Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan niin, että nykyisin haluaa treffeille ihmisiä, jotka eivät kykene tulemaan kahvilaan tai juttelemaan toisen kanssa?

Vierailija
07.08.2025 |

Tai ei ole edes rahaa laittaa siihen kuppiin kahvia tai lasiin viiniä? Mitä ihmeen annettavaa tällaisilla ihmisillä on kenellekään parisuhdemielessä?

Kommentit (2349)

Vierailija
2261/2349 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin naiset sanovat, että kamalan pihi mies, jos ei voi parin euron kahvia maksaa. Sitten kun kysytään, että miksi nainen ei tarjoaisi miehen kahvia, se pari euroa onkin yhtäkkiä hirveän iso juttu.

Missä kukaan on sanonut, et kahvin ostaminen miehelle olis mitenkään iso juttu? Joku just kertoi, et on tarjonnut ja jotkut miehet jopa loukkaantuvat tästä. Miehille tää tuntuu olevan ongelma, ei naisille.

Tuo tarina, että miehet loukkaantuisivat siitä, että heille tarjotaan, on yksinkertaisesti valetta. Naiset keksivät tällaisia valheita, jotta he voivat selittää, miksi he ovat niin avuttomia.

Miten voit puhua kaikkien muiden miesten puolesta? Lapsellista.

Vierailija
2262/2349 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin naiset sanovat, että kamalan pihi mies, jos ei voi parin euron kahvia maksaa. Sitten kun kysytään, että miksi nainen ei tarjoaisi miehen kahvia, se pari euroa onkin yhtäkkiä hirveän iso juttu.

Älkää kääntääkö kysymystä pois itse asiasta. Koska mies on silloin pihi jos ei maksa edes kupillista kahvia ensitreffeillä. Myös ei osaa katsoa asiaa siltä kannalta miten pitäisi toimia, on sosiaalisesti taidoton. Ja hän on sitä jatkossakin. Se iso juttu on siinä. Se on totuus eikä muutu kääntämällä ja vääntämällä mihinkään tai inttämällä miksei se nainen...mikä estää ettei mies tarjoa? Tuleeko hyvä mieli kun rahat säästyy kun nainen tarjoaa?

Nainen ei halua mahdollisessa jatkossa, että tulee hankalia tilanteita normaaleissa arjen asioissa. Ensitreffien kahvikupista kitisevä mies on hanka

Joku kysyy, miksi nainen ei halua tehdä hyvää vaikutusta ja tarjoa miehelle kahvia. Ehkäpä nämä hänen tapaamat kymmenet naiset eivät halunneet sitä vaikutusta tehdä. Vasta tämä, josta sit puoliso tuli, halusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/2349 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva tietää, kuonka moni näistä miehistä, jotka täällä kitisee: miks ei nainen maksa, toisaalla kitisee: haluan vanhat arvot takaisin, kun mies oli perheen pää ja naiset pysy kotona.

Sama toisinpäin: naiset kitisevät miksi mies ei maksa ja ole vanhanajan herrasmies, toisaalla kitisee: haluan modernit liberaalit arvot, että sukupuolet ovat tasa-arvoisia.

Täällähän eivät naiset kitise siitä, miksi mies ei tarjoa. Lähinnä siitä keskusteltu, miksi miehet eivät halua treffata kahvikoissa, museoissa, näyttelyissä...Sit palstapapat kitisevät, miksi naiset eivät tarjoa. Ja kahvilassa kahvi maksaa, kun kotona sais halvempana. 

Mä voisin Ikeassa tarjota naiselle kahvin+ kanelipullan ja jälkiruoaksi mansikkapehmiksen. Ne tulisivat maksaa yhteensä 1,89€. Pystyn viettämään yhden päivän kenen tahansa naisen kanssa vaikka mitään kemiaa olisi olisikaan. Koskaan ei ole vielä alkanut toisen seura tähän mennessä ahdistamaan.

Vierailija
2264/2349 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kukaan on sanonut, et kahvin ostaminen miehelle olis mitenkään iso juttu? Joku just kertoi, et on tarjonnut ja jotkut miehet jopa loukkaantuvat tästä. Miehille tää tuntuu olevan ongelma, ei naisille.

Tuo tarina, että miehet loukkaantuisivat siitä, että heille tarjotaan, on yksinkertaisesti valetta. Naiset keksivät tällaisia valheita, jotta he voivat selittää, miksi he ovat niin avuttomia.

Avuttomia? Mieshän se on avuton, jos vastentahtoisesti tarjoaa ja sit vauvalla valittaa. Jos mi

"Miten tuo liittyi tekstiin johon vastasit?"

Liittyi yhtä paljon, kuin naisten avuttomuudesta ihmettely. 

Vierailija
2265/2349 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin paljon treffeillä sinkkuna ollessani. Kahvilat tulivat tutuiksi. Niistä kymmenistä naisista, joiden kanssa treffailin, yksi ainoa tarjosi minulle kahvin. Muistan sen vieläkin, kuinka yllättynyt olin. Ajattelin heti, että tämä nainen on erityinen. Hänen kanssaan meille tulikin suhde.

Menitte naimisiin, saitte lapsia ja olette vieläkin onnellisia kymmenien vuoden jälkeen?

Miksi tällainen kysymys? Tuota on peukutettu innolla ylöspäin. Tämäkö on sitä naisten hienoa ja fiksua keskustelua?

Ei peukutus ole keskustelua. Mutta mikä tuossa kommentissa on sillai negatiivista, et sen peukuttaminen on sinusta väärin? Ajatteletko olevasi ainoa mies palstalla?

Vierailija
2266/2349 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No toiset naiset tarjoavatkin."

Totta, ehkä yksi sadasta. Harmi, että reippaat, rohkeat ja oma-aloitteiset naiset ovat niin harvassa.

Eipä niitä ole miehissäkään. Tämän keskustelun perusteella. 

Vierailija
2267/2349 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joku kysyy, miksi nainen ei halua tehdä hyvää vaikutusta ja tarjoa miehelle kahvia. Ehkäpä nämä hänen tapaamat kymmenet naiset eivät halunneet sitä vaikutusta tehdä. Vasta tämä, josta sit puoliso tuli, halusi."

Naiset tulevat treffeille, eivätkä halua tehdä hvyää vaikutusta. Jjoo. No siinä tosi monet kyllä onnistuvat.

Vierailija
2268/2349 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin paljon treffeillä sinkkuna ollessani. Kahvilat tulivat tutuiksi. Niistä kymmenistä naisista, joiden kanssa treffailin, yksi ainoa tarjosi minulle kahvin. Muistan sen vieläkin, kuinka yllättynyt olin. Ajattelin heti, että tämä nainen on erityinen. Hänen kanssaan meille tulikin suhde.

Menitte naimisiin, saitte lapsia ja olette vieläkin onnellisia kymmenien vuoden jälkeen?

Miksi tällainen kysymys? Tuota on peukutettu innolla ylöspäin. Tämäkö on sitä naisten hienoa ja fiksua keskustelua?

Ei peukutus ole keskustelua. Mutta mikä tuossa kommentissa on sillai negatiivista, et sen peukuttaminen on sinusta väärin? Ajatteletko olevasi ainoa mies palstalla?

Täällä jaksetaan marmattaa miesten ala-arvoisesta keskustelusta, mutta tuohan on selvää vähättelyä ja lällättelyä miehen kommentille.

Vierailija
2269/2349 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joku kysyy, miksi nainen ei halua tehdä hyvää vaikutusta ja tarjoa miehelle kahvia. Ehkäpä nämä hänen tapaamat kymmenet naiset eivät halunneet sitä vaikutusta tehdä. Vasta tämä, josta sit puoliso tuli, halusi."

Naiset tulevat treffeille, eivätkä halua tehdä hvyää vaikutusta. Jjoo. No siinä tosi monet kyllä onnistuvat.

Onhan täällä yksi mieskin kertonut, että hän menee treffeillä kahvilaan, jos nainen sattuu olemaan ihan poikkeuksellisen kaunis. Miksipä sitten naistenkaan pitäisi tarjota kahvit miehelle, joka ei ole poikkeuksellisen kiinnostava?

Vierailija
2270/2349 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kirjoitti, että hänellä tuli suhde sen naisen kanssa, joka tarjosi kahvit. Hän ei kuitenkaan kertonut millainen suhde se oli ja vieläkö se jatkuu. Luulisi, että hän sitten perusti perheen kyseisen naisen kanssa ja he ovat yhdessä vieläkin.

Vierailija
2271/2349 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kirjoitti, että hänellä tuli suhde sen naisen kanssa, joka tarjosi kahvit. Hän ei kuitenkaan kertonut millainen suhde se oli ja vieläkö se jatkuu. Luulisi, että hän sitten perusti perheen kyseisen naisen kanssa ja he ovat yhdessä vieläki

Juuri tätä tarkoitin. Naiset jeesustelevat kuinka kamalasti ja ärsyttävästi miehet keskustelevat. Ilmeisesti lapsellinen lällättely on hienoa silloin, kun se kohdistuu mieskeskustelijoihin.

Vierailija
2272/2349 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kirjoitti, että hänellä tuli suhde sen naisen kanssa, joka tarjosi kahvit. Hän ei kuitenkaan kertonut millainen suhde se oli ja vieläkö se jatkuu. Luulisi, että hän sitten perusti perheen

"Juuri tätä tarkoitin. Naiset jeesustelevat kuinka kamalasti ja ärsyttävästi miehet keskustelevat. Ilmeisesti lapsellinen lällättely on hienoa silloin, kun se kohdistuu mieskeskustelijoihin."

Lällättely?

Vierailija
2273/2349 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä taidenäyttelyissä ja museoissa on sellaista, että niissä käy vain "pintaliitäjälampaat"? Varsinkin, kun siihen luetaan lähes kaikki kodin ulkopuolella olevat tapahtumat? Mitä tekevät he, jotka eivät ole "pintaliitäjälampaita"?

He jotka eivät ole pintaliitäjälampaita juovat kotona sohvalla Pirkka-olutta telkkaria katsellessa.

Vierailija
2274/2349 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Borssikeittoon tarvitaan naudanlihaa. Se ei ole mitään halpaa.

Ei tarvita. Perinteinen borssi on lihaliemeen tehty kasviskeitto.

Niissä resepteissä joissa nautaa käytetään, sitä laitetaan vähän ja halvimpia osia. Keittoliha, ja oikeastaan kaikki muut naudan osat paitsi fileet on halpaa. 

Borssi on hyvin pitkälle halvin mahdollinen ruoka tehdä itse, menee samaan sarjaan hernekeiton kanssa. En kehtaisi treffikumppanilleni ostaa hernekeittoaineksia ja vielä laittaa häntä kokkaamaan. 😂

Jos vieraani olisi hyvä kokki niin ostaisin esim jotain kampasimpukoita, korvasieniä, nieriää ja mätiä, niin sitten ei hävettäisi aivan valtavasti jos toinen kokkaisi. Olisin tietysti itse auttamassa. 

Nainen halusi itse tehdä venäläisiä perinneruokia. Nainen valitsi itse tuotteet kärryyn kaupassa, jotka minä maksoin.

Vierailija
2275/2349 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan täällä yksi mieskin kertonut, että hän menee treffeillä kahvilaan, jos nainen sattuu olemaan ihan poikkeuksellisen kaunis. Miksipä sitten naistenkaan pitäisi tarjota kahvit miehelle, joka ei ole poikkeuksellisen kiinnostava?

Tinderissä pyörii paljon komeita häntäheikkejä. Voit tarjota heille kahvit treffeillä.

Vierailija
2276/2349 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä pyörii paljon komeita häntäheikkejä. Voit tarjota heille kahvit treffeillä.

