Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltaja isä on täysin ulkona parisuhdemarkkinoilta

Vierailija
05.08.2011 |

Tälläiseen johtopäätökseen olen tullut. Sinkkunaiset katoaa just kun kuulee että on yksinhuoltaja ja lopuille, jo lapsia omaaville naisille tuntuu olevan vaikeaa kun pakettiin kuuluu jonkun muun naisen synnyttämiä lapsia 24/7. Arvostusta kyllä kuulee monen suusta mutta siinäpä se sitten onkin.

T: mies ja yksinhuoltaja, kummajainen yhteiskunnassa :)

Kommentit (360)

Vierailija
161/360 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimenomaan haluaisin, että tulevalla kumppanillani olisi lapsi/lapsia! Olen tapaillut lapsettomia miehiä ja jotenkin en vain ole syttynyt heistä. Kuinka kauan ap on ollut sinkku? Itse olen ollut sinkkuna eron jälkeen 4vuotta (lyhyitä tapailuja lukuunottamatta). En silti aio luovuttaa :) Tsemppiä! t.40vuotias nainen, lapset 18 ja 11v.

Vierailija
162/360 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketjuhan on ikivanha!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/360 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävää on myös kutsua lastensa äitiä "ihmisperseeksi". Jos nainen on kerran niin kamala tapaus, miten ihmeessä sinä olet tehnyt hänen kanssaan vapaaehtoisesti useamman lapsen? Tämä on kuitenkin nainen, jonka sinä itse olet lastesi äidiksi tietoisesti valinnut, joten jotain hyvää hänessä on myös pakko olla.

Onhan se ikävää. Tämän naisen kanssa hankittuja lapsia en kadu lainkaan joten aika onneton provo. Ihmiset muuttuu ajan myötä. En koe vireeksi lapsien tekemistä, mutta on hirveän vaikea ymmärtää lasten äidin asennetta. Hyvääkin hänessä on ollut ja varmasti on, mutta tällä hetkellä hän on ensisijaisesti minulle lasteni äiti ja sen tehtävän hän on hoitanut viime ajat huonosti.

Vierailija
164/360 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2011 klo 20:13"]hullulle tai narkkarille. Ja nyt haetaan äitinsä hylkäämille lapsiparoille äitihahmoa.
[/quote]Yh voi olla myös leski.

Vierailija
165/360 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:19"]

Aika hiljaista on tosiaan parisuhde puolella. Minä kun kerron olevani viiden lapsen yh-isä, niin yleensä keskustelu lopahtaa siihen. Ei voi mitään. Näillä mennään.

[/quote]

Uskon että näin käy. Naiset on niin pinnallisia, puheet kyllä on myöntätuntoisia mutta siinäpä se. 

T: Ap

Vierailija
166/360 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:54"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:19"]

Aika hiljaista on tosiaan parisuhde puolella. Minä kun kerron olevani viiden lapsen yh-isä, niin yleensä keskustelu lopahtaa siihen. Ei voi mitään. Näillä mennään.

[/quote]

Uskon että näin käy. Naiset on niin pinnallisia, puheet kyllä on myöntätuntoisia mutta siinäpä se. 

T: Ap

[/quote]

Tai sitten sä et vaan ole muuten vain hyvä saalis? Onko se lasten tai yksinhuoltajuuden syy, jos mies ei saa naista itselleen? Ja mitä siltä naiselta odotetaan? Äidin rooliin hyppäämistä? 

Vierailija
167/360 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaisi paljon jos naisellani olisi kokemusta lapsista! Mutta tässähän sitä koko ajan hänelle kertyy...

Laiskana luin vain ketjun ensimmäiset viestit ja sitten viimeisen sivun. Ymmärsinkö oikein, että pidit lapsetonta naista parempana vaihtoehtona?

Vierailija
168/360 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jätinpä jopa omani (silloin olin siis neljän lapsen yh-äiti). Luonnollisesti kiinnostuneita oli törkimykset ja toisena ryhmänä yh-isät.

Sähköpostiviestien vaihto näitten yh-isien osalta katkesi huomattavasti nopeammin kuin törkimysten.Ja syy on simppeli. Miesten puolelta tuli heti, että lapset mukaan jo ekoille treffeille, mies ja lapset on paketti jne. Mä olisin ihan mielelläni tavannut näitä miehiä ja tutustunut heihin ensin ihan ihmisinä, sitten vasta lapsiin myös ihan ihmisinä. En minään pakettina. Ei mies ja lapset ole paketti sen enempää kuin minä ja lapsetkaan. (Joskaan tietysti yh-isää ei voi saada, jos ei hyväksy lapