Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?

Vierailija
07.08.2025 |

Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?

Kommentit (2349)

Vierailija
2321/2349 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi nainen haluaisi treffeillä vaikuttaa miehekkäältä? Minä haluan että se mies on se miehekäs, en voisi haluta miestä joka saa minut tuntemaan itseni miehekkääksi, ja hän itse vaikuttaisi naiselliselta."

Kerrankin joku nainen myöntää, että on treffeillä avuton ja odottaa mieheltä palvelua.

En odota mitään palvelua. Ja se ei ole avutonta että pitää miehekkäästä miehestä. Naiseus ei ole avuttomuutta. Osaan kahvin kyllä maksaa itsekin, maksan omia kahvejani joka päivä kahvilakäynneillä, ja yleensä treffeilläkin omani maksan.

En vain kykenisi kiihottumaan miehestä jota pitäisin naisellisena tai joka saisi minut tuntemaan miehekkääksi. Et itsekään varmaan haluaisi seksiä parrakkaan ja miehekkään naisen kanssa? Sama asia. 

Minä haluan että treffeillä joko maksetaan itse omat tai sitten mies maksaa. Kumpikin käy. 

Ei kannata mennä ollenkaan kahvilaan. Silloin tuolta ongelmalta vältytään kokonaan.

Vierailija
2322/2349 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko kaakkaon kermavaahdolla, paniinin ja limpskan? Kiitos

Saat tietty, kahvilaan vain ostamaan. Omalla rahalla saa tilata mitä haluaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/2349 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En odota mitään palvelua. Ja se ei ole avutonta että pitää miehekkäästä miehestä. Naiseus ei ole avuttomuutta. Osaan kahvin kyllä maksaa itsekin, maksan omia kahvejani joka päivä kahvilakäynneillä, ja yleensä treffeilläkin omani maksan.

En vain kykenisi kiihottumaan miehestä jota pitäisin naisellisena tai joka saisi minut tuntemaan miehekkääksi. Et itsekään varmaan haluaisi seksiä parrakkaan ja miehekkään naisen kanssa? Sama asia. 

Minä haluan että treffeillä joko maksetaan itse omat tai sitten mies maksaa. Kumpikin käy.  

Ei kannata mennä ollenkaan kahvilaan. Silloin tuolta ongelmalta vältytään kokonaan.

Kahvilaan on pakko mennä jos haluaa nähdä miten toinen siinä ympäristössä toimii. Ja jos haluaa karsia pois miehet jotka eivät halua kahvilaan tai jotka eivät halua edes yhden kahvikupin vertaa käyttää rahaa. Minulle kelpaa ainoastaan maksulliset treffipaikat tätä ketjua luettuani, hylkään kaikki miehet jotka ehdottelee ilmaista tekemistä.

Vierailija
2324/2349 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilaan on pakko mennä jos haluaa nähdä miten toinen siinä ympäristössä toimii. Ja jos haluaa karsia pois miehet jotka eivät halua kahvilaan tai jotka eeivät halua edes yhden kahvikupin vertaa käyttää rahaa. Minulle kelpaa ainoastaan maksulliset treffipaikat tätä ketjua luettuani, hylkään kaikki miehet jotka ehdottelee ilmaista tekemistä.

Kannattaa sitten varautua ohareihin.

Vierailija
2325/2349 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilaan on pakko mennä jos haluaa nähdä miten toinen siinä ympäristössä toimii. Ja jos haluaa karsia

Kannattaa sitten varautua ohareihin.

Eipä ole ohareita koskaan tullut. Ja mieluummin oharit kuin joku mies joka ei kahvikuppia halua ostaa. 😀

Kiitollinen olen jos sellaisen täyspommin vältän. 

Vierailija
2326/2349 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kannattaa sitten varautua ohareihin."

Siis sopiiko nämä ilmaistreffimiehet treffejä joille sitten eivät tulekaan paikalle? Ja taas yksi hyvä syy lopettaa miehen kanssa keskustelu saman tien jos ehdottaa ilmaisia treffejä! 

Vierailija
2327/2349 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu tiivistettynä: kahvila ei käy miehille, joilla on sosiaalisten tilanteiden pelko, ovat täysin varattomia, hirveän saitoja, sarjadeittaajia tai haluavat seksiä ensimmäisillä treffeillä.

Nainen voi seuloa kaikki nämä eri tyypit pois yhden kahvikupin hinnalla, se on muutaman euron paras sijoitus ikinä.

Vierailija
2328/2349 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi nainen haluaisi treffeillä vaikuttaa miehekkäältä? Minä haluan että se mies on se miehekäs, en voisi haluta miestä joka saa minut tuntemaan itseni miehekkääksi, ja hän itse vaikuttaisi naiselliselta."

Kerrankin joku nainen myöntää, että on treffeillä avuton ja odottaa mieheltä palvelua.

Mikä ihme tarve tällä on jankuttaa avuttomuudesta? Onko niin, ettet koe itseäsi riittävän mieheksi, jos nainen ei ole avuton?

Vierailija
2329/2349 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu tiivistettynä: kahvila ei käy miehille, joilla on sosiaalisten tilanteiden pelko, ovat täysin varattomia, hirveän saitoja, sarjadeittaajia tai haluavat seksiä ensimmäisillä treffeillä.

Nainen voi seuloa kaikki nämä eri tyypit pois yhden kahvikupin hinnalla, se on muutaman euron paras sijoitus ikinä.

Sarjadeittaajat lähtevät kahvilaan, koska he heillä käy sielläkin hyvä flaksi. Silloin se kannattaa.

Vierailija
2330/2349 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö siis halua olla miehekäs mies? Kyllähän yleensä monet naiset odottavat mieheltään pientä palvelua. Samoin on kiva antaa miehelle, vaikka joskus viedä voileipä ja olut/kahvi/tee kun mies katselee lempiurheilua. Pieni hemmottelu/palvelus on monille miehillekkin tärkeä. Parisuhteessa eräs liima ja läheisyyttä ylläpitävä voima on juuri huomaavaisuus toista kohtaan. Ne voivat olla hyvinkin pieniä asioita. Joskus voi ostaa kaupasta pyytämättä toisen lempisuklaata tai hieroa toistensa hartioita, ostaa hy

"Minulle tuli paras ensivaikutelma naisesta, joka oli reipas ja oma-aloitteinen ja maksoi minun kahvini. Hänestä tuli heti erityinen tunne. Meille syntyikin sitten suhde. Kyllästyin pahasti niihin avuttomiin naisiin, jotka jo ensitreffeiltä lähtien odottivat miehen palvelua. Minua ei kiinnosta yhtään sellainen."

Huvittavaa tuo, miten tärkeää sinulle on perinteisten roolien sekoittaminen. Et jo se, että nainen tarjosi kahvit, sai sinut huumaantumaan. Mutta kun nainen kertoo ihastuvansa mieheen, joka tarjoaa kahvit, on mielestäsi naisessa jotain vikaa. Eivätkö nämä ole tänä päivänä ihan tasavertaisia eleitä? 

Vierailija
2331/2349 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan että treffeillä joko maksetaan itse omat tai

"Ei kannata mennä ollenkaan kahvilaan. Silloin tuolta ongelmalta vältytään kokonaan."

Tämä ei ole ongelma muille. Vain sinulle.

Vierailija
2332/2349 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa tuo, miten tärkeää sinulle on perinteisten roolien sekoittaminen. Et jo se, että nainen tarjosi kahvit, sai sinut huumaantumaan. Mutta kun nainen kertoo ihastuvansa mieheen, joka tarjoaa kahvit, on mielestäsi naisessa jotain vikaa. Eivätkö nämä ole tänä päivänä ihan tasavertaisia eleitä? 

Tämä itse pitää mukavana kun nainen tarjoaa, mutta nainen ei saa samasta eleestä pitää tai on avuton. Eikös tuo itsekin ole sitten avuton jos pitää siitä että toinen tarjoaa? 

Ja täällähän ei naiset juuri edes ole sitä tarjoamista niin toivoneet vaan nimenomaan ovat sanoneet että mielellään maksavat itse. 

Vierailija
2333/2349 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti se kuppi kahvia on liikaa....

Vierailija
2334/2349 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Keskustelu tiivistettynä: kahvila ei käy miehille, joilla on sosiaalisten tilanteiden pelko, ovat täysin varattomia, hirveän saitoja, sarjadeittaajia tai haluavat seksiä ensimmäisillä treffeillä."

Taas vaihteeksi tätä hienoa keskustelua naisilta: toisten keskustelijoiden haukkumista. Ettekö voisi yrittää vähän enemmän?

Vierailija
2335/2349 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on kova tarve jatkuvasti toistaa miehille, että "sinun kanssa ainakaan en halua treffeille!" Onko joku täällä ehdottanut treffejä? Tai mitenkään vihjannutkaan, että haluaisi näiden naiskeskustelijoiden kanssa treffeille?

Vierailija
2336/2349 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Keskustelu tiivistettynä: kahvila ei käy miehille, joilla on sosiaalisten tilanteiden pelko, ovat täysin varattomia, hirveän saitoja, sarjadeittaajia tai haluavat seksiä ensimmäisillä treffeillä."

Taas vaihteeksi tätä hienoa keskustelua naisilta: toisten keskustelijoiden haukkumista. Ettekö voisi yrittää vähän enemmän?

Itsehän täällä haukut naisia saamattomiksi kiemurtelijoiksi. Ei-reippaiksi. 

Vierailija
2337/2349 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa kaksoismoraalia... Itse saa tykätä naisesta joka tarjoaa, mutta nainen ei saa tykätä miehestä joka tarjoaa. 😆

Jos mies ei tarjoa niin hän varmaan sitten on avuton myös? Vai päteekö tuo vain naisiin? Voiko mies olla reipas jos ei tarjoa? 

Vierailija
2338/2349 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilassa kahvin ostaminen täysin järjetöntä rahan käyttöä. Kotona voi juoda kahvia paljon halvemmalla. Kahvilasta säästyneet rahat voi käyttää paljon järkevämminkin.

Se, että joskus käy kahvilassa ei tarkoita, että siellä kahvilassa käydään joka päivä tai että koko elämä olisi hillitöntä rahankäyttöä. Tuollainen asenne, että ei ikinä voi mennä mihinkään kun kotona on halvempaa tekee elämästä äärimmäisen ankeaa. Toki säästäminen ja sijoittaminen on tärkeää, mutta tasapaino kaikessa.

Kannattaa mieluummin ostaa vaikka enemmän alkoholijuomia kahvilasta säästyneillä rahoilla.

Aika harva nainen taitaa haluta köyhää/saitaa alkolistimiestä kumppanikseen.

😂 osaa ne akatkin juoda ja joku voi olla jo alkoholisti ekoilla treffeillä. Miksi te  syytätte aina miehiä.  Vai luuletteko olevanne prinsessoja jos yksi hernekkin patjan alla tuntuu että kaktus on perseessä niin kannattaako sinun lähteä himasta yhtään mihkään...

n67 

Vierailija
2339/2349 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä täällä pahimmalta prinsessalta vaikutat...

Vierailija
2340/2349 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä täällä pahimmalta prinsessalta vaikutat...

Kyllä, itse ei ole kahvia edes itselleen valmis ostamaan... Ja kun nainen tarjoaa kahvin niin onkin sitten ihanaa. Naiset täällä sanoo että ostavat itse kahvinsa. 😂