Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Telia ei toimita luvattuja lahjakortteja - muilla samaa?

Vierailija
06.08.2025 |

Olin huhtikuussa tehnyt Telian kanssa sopimukset kolmesta liittymästä ja sopimukseen sisältyi kolme lahjakorttia (yksi lahjakortti/liittymä). Lahjakortit luvattiin silloin sopimushetkellä toimittaa heti sen jälkeen kun sopimuksen on pitänyt voimassa yhden laskutuskauden ajan eli yhden kuukauden ajan. Nyt tuli mieleeni (siis 6.8.), että enpä ole koskaan lahjakortteja saanut ja aikaa on kulunut NELJÄ kuukautta. Ei muuta kuin jonottamaan Telian asiakaspalveluun. Kun pääsin läpi ja olin ehtinyt minuutin verran kertoa, että kyselisin luvatuista lahjakorteista kun ei ole vieläkään saapuneet. Ja mitä tekee siinä vaiheessa Telian aspa? Lyö luurin korvaani! Eli onko kyselyjä lahjakorteista tullut niin paljon, että aspa katsoi parhaimmaksi lyödä luurin? Ja ei muuta kuin uusi soitto ja uusi jonotus. Laitoin sitä puhelua sitten jo oman nauhurin nauhoittamaan kun mietin, että jos taas tulee luuri. Nyt kun puhelun alussa sanoin, että minäkin nauhoitan puhelun, koska äsken tuli luuri, tulikin aspalle kiire auttaa ja kysellä "onko sulla sellainen vanhanaikainen nauhuri siellä nauhoittamassa?" Mutta siis nyt kun reilusti nauhoitin puhelun ja sen myös kerroin aspalle, sain palvelua. Hän sanoi selvittävänsä lahjakorttiviivettä ja palata asiaan. Noh, sitä en tiedä palaako.

Mutta:

Onko muilla kokemusta, että Telia ei toimita luvattuja lahjakortteja?

Lyökö Telia muillekin asiakkaille luuria korvaan?

Palveleeko Telia vasta kun asiakas kertoo itsekin nauhoittavansa puhelun asiakaspalvelun laadun varmistamiseksi?

Olen ollut Soneran/Telian asiakkaana varmaan kohta 30-vuotta ja tuntuu, että siellä asiakas on aina vihollinen.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisalla alkaa olemaan hinnat kohdillaan eli edullisempi kuin Telia ja asiakaspalvelu toimii.

Elisa edullisempi? Yrittivät antaa minulle tarjousta, että vaihtaisin Teliasta Elisalle. Elisan hinta mobiilivarmenteen kanssa samalla nopeudella oli 24,95, koska mobiilivarmenne maksaa erikseen ja hinta menee netin nopeuden mukaan, sopimus olisi lisäksi ollut vuoden määräaikainen. Telialta sama setti 19,99, vuoden sopimushinta ilman määräaikaisuutta. 

Ei kait Elisalla vieläkään liittymissä ole määräaikaisia.  On vaan määräajan kiinteä hinta.

Vierailija
42/53 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli keväällä luvatut lahjakortit, en muista tarkkaan kauanko meni mutta kyllä ne ajallaan tuli. Kaksi 70 euron k-lahjakorttia kyseessä.

Sama juttu mutta ne tulikin elisalta!

EI mulle elisa oo ikinä antanut mitään lahjakortteja vaikka ollut asiakkaana kymmeniä vuosia.

paremminkin hinaavat hintaa halukkaasti ylöspäin muka paremmilla tarjouksilla jonka ajan jälkeen normaalihinta pompsahtaakin kympin korkeammaksi.

Eivät tietenkään muuten.  Mutta tee sopimus DNA tai Telia niin alkaa tarjouksia tulla.  Mutta älä tartu ensimmäiseen tarjoukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempää katkera ja vit....tunut en voisi olla kuin nyt teliaan. Ihan silkkaa k.s.tusta eikä "asiakaspalvelusta" ole mitään apua.

Vierailija
44/53 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut tänä kesänä heti kuukauden jälkeen, kun eka lasku maksettu lahjakortit. Kolme liittymää ja kolme korttia. Olivat Lidl:n 30 euron kortteja (niinkuin siis pitikin).

Vierailija
45/53 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enempää katkera ja vit....tunut en voisi olla kuin nyt teliaan. Ihan silkkaa k.s.tusta eikä "asiakaspalvelusta" ole mitään apua.

Et ole ainoa.

Vierailija
46/53 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt selvisi miksi Elisan asiakaspalvelua ei saa koskaan kiinni. Täällähän ne pienet pallerot ovat alapeukuttamassa viestejä kellon ympäri.

Vierailija
47/53 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt selvisi miksi Elisan asiakaspalvelua ei saa koskaan kiinni. Täällähän ne pienet pallerot ovat alapeukuttamassa viestejä kellon ympäri.

Elisan asiakaspalvelijat alapeukuttavat teliaa arvostelevia viestejä? Pitäisiköhän se aamulääke nostaa sieltä lattialta ja syödä. Muista ottaa vettä perään.

Vierailija
48/53 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa Telian kvartaali kakkosen. Hyvin on mennyt mutta Suomessa menestys ollut heikkoa. Ruotsissa taas hyvä.

Aina tämmöiset asiat kertoo meneekö hyvin vai huonosti. Elisan osake on taas arvossaan. Itse olen Dna asiakas.

Vierailija
49/53 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täältä löytyy kohtalotovereita. Minäkään en saanut luvattuja lahjakortteja. (60€). Puoli vuotta odoteltu.

Vierailija
50/53 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lahjakortin toimittamatta jättäminen sopimuksen irtisanomisen peruste?

Vierailija
51/53 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telialla näyttäisi olevan toiminta "melkein" rikollista.

Vierailija
52/53 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 kuukautta mennyt eikä lahjakortteja näy. Ei taida Telialla enää edes olla Lidlin lahjakortteja? Miten muut, oletteko valittaneet kuluttajaasiamiehelle tai jonnekin muualle?

Vierailija
53/53 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen odottanut Elisalta lahjakorttia 4 kuukautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi