Telia ei toimita luvattuja lahjakortteja - muilla samaa?
Olin huhtikuussa tehnyt Telian kanssa sopimukset kolmesta liittymästä ja sopimukseen sisältyi kolme lahjakorttia (yksi lahjakortti/liittymä). Lahjakortit luvattiin silloin sopimushetkellä toimittaa heti sen jälkeen kun sopimuksen on pitänyt voimassa yhden laskutuskauden ajan eli yhden kuukauden ajan. Nyt tuli mieleeni (siis 6.8.), että enpä ole koskaan lahjakortteja saanut ja aikaa on kulunut NELJÄ kuukautta. Ei muuta kuin jonottamaan Telian asiakaspalveluun. Kun pääsin läpi ja olin ehtinyt minuutin verran kertoa, että kyselisin luvatuista lahjakorteista kun ei ole vieläkään saapuneet. Ja mitä tekee siinä vaiheessa Telian aspa? Lyö luurin korvaani! Eli onko kyselyjä lahjakorteista tullut niin paljon, että aspa katsoi parhaimmaksi lyödä luurin? Ja ei muuta kuin uusi soitto ja uusi jonotus. Laitoin sitä puhelua sitten jo oman nauhurin nauhoittamaan kun mietin, että jos taas tulee luuri. Nyt kun puhelun alussa sanoin, että minäkin nauhoitan puhelun, koska äsken tuli luuri, tulikin aspalle kiire auttaa ja kysellä "onko sulla sellainen vanhanaikainen nauhuri siellä nauhoittamassa?" Mutta siis nyt kun reilusti nauhoitin puhelun ja sen myös kerroin aspalle, sain palvelua. Hän sanoi selvittävänsä lahjakorttiviivettä ja palata asiaan. Noh, sitä en tiedä palaako.
Mutta:
Onko muilla kokemusta, että Telia ei toimita luvattuja lahjakortteja?
Lyökö Telia muillekin asiakkaille luuria korvaan?
Palveleeko Telia vasta kun asiakas kertoo itsekin nauhoittavansa puhelun asiakaspalvelun laadun varmistamiseksi?
Olen ollut Soneran/Telian asiakkaana varmaan kohta 30-vuotta ja tuntuu, että siellä asiakas on aina vihollinen.
Kommentit (60)
marraskuussa tein sopparin ja siihen kuului 50€ lahjakortti natsisivaan. Kuukausi sitten tuli ja aika monta viestiä piti laittaa.
Miten se vaihto Telialta Elisalle tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Elisalla alkaa olemaan hinnat kohdillaan eli edullisempi kuin Telia ja asiakaspalvelu toimii.
Buahhahhaa, tää oli varmaan vitsi.
Mä "vaihdoin" keväällä Elisalle ja sitten jäin Telialle kuitenkin, lahjakortti luvattiin ja kyllä se tulikin, 50 euroa Lidliin. Tulo kesti aika kauan ja kyselin sitä jo chatista, ja kertoivat silloin, että kestä tietyn aikaa. Mutta tuli sitten sanotun ajan sisällä, olisiko ollut kuukausi tai pari.
Mulla tuli myös jokin vastaajamaksu liittymän hinnan päälle, josta ei liittymää päivitettäessä mainittu, ja senkin sain sitten chatin kautta kytkettyä pois kun otin yhteyttä.
Minulla viipyi jonkin aikaa ja soitin. Lähettivät isommat lahjakortit eli kolme liittymää vaihdoin. Oli loppunut lahhakortit mitkä olivat sopimuksen mukaiset eli voi olla sitäkin, ettei ole lähettää oikeita kortteja ja odottavat sopivien toimitusta ja kun on hyvä asiakas (ts maksaa maksut aina ajoissa ja isot laskut) voivat laittaa niitä isomman summan lahhakortteja mikäli pienemmät loppuneet.
Vierailija kirjoitti:
Elisan sivuilta löytyy yhteydenottolomake, jolla voit pyytää soittoa itsellesi sopivaan aikaan. Jos solmit sinne liittymän, he hoitavat vanhan siirron puolestasi. Telialta otetaan yhteyttä heti, kun heille menee tieto, että olet vaihtamassa Elisalle. Tarjoavat aiempaa parempaa sopimusta.
Vierailija kirjoitti:
Helposti esim Elisan chatissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille tuli keväällä luvatut lahjakortit, en muista tarkkaan kauanko meni mutta kyllä ne ajallaan tuli. Kaksi 70 euron k-lahjakorttia kyseessä.
Sama juttu mutta ne tulikin elisalta!
EI mulle elisa oo ikinä antanut mitään lahjakortteja vaikka ollut asiakkaana kymmeniä vuosia.
paremminkin hinaavat hintaa halukkaasti ylöspäin muka paremmilla tarjouksilla jonka ajan jälkeen normaalihinta pompsahtaakin kympin korkeammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille tuli keväällä luvatut lahjakortit, en muista tarkkaan kauanko meni mutta kyllä ne ajallaan tuli. Kaksi 70 euron k-lahjakorttia kyseessä.
EI mulle elisa oo ikinä antanut mitään lahjakortteja vaikka ollut asiakkaana kymmeniä vuosia.
paremminkin hinaavat hintaa halukkaasti ylöspäin muka paremmilla tarjouksilla jonka ajan jälkeen normaalihinta pompsahtaakin kympin korkeammaksi.
Vaikka kuulostat Telian myyntitiimin pelleltä, niin sanottakoon tässä muille, että vaihtamalla Elisalta pois ne tarjoavatkin sinulle Elisan winbackinä edullisemman liittymän kun jäätkin heille ja ehkä myös ekstrana jotain lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mennyt tuplamaksu puoli vuotta tv-boksista. Saa nähdä kuinka monta kertaa saa soittaa ja kysellä rahojen perään.
Oma vikasi, jos olet jättänyt jonkun kestotilauksen voimaan. Asiat voi aina hoitaa ja selvitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti esim Elisan chatissa.
Ojasta alikkoon sitten, toi on paaaljon huonompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuulostat Telian myyntitiimin pelleltä, niin sanottakoon tässä muille, että vaihtamalla Elisalta pois ne tarjoavatkin sinulle Elisan winbackinä edullisemman liittymän kun jäätkin heille ja ehkä myös ekstrana jotain lisäksi.
Ei Elisalta vanha asiakas mitään lahjakortteja enää saa, turha yrittää vedättää tällä. Hintaa voi saada hiukan alas, mutta kun ei enää edes S bonuksia saa niin helposti ei enää sit olekaan järkevä valinta.
Kyllä meille ainakin tuli keväättä pyytämättä. Olikohan ekan laskun maksun jälkeen suunnilleen. Tuli sähköpostiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisalla alkaa olemaan hinnat kohdillaan eli edullisempi kuin Telia ja asiakaspalvelu toimii.
Ei pysty telia näihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mennyt tuplamaksu puoli vuotta tv-boksista. Saa nähdä kuinka monta kertaa saa soittaa ja kysellä rahojen perään.
Oma vikasi, jos olet jättänyt jonkun kestotilauksen voimaan. Asiat voi aina hoitaa ja selvitellä.
telian kanssa kun ei voi hoitaa asioita. Lupaavat hyvitykset joita ei koskaan tule. Otetaan taas yhteyttä ja telialta voivotellaan ja luvataan hoitaa mitä ei kuitenkaan tapahdu.
Mitään tilausta ei ollut jäänyt voimaan. Ainoastaan telian laskutus oli jäänyt voimaan.
Vierailija kirjoitti:
Elisa edullisempi? Yrittivät antaa minulle tarjousta, että vaihtaisin Teliasta Elisalle. Elisan hinta mobiilivarmenteen kanssa samalla nopeudella oli 24,95, koska mobiilivarmenne maksaa erikseen ja hinta menee netin nopeuden mukaan, sopimus olisi lisäksi ollut vuoden määräaikainen. Telialta sama setti 19,99, vuoden sopimushinta ilman määräaikaisuutta.
Jos lahjakortit tulee postilla niin ne saattavat mystisesti kadota. Mun veli tartti vähän rahaa ja lähetin sille 2 korttia kirjekuorissa ja olin taitellut setelit ihan pieniksi. Molemmat saapuivat perille, jee.
Hip hei. Hyvä kun tuli puheeksi, lompakossa ollut Elisan 50€ K-ryhmän lahjakortti jo keväästä, olin unohtanut kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsi tai ei. Mutta keväällä tuli 24kk tarjous. Puhelin 100M ja tabletti 20M hinta yhteensä 10.90€