siinä kävellessä.
Ostakaa yksi pulla ja laittakaa puoliksi. Mies, anna naisen ensin valita pulla, kysy sitten: "laitetaanks puoliksi?" Kassalle voit sitten sanoa: "hei, me otetaan tää pulla puoliksi." Tärkeää on, että mies antaa ensin naisen valita puolikkaansa, mies, voit rohkaista naista, ettei suotta kursaile: "ota tuo, siinä on enemmän täytettä."
Näin sopu säilyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies valittaa ettei halua maksaa kahvilasta kahvilassa,tiedän ettei suhteessa ole myökään luvassa joulu tai syntärilahjoja ja että ruokaostokset tehdään punalappujen perässä juoksemalla. Saita mies ei nappaa.
Seurustelin miehen kanssa joka ei tarjonnut treffeillä. Hänen kanssaan maksettiin jopa ruokaostokset puoliksi kun tehtiin ruokaa HÄNEN luona. Mitään lahjoja en saanut koko suhteen aikana kertaakaan. Matkoilta hän toi tuliaisia ITSELLEEN. Muuten ihan reilu mies, mutta ei tippaakaan romantiikkaa tai välittämisen osoittamista. En tietenkään suostunut puolia ostoksista maksamaan kun menimme hänen luokseen ja loput ruuista jäi hänelle ja hän soi kolme kertaa enemmän kuin minä.
Ja ekat treffit tapahtuvat kahvilassa btw
Naisena ajattelen, että panostan tasan sen verran suhteeseen, kuin mieskin. Jos treffit ovat 1 €:n kahvi, annan sen takaisin. En meikkaa, en laita tukkaa. Vaatteetkin saavat olla kuluneita. En ehkä käy edes suihkussa ennen treffejä.
Kerran meillä oli pizzatreffit. En muutenkaan tykännyt tyypistä. Kun tuli laskun aika, hän häippäsi vessaan. Ei voinut edes sanoa, että maksetaan puoliksi.
Vierailija kirjoitti:
Kahvilassa usein käyvät naiset ovat yleensä ylipainoisia, koska niitä on tullut syötyä liian usein. Se on jo red flag miehille. Harvemmin fitness- naiset kahvilassa leivoksia syömässä.
Ette sitten deittiprofiilin kuvista osaa päätellä, onko nainen ylipainoinen vai fitness-tyyppi...? Luulisi, että voisitte jo kuvan perusteella karsia ylipainoiset ilman että alatte päätellä painoluokkaa pelkän treffipaikan valinnan perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jonkun kanssa keskustelu on tylsää ja pinnallista kahvilassa, ei se kiinnostavaksi ja syvälliseksi muutu kahvilan ulkopuolella. Itse lähden siitä, että aikuisen ihmisen pitää osata toimia tässä yhteiskunnassa tavallisissa, normaaleissa ympäristöissä, ja normaalin ihmisen pitää osata keskustella ihan normaalisti riippumatta siitä, missä paikassa ollaan. Ja mitä pynttäytymiseen tulee, niin ei kahvila ole niitä paikkoja, joihin "pynttäydytään". Mutta sen sijaan moni laittaa treffeille kyllä astetta paremmannäköiset vaatteet kuin mitä laittaisi tavallisena duunipäivänä töihin - miehet myös. Eikä ainakaan minusta ole yhtään kivempaa, jos näin ei tehdä. Ei treffeille tulla verkkareissa ja hupparissa, vaikka omassa toimistohuoneessa saattaakin niin pukeutua.
Samaa mieltä. Jos töissä pukeutumiskoodi on smart casual niin silloin toki voi suoraan mennä töistä treffeille, mutta ei ainakaan missään likaisissa työhaalareissa.
Mitäköhän annettavaa aloittajalla on tälle (tai millekään muulle) yhteiskunnalle? Loputonta valitusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän monet ujot, outolinnut, sosiaalisesti kömpelöt, neuroepätyypilliset ym.kin haluavat löytää rakkauden.
Itsekään en haluaisi lähteä mihinkään kahville tai viinilasilliselle, eihän siinä pysty keskustelemaan rennosti kun kahvilan/ravintolan muut asiakkaat ovat parin metrin päässä kuuloetäisyydellä. Ihan jo tästä syystä esim. ne kauhistellut kävelytreffit olisivat paremmat.
N32
Tätä argumenttia toistellaan, mutta en tajua sitä ollenkaan. Mitä väliä sillä on? Ne muut ihmiset ovat siellä kahvilassa, baarissa omine seurueineen eikä heitä kiinnosta hevn kukkua jonkun muun jutut. Ihan ihmeellistä itsekeskeisyyttä kuvitella muuta. Kertoo vaan siitä, että ollaan tynnyrissä kasvettu eikä osata oll
Jos et osaa keskustella rennosti ja vapaasti kahvilassa se ongelma on pikemminkin sinussa ei niinkään siinä kahvilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin monta kummallista väitettä, että ei tosikaan. Ei kukaan pynttäänny kahvilaan. Kahvilaan pistäydytään ihan tavallisisaa työvaatteissa. En minä ruokaravintolaankaan pynttäänny. Ihan normaalia arkeahan ne ovat. En myöskään ymmärrä miten keskustelu olisi erilaista kävellessä ellei hengästymistä lasketa mukaan. Ihan samoja asioita juttelisin. Toisen töistä, harrastuksista, matkailusta, politiikasta, suhteesta tulevaisuuteen.
Ajattelet vain itseäsi. Sille miehelle voi olla luontevampaa ja helpompaa jutella kävelytreffeillä ja hän voi kok
Olen eri, mutta jos toisella on noin voimakkaita rajoitteita, niin silloin en ainakaan itse usko, että suhde olisi mahdollinen. En halua mitään miestaaperoa, josta joutuu koko ajan kuulostelemaan, että pärjääkö hän siinä tai tässä ympäristössä, ja jolle tulee ihan tavallisista, arkisista kaupunkitiloista epämukavia oloja, joiden vuoksi toinen joutuu sitten mukauttamaan elämäänsä milloin mihinkin.
Jo on teillä ensimmäisen maailman ongelmat. Jos muija haluaa kahvilaan, niin sitten se viedään sinne, ei tämä ole mitään avaruusfysiikkaa, vaan kahvia ja juustokakkua.
"Annappa se 15 € kerran viikossa jollekin deegiskerjäläiselle. Jossain vaiheessa alkaa varmaan tuntumaan rahan tuhlaukselta."
Oho siis pääsetkö kerran viikossa treffeillä käymään? Ihan hauska harrastushan tuo, mutta kyllä hiukan ihmettelen ettet tolla tahdilla ole ketään löytänyt. Monet ryhmäliikuntatunnit maksavat 20€ per käynti niin jos esim. siihen vertaa niin aika normi kustannus harrastuksesta. On se kehittävää ja tervettä myös keskustella uusien ihmisten kanssa ja tutustua (juomien & leivonnaisten) kulttuuriin.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa selata koko keskustelua läpi. Liian paljon jankkausta kahvikupin hinnasta, kotitreffeistä ja raiskauksista.
Minä olen kokeillut joskus kahvilatreffejä, mutta ne on minusta olleet epämiellyttäviä kokemuksia. Olo on ollut kuin jossain valtion viraston työhaastattelussa. Joskus harvoin keskustelu on ollut tasapainoista ja molemminpuolista, mutta silloinkin keskustelu on pysynyt hyvin pinnallisella tasolla. Eli kyse ei ole kahvihinnasta, vaan kokemuksen epämukavuudesta ja koen että en ihastu siellä tapaamiini naisiin.
Itse tykkään jutella jonkun toiminnan ohella. Esimerkiksi nyt kesällä olen käynyt biljardia pelaamassa, mölkkyä pelaamassa, juoksulenkillä, pyörälenkillä, rannalla aurinkoa ottamassa ja uimassa, sienimetsällä, koiraa ulkoiluttamassa ja olen menossa poimimaan mustikoita. Toki kaikki eivät ole olleet ensitreffejä, mutta nämä kaikki on olleet miellyttäviä kokemuksia ja tunnelma on ollut rento ja positiivinen.
Itse taas ajattelen, että mikäli siellä kahvilassa juttu luistaa itsestään, niin ollaan todennäköisesti samalla aaltopituudella. Sitähän minä haluan selvittää, enkä hankkia uusia lenkkeilykavereita.
Se, että voidaan jutella jostain biliksestä ei hirveästi auta myöhemmin parisuhteessa, jos kommunikointi on luokkaa hiljaisuus ellei ole selkeää aihetta josta puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jonkun kanssa keskustelu on tylsää ja pinnallista kahvilassa, ei se kiinnostavaksi ja syvälliseksi muutu kahvilan ulkopuolella. Itse lähden siitä, että aikuisen ihmisen pitää osata toimia tässä yhteiskunnassa tavallisissa, normaaleissa ympäristöissä, ja normaalin ihmisen pitää osata keskustella ihan normaalisti riippumatta siitä, missä paikassa ollaan. Ja mitä pynttäytymiseen tulee, niin ei kahvila ole niitä paikkoja, joihin "pynttäydytään". Mutta sen sijaan moni laittaa treffeille kyllä astetta paremmannäköiset vaatteet kuin mitä laittaisi tavall
Mutta katsos, kun kyse ei ole osaamisesta vaan viihtymisestä. Treffipaikaksi se missä kummatkin viihtyy parhaiten. Keskustelun kiinnostavuuteen ja syvällisyyteen vaikuttaa paljon viihtyykö ihminen ympäristössä vai ei. Tiedätkös muuten, että kävely aktivoi aivoja, parantaa ajattelua, luovuutta. Olet ehkä kuullut, että joissain yrityksissä pidetään kävelypalavereja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"On olemassa parempia tapoja treffata kuin kahvilassa, jossa onnistumisprosentti on paljon suurempi."
En usko että toisilleen oikeasti sopivilla ihmisillä onnistumisprosentti riippuu paljonkaan siitä millaiset ne ensitreffit ovat.
Kotitreffeillä onnistumisprosentti on lähellä 100%. Esitutustuminen kestää kauan ja moni nainen karsiutuu jo siinä vaiheessa pois. Sitten kun ne kotitreffit järjestyvät, niin nainen todennäköisesti ajattelee etukäteen, että seksiä tullaan harrastamaan. Silloin naisen ei tarvitse pelätä.
100% tarkoittaa sitä, että naiselle ei jää vaihtoehtoja. Siksi niille kotitreffeille ei suostuta. Minullekin ehdotti mies kotitreffejä, lupaili pullakahveja. Kieltäydyin ja sovin treffit baariin. Baarissa odotti ruokottoman näköinen mie
En ole koskaan millään tavalla painostanut naista. Olen aina tarjonnut mahdollisuutta nukkua eri sängyssä, mutta naiset olleet niin onnellisia, että ovat halunneet nukkua minun sängyssä.
Osa naisista haluaa vain seksiä kuten sinäkin. Sen vuoksi he tulevat luoksesi. Muut eivät tule, vaan pyrkivät kaikin keinoin seulomaan pois ne, joihin ei pitkää parisuhdetta etsiessä kannata hukata aikaa. Tämän ketjun perusteella kahvilan ehdottaminen treffipaikaksi toimii siinä tarkoituksessa hyvin.
Multa saat ainakin satiaiset ja kondylooman?