Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltaja isä on täysin ulkona parisuhdemarkkinoilta

Vierailija
05.08.2011 |

Tälläiseen johtopäätökseen olen tullut. Sinkkunaiset katoaa just kun kuulee että on yksinhuoltaja ja lopuille, jo lapsia omaaville naisille tuntuu olevan vaikeaa kun pakettiin kuuluu jonkun muun naisen synnyttämiä lapsia 24/7. Arvostusta kyllä kuulee monen suusta mutta siinäpä se sitten onkin.

T: mies ja yksinhuoltaja, kummajainen yhteiskunnassa :)

Kommentit (360)

Vierailija
181/360 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tapaillut vaikka lapset käytännössä aina minulla. Kyllä sitä aikaa löytyy jos vain henkilökemiat täsmää. Monesti lapset kun lapset nukkuu niin laitettu vain iltapalaa ym. Ei siitä tarvitse mitään vaikeaa tehdä :)

Vierailija
182/360 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 17:53"]

"Jos mies ei löydä naista, oli sitten yksin tai yhteishuoltaja, niin syy on enemmänkin miehen persoonassa. Jos hakee samanikäisiä niin suuri osa naisista on samassa tilanteessa, heillä on jo lapsia ja osaavat suhtautua järkevästi tilanteeseen."

tämän kirjoitti siis yhteishuoltaja-isä, joka löysi uuden suhteen eron jälkeen. Aikaa löytyy jos asiaa pitää tärkeänä.

[/quote]

Mun mielestä tuo on vain puhdasta vittuilua päin näköä. Sut pitäisi haastaa reiluun painimatsiin ap:n kanssa uikkarit jalassa niin selviäisi kuka on kukin. 

Vähän asiallisempaa tekstiä toivoisi tälläiseen ketjuun. 

T: 11cm mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/360 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas tästäkin avauksestani on aika tarkasti 2 vuotta :) ,sen kunniaksi muistellaan menneitä T: Ap

Vierailija
184/360 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yrität todella nuoria ja epäkypsiä naisia? Minä olen 28-vuotias, ja mielestäni on aina ollut tosi viehättävää mies joka on yksinhuoltaja. Miehen hoivavietissä vaan on jotain todella... puoleensavetävää. Yksinhuoltajaisä on todennäköisesti isämateriaalia. Toisaalta ongelmaksi voi muodostua jos hän ei halua uuden puolison kanssa missään nimessä lapsia, eikä uudella naisella ole omia vielä.

Voisin ihan hyvin ottaa yksinhuoltajaisän, mutta en ole itse vapailla markkinoilla. 

Vierailija
185/360 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 20:00"]

Ei pidä paikkaansa. Syy on se, että etsit lapsetonta naista taikka odotat naiselta liikoja. Etsit vääriä naisia taikka odotuksesi ovat epärealistisia.

[/quote]

Kas vanha ketjuni on pompannut ylös :)

No en todellakaan etsi lapsetonta naista, se on kokeiltu ja todettu että ei toimi.

Ja en myöskään aseta mitään yli vaateita naisille; täydellinen en ole itsekään niin en oleta toisenkaan olevan

T: ap

Vierailija
186/360 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2011 klo 20:15"]

minä nimenomaan etsin yh-isää, olen itse yhden lapsen yh-äiti. muttakun en löydä. minusta yh-isyys kertoo miehen vastuuntunnosta, mikä on minulle miehessä tärkeintä.

[/quote]

Peesaan tätä. Olen juuri yh:ksi ilman omaa tahtoani päätynyt nainen, ja unelmat monesta lapsista kariutui sen sileän tien. Olen aina haaveillut useammasta lapsesta, mutta en valitettavasti näe että tekisin niitä enää kenenkään kanssa, koskaan. Yksi lapsi on, ja hänen puolestaan olen surullinen kun myös yksinäiseksi jää. ELLEN sitten tosiaan kuin ihmeen kaupalla löytäisi yksinhuoltajamiestä, jolloin saisin koko paketin: sekä miehen että että lisää lapsia = unelmaperheeni. Mutta en näe sitä ihan heti tapahtuvaksi, kun itselläni menee varmaan vuosia tästä erosta toipumiseen. :(

Vierailija
187/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö satunnaisissa naisissa seksin takia, vai odotatko, että kolahtaa ja olet ilman siihen saakka?

Millaisen naisen tahtoisit?

Vierailija
188/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskee myös yh-naisia. Ei uskalleta yksiin kun naisen tuet loppuisi, lapsi pyörittää äitiä ja on vaikea uudelle kumppanille, eksä on vaikea ja säännöllisin väliajoin saa perheen elämän sekaisin omilla vaatimuksillaan, nainen suhtautuu huonosti tai välinpitämättönmäst miehen ex-liiton lapsiin...t: mies

Sen vuoksi olenkin ajatellut, että nykyisen mieheni löydettyäni en häntä kyllä ryhdy vaihtoon laittamaan :) Ei me olla täydellisiä kumpikaan ja välillä ottaa pattiin rankasti. Mutta meidän ei kuitenkaan tarvitse taistella uusperhekuvioiden vuoksi.

On taito laji olla yhtä aikaa luja ja ystävällinen, vahva ja rakastava. Kiva, että 59 löysit hyvän ihmisen rinnallesi.

Vierailija
189/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtakaa tästä ketjusta nainen ja mies termit. kertokaa sitten ettei ketju täyttyisi miehet on sikoja kommenteista. ihan sama, mutta lollit sille

Vierailija
190/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten kanssa keskustelen ;)

Ihan siis oikeaa parisuhdetta tässä olen ajatellut, mutta taisin jo unohtaa että naiset pruukkaa vääntää asiat ihan muuksi kuin mitä tarkoitin ;)

Lapset siis vahdin kyllä tai ostan MLL palvelua. Ja tokihan nämä jo pärjää yksinkin mut baarireissuja ei tohdi heitellä ilman vahtia

tahansa, kunhan sinut lapsineen kelpuuttaa? Tokihan se on kätevämpi kun ei tarvitse lapsenvahtia hankkia

Vierailija
191/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöriikö koko elämäsi lasten ympärillä?Mahdollisissa kiista tilanteissa onko sussa miestä myöntämään et lapsissasikin voi olla vikaa etkä automaattisesti mene lasten puolelle uutta puolisoasi vastaan.?

Oletko valmis tekemään selväksi lapsille jotka tietävät olevansa sulle tärkeimpiä että sun elämään mahtuu myös nainen jota heidän on kunnioitettava?

Varsinkin isien lellimät pikkutytöt osaa olla todella ilkeitä ja manipuloivia saadakseen tahtonsa perille.Uskotko näkeväsi sellaisen käytöksen vai onko asenne 24/7 et sinun prinsessat on täydellisiä? Jne.Se onnistuuko suhde on ainakin alussa miltei kokonaan sinun vastuulla.

Vierailija
192/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lastesi äiti katso lapsianne tarpeeksi usein, että joudut ostamaan ulkopuolisia palveluita? Eikö ole mummoja, vaareja ,kummeja, ystäväperheitä?

Vierailija
193/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöriikö koko elämäsi lasten ympärillä?Mahdollisissa kiista tilanteissa onko sussa miestä myöntämään et lapsissasikin voi olla vikaa etkä automaattisesti mene lasten puolelle uutta puolisoasi vastaan.?

Oletko valmis tekemään selväksi lapsille jotka tietävät olevansa sulle tärkeimpiä että sun elämään mahtuu myös nainen jota heidän on kunnioitettava?

Varsinkin isien lellimät pikkutytöt osaa olla todella ilkeitä ja manipuloivia saadakseen tahtonsa perille.Uskotko näkeväsi sellaisen käytöksen vai onko asenne 24/7 et sinun prinsessat on täydellisiä? Jne.Se onnistuuko suhde on ainakin alussa miltei kokonaan sinun vastuulla.

Ei pyöri lasten ympärillä, mulla on omaakin elämää harrastuksineen. Lapsissa on vikaa kuten isässäkin, lapset koettelee rajoja ja hermoja. Isi tiettyä lapsien hermoja.

Tyttöjä ei ole hemmoteltavana

Lapseni ovat aika itsenäisiä ja hyväksyvät elämääni muita ihmisiä

Vierailija
194/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lastesi äiti katso lapsianne tarpeeksi usein, että joudut ostamaan ulkopuolisia palveluita? Eikö ole mummoja, vaareja ,kummeja, ystäväperheitä?

Tai siis sinne verkkoon on niin pitkä matka, kuten myös lasten äidin luo.

Vierailija
195/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jota voi pyytää lapsenvahdiksi kun itsellä menoja.

Vierailija
196/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikö lastesi äiti katso lapsianne tarpeeksi usein, että joudut ostamaan ulkopuolisia palveluita? Eikö ole mummoja, vaareja ,kummeja, ystäväperheitä?"

Miksi ette kirjoita tämmöistä, kun joku yh-NAINEN puhuu lasten hoidosta.

""Eikö lastesi isä katso lapsianne tarpeeksi usein, että joudut ostamaan ulkopuolisia palveluita?"

Yh ollaan jostain syystä joka liittyy toisen vanhemman huoltajuuskykyyn usein, eri asia on yhteishuoltajuus.

Voihan olla, että äiti on vaikka 700 km päässä kännäämässä ja isä siksi otti yksinhuoltajuuden.

Vierailija
197/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mulla ei ole omia lapsia. Sen takia juuri ottaisin yh-isän, mieluiten lesken. Kaikkein helpoin tapa saada lapsia. Adoptoisin ne sitten kun olisin mennyt yh-isän kanssa naimisiin että saisivat ihan virallisesti uuden äidin.

Ja 33:lle tiedoksi! Ei adoptiolapsiakaan voi palauttaa jos ei vaan satu tulemaan toimeen... sitä opetellaan sitten tulemaan toimeen ja pitämään toisista.

Vierailija
198/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli ap hakee tukiverkkoa, naisystävää jolta saa seksiä ja jota voi pyytää lapsenvahdiksi kun itsellä menoja."

Alkaa miehenä naurattaa nää provovastaukset, joita ilmeisesti yksi ja sama tehtailee olettaen, että tämä on joku väittely joka on joku kilpailu.

Eikös se mies aikonut tukiverkkoa ja lastenhoitoa siksi aikaa, että voisi bongata naisen? Vai siihenkö hoitajaksi naisen, että voisi bongailla haaremin??? Vähän väsyneitä kommentteja taas täällä.

Vierailija
199/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jota voi pyytää lapsenvahdiksi kun itsellä menoja.

loistavaa tämä keskustelun taso!

T: Ap

Vierailija
200/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän halusi parisuhteeseen, eihän siinä ole mitään outoa. Luonnollista kaivata läheinen ihminen rinnalle.

Miksi yh-äiti saisi haaveilla, mutta mies leimataan kummajaiseksi tämän takia?

Tsemppiä, toivottavasti löydät kumppanin elämääsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi