Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?
Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?
Kommentit (2349)
"olen nainen, joka haluaa miehen tarjoavan ensitreffeillä."
Mutta kun naiset moneen kertaan ovat sanoneet, että ei naiset odota miehen tarjoavan.
Vierailija kirjoitti:
Miehille kysymys: haluatteko siis naisystävän vai yhdet kävelytreffit ja halvimmat mahdolliset kahvit IKEAssa?
Naisille kysymys: haluatteko siis miesystävän vai yhdet kahvilatreffit ja miehen tarjoavan siellä?
Vierailija kirjoitti:
Niin, jo etukäteen tietää, että nuukat ja vain omaa etuaan rahallisesti ajattelevat miehet tarjoavat kävelytreffejä tai Ikeaan. Hyvä juttu, nyt tiedän entistä enemmän kieltäytyä.
Mutta lukiko tämä henkilö yhtään mitä kirjoitin? Miehet siis edelleen haluavat tehdä itsestään epäkiinnostavan seurustelu- ja paisuhdekumppanin. Koska kiinni ei ole se kahvikupin hinta vaan muut miehen ominaisuudet tai puuttuvat ominaisuudet. Joku ominaisuus puuttuu tai on vinksallaan jos pahin skenaario on ensitreffit kahvilassa ja kahvin tarjoaminen naiselle. Silloin tämä heti alkanut jatkumo jatkuu suhteessakin, näin se vain on.
Naiset siis edelleen haluavat tehdä itsestään epäkiinnostavan seurustelu- ja parisuhdekumppanin. Koska kiinni ei ole se kahvikupin hinta vaan muut naisen ominaisuudet tai puuttuvat ominaisuudet. Joku ominaisuus puuttuu tai on vinksallaan jos pahin skenaario on ensitreffit kahvilassa ja että mies ei tarjoa kahvia naiselle. Silloin tämä heti alkanut jatkumo jatkuu suhteessakin, näin se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nainen ei tarjoa kun ei koe miestä tarpeeksi kiinnostavaksi. Kun ensivaikutelma ei miellytä.
Minä voin tunnustaa, että olen nainen, joka haluaa miehen tarjoavan ensitreffeillä. Koska se nyt vaan on niin, etten halua miestä, joka ei niin tee. Maku menee heti alussa. Rahasta se ei ole kiinni vaan käytöstavoista. En halua edetä suhteeseen miehen kanssa, jonka kanssa melko varmaan tulisi jatkossa monenlaista muuta miehen toimintaa mistä en pitäisi.
Toki voisin tarjota molemmille ensitreffeillä kohteliaisuuttani jos mies niin haluaa. Mutta tuskin mies treffien aikana nostaisi mielikuvaa itsestään niin paljon että jatkoa seuraisi. Onneksi ei ole ollut tätä tilannetta.
Jos mies haluaa ensitreffeille hän varautuu maksamaan molemmat. Jos rahatilanne on tiukka niin hän sopii treffit sellaiseen ajankohtaan milloin senverran rahaa siihen hänellä on. Loppukuusta sitten p
Lähin Ikea 1,5 h automatkan päässä, kahvi maksetaan kruunuilla.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun naiset moneen kertaan ovat sanoneet, että ei naiset odota miehen tarjoavan.
Naisia on erilaisia.
Terveisin nainen, joka ei pidä tarjoamisesta eikä siitä, että itselle tarjotaan.
Vierailija kirjoitti:
"No toiset naiset tarjoavatkin."
Totta, ehkä yksi sadasta. Harmi, että reippaat, rohkeat ja oma-aloitteiset naiset ovat niin harvassa.
Harmi, että reippaat, rohkeat ja oma-aloitteiset miehet ovat niin harvassa. Jos tämä on naisilla miesten mielestä positiivinen asia niin miehethän ovat itse pähkähulluja kun eivät itse innokkaasti tätä valttia käytä.
Onko ymmärrettävä, että kun nämä kahvit miehelle tarjoavat naiset ovat reippaita, rohkeita ja oma-aloitteisia, niin kahvit vastaanottavalta mieheltä nämä ominaisuudet puuttuvat? Miten tämä on muuten ymmärrettävä. Mies on silloin saamaton, arka ja aloitteeton. Tosi hyvää miesmatskua.
Aina vain tämä hulluus täällä nähtävästi jatkuu. Käyn aina muutaman kymmenen sivun jälkeen katsomassa, ja aina vain löytyy jotain ihmeellisiä sosiaalisten tilanteiden foobikkomiehiä, jotka mussuttavat kahvilasta ja siitä, miten joku viiden euron kahvin tarjoaminen naiselle olisi niiin hirveää ja turha panostus ilman panoa yms. erikoista.
En ole onneksi teikäläisiä elävässä elämässä tavannut ja kaikki sukulaisenikin, myös miespuoliset, voivat ihan hyvin käydä kahviloissa eri kokoonpanoissa, ottaa kontaktia vieraisiin ihmisiin, tarjota toisilleenkin jne. Ihan uskomattomia nyhveröitä olette.
Vierailija kirjoitti:
Ok, on varmaan näitäkin naisia. Mutta minähän kirjoitin, että minä olen sellainen nainen joka haluaa miehen tarjoavan ensitreffeillä. Puhuin siis vain itsestäni. En muista enkä kaikista naisista. Minua ei kiinnosta mitä muut naiset tekevät treffeillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille kysymys: haluatteko siis naisystävän vai yhdet kävelytreffit ja halvimmat mahdolliset kahvit IKEAssa?
Naisille kysymys: haluatteko siis miesystävän vai yhdet kahvilatreffit ja miehen tarjoavan siellä?
Kyllä voin haluta miesystävän kahvilassa tapaamani miehen kanssa. Jos hän reippaasti tarjoaa kahvit ilman avutonta vääntelyä ja muutenkin on miellyttävä ja meillä on yhteisiä puheenaiheita jne. Tietenkin miehen täytyy viehättää minua ja olla myös yhteistä kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Aina vain tämä hulluus täällä nähtävästi jatkuu. Käyn aina muutaman kymmenen sivun jälkeen katsomassa, ja aina vain löytyy jotain ihmeellisiä sosiaalisten tilanteiden foobikkomiehiä, jotka mussuttavat kahvilasta ja siitä, miten joku viiden euron kahvin tarjoaminen naiselle olisi niiin hirveää ja turha panostus ilman panoa yms. erikoista.
En ole onneksi teikäläisiä elävässä elämässä tavannut ja kaikki sukulaisenikin, myös miespuoliset, voivat ihan hyvin käydä kahviloissa eri kokoonpanoissa, ottaa kontaktia vieraisiin ihmisiin, tarjota toisilleenkin jne. Ihan uskomattomia nyhveröitä olette.
Onhan se viiden euron kahvin tarjoaminen miehelle naisten mielestä hirveää, kun ei sitä tapahdu. Miksi mies on "uskomaton nyhverö" jos ei tarjoa, mutta nainen ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voin haluta miesystävän kahvilassa tapaamani miehen kanssa. Jos hän reippaasti tarjoaa kahvit ilman avutonta vääntelyä ja muutenkin on miellyttävä ja meillä on yhteisiä puheenaiheita jne. Tietenkin miehen täytyy viehättää minua ja olla myös yhteistä kemiaa.
Mitäpä jos sinä reippaasti tarjoaisit kahvit? Taitaa olla liikaa reippautta vaadittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No toiset naiset tarjoavatkin."
Totta, ehkä yksi sadasta. Harmi, että reippaat, rohkeat ja oma-aloitteiset naiset ovat niin harvassa.
Harmi, että reippaat, rohkeat ja oma-aloitteiset miehet ovat niin harvassa. Jos tämä on naisilla miesten mielestä positiivinen asia niin miehethän ovat itse pähkähulluja kun eivät itse innokkaasti tätä valttia käytä.
Onko ymmärrettävä, että kun nämä kahvit miehelle tarjoavat naiset ovat reippaita, rohkeita ja oma-aloitteisia, niin kahvit vastaanottavalta mieheltä nämä ominaisuudet puuttuvat? Miten tämä on muuten ymmärrettävä. Mies on silloin saamaton, arka ja aloitteeton. Tosi hyvää miesmatskua.
"Mies on silloin saamaton, arka ja aloitteeton. Tosi hyvää miesmatskua."
Jotenkin outoa, että jos sanon samaa naisista, sitä on todella vaikea uskoa ja hyväksyä. Kuitenkin näitä naisia näki kasapäin kun treffailin.