Ei komeus ole mikään tae kiinnostavuudesta. Tässä ilmeisesti miehet ja naiset yleisesti poikkeavat toisistaan (ei siis tietenkään kaikki). Komeus voi tehdä miehestä tylsän, jos identiteetti perustuu siihen ulkonäköön.

Vierailija
2277/2349 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nainen ei tarjoa kun ei koe miestä tarpeeksi kiinnostavaksi. Kun ensivaikutelma ei miellytä. 

Minä voin tunnustaa, että olen nainen, joka haluaa miehen tarjoavan ensitreffeillä. Koska se nyt vaan on niin, etten halua miestä, joka ei niin tee. Maku menee heti alussa. Rahasta se ei ole kiinni vaan käytöstavoista. En halua edetä suhteeseen miehen kanssa, jonka kanssa melko varmaan tulisi jatkossa monenlaista muuta miehen toimintaa mistä en pitäisi. 

Toki voisin tarjota molemmille ensitreffeillä kohteliaisuuttani jos mies niin haluaa. Mutta tuskin mies treffien aikana nostaisi mielikuvaa itsestään niin paljon että jatkoa seuraisi. Onneksi ei ole ollut tätä tilannetta. 

Jos mies haluaa ensitreffeille hän varautuu maksamaan molemmat. Jos rahatilanne on tiukka niin hän sopii treffit sellaiseen ajankohtaan milloin senverran rahaa siihen hänellä on. Loppukuusta sitten pihistää jostain sen kahvin verran. Tämä siis minun kanssani, muut tehköön miten sopii. 

Vierailija
2278/2349 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nainen ei tarjoa kun ei koe miestä tarpeeksi kiinnostavaksi. Kun ensivaikutelma ei miellytä. 

Minä voin tunnustaa, että olen nainen, joka haluaa miehen tarjoavan ensitreffeillä. Koska se nyt vaan on niin, etten halua miestä, joka ei niin tee. Maku menee heti alussa. Rahasta se ei ole kiinni vaan käytöstavoista. En halua edetä suhteeseen miehen kanssa, jonka kanssa melko varmaan tulisi jatkossa monenlaista muuta miehen toimintaa mistä en pitäisi. 

Toki voisin tarjota molemmille ensitreffeillä kohteliaisuuttani jos mies niin haluaa. Mutta tuskin mies treffien aikana nostaisi mielikuvaa itsestään niin paljon että jatkoa seuraisi. Onneksi ei ole ollut tätä tilannetta. 

Jos mies haluaa ensitreffeille hän varautuu maksamaan molemmat. Jos rahatilanne on tiukka niin hän sopii treffit sellaiseen ajankohtaan milloin senverran rahaa siihen hänellä on. Loppukuusta sitten pihistää jostain sen kahvin verran. Tämä siis min

Tämän takia kannattaakin sopia kävelytreffit. Siinä ei kulu rahaa yhtään. Tai sitten Ikeaan, jossa kahvi maksaa vain 0,49€.

Vierailija
2279/2349 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jo etukäteen tietää, että nuukat ja vain omaa etuaan rahallisesti ajattelevat miehet tarjoavat kävelytreffejä tai Ikeaan. Hyvä juttu, nyt tiedän entistä enemmän kieltäytyä.

Mutta lukiko tämä henkilö yhtään mitä kirjoitin? Miehet siis edelleen haluavat tehdä itsestään epäkiinnostavan seurustelu- ja paisuhdekumppanin. Koska kiinni ei ole se kahvikupin hinta vaan muut miehen ominaisuudet tai puuttuvat ominaisuudet. Joku ominaisuus puuttuu tai on vinksallaan jos pahin skenaario on ensitreffit kahvilassa ja kahvin tarjoaminen naiselle. Silloin tämä heti alkanut jatkumo jatkuu suhteessakin, näin se vain on.  

Vierailija
2280/2349 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille kysymys: haluatteko siis naisystävän vai yhdet kävelytreffit ja halvimmat mahdolliset kahvit IKEAssa?