"En ole onneksi teikäläisiä elävässä elämässä tavannut"
Mikä naisia oikein vaivaa? Miksi jatkuva keskusteluun osallistuvien miesten haukkuminen? Eikö voi vain keskustella aiheesta? Todella outoa, että jokin kahvilatreffikeskustelu aiheuttaa tällaisen tunneryöpyn. Ymmärtäisin, että vaikka väkivaltaa ihannoivaa ihmistä ei halua tavata, mutta että toisella on eri mielipide kahvilatreffeistä? Onko se todella niin vakavaa?
Myös "nyhverö" on nyt mainittu. Taas uusi haukkumasana miehille. 115 sivua jankkaamista siitä, että onko väärin, jos yksi haluaa kahvilatreffeille ja toinen ei, tai kuka maksaa. Hyvin harva aihe saa täällä näin suuren keskutelun. Tämäkö on tosiaan se elämän tärkein asia?
Vierailija kirjoitti:
Mikä naisia oikein vaivaa? Miksi jatkuva keskusteluun osallistuvien miesten haukkuminen? Eikö voi vain keskustella aiheesta? Todella outoa, että jokin kahvilatreffikeskustelu aiheuttaa tällaisen tunneryöpyn. Ymmärtäisin, että vaikka väkivaltaa ihannoivaa ihmistä ei halua tavata, mutta että toisella on eri mielipide kahvilatreffeistä? Onko se todella niin vakavaa?
Myös "nyhverö" on nyt mainittu. Taas uusi haukkumasana miehille. 115 sivua jankkaamista siitä, että onko väärin, jos yksi haluaa kahvilatreffeille ja toinen ei, tai kuka maksaa. Hyvin harva aihe saa täällä näin suuren keskutelun. Tämäkö on tosiaan se elämän tärkein asia?
Saat pian tähän vastaukseksi, että kyllä miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun me naiset emme ole yksi ja sama. Voitko uskoa. Tämä yksi nainrn on tätä mieltä.
Sama tilanne, kuin se, et osa miehistä todellakin haluaa tarjota ensi kahvit. Tässä ketjussakin niin kertonut. Sinä vaan et. Ette ole yksi mies.
Meitä on moneks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän monet naiset ovat jo vastanneet selkeästi, mikä on treffailun tarkoitus heille.
Osaatko ilmaista itsestäsi mitään muuta, kuin kääntää naisten kommentteja ja kysymyksiä? Mitään järjellistä ei vissiin ole sanottavana, kun vaan apinoit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos sinä reippaasti tarjoaisit kahvit? Taitaa olla liikaa reippautta vaadittu.
Miksi hänen pitäisi, kun sinäkään et naiselle mitään tarjoa? Miksi jankkaat tätä samaa asiaa, kun sinäkään et? Olette tässä siis samanlaisia, ettekä sovi toisillenne ollenkaan. Jokainen päättää itse, miten toimii. Ja se toimii tai sitten ei.
Lue tuo apn aloitus ja vastaa siihen. Typerää jankata.
Vierailija kirjoitti:
Ylläpidät typerää keskustelua ihan itse. Sinussahan tämä näemmä herättää tunteita. Mitä sitten?
(Nyhverö on kyl paha. Paaaljon pahempi, kuin nirppanokka prinsessa, joka vääntelee).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, on varmaan näitäkin naisia. Mutta minähän kirjoitin, että minä olen sellainen nainen joka haluaa miehen tarjoavan ensitreffeillä. Puhuin siis vain itsestäni. En muista enkä kaikista naisista. Minua ei kiinnosta mitä muut naiset tekevät treffeillään.
Minä taas en haluaisi ensitreffeillä minulle tarjottavan. Ja itse voisin tarjota toisilla treffeillä, jos olisin toisesta kiinnostunut. Tai tykkäisin tyypistä, vaikka meistä ei paria olisi tulossakaan, vaan vain ystävät.
Tarjoaminen sinänsä ei ole mikään iso juttu. Samoin kuin tarjoan muillekin kivoille ihmisille, voi miehellekin tarjota. Mutta ei ekoilla treffeillä. Silloin molemmat kustantavat itsensä.
Mies vain haluaa suojautua siltä, että ei vahingossa tarjoa ensitreffeillä huijarille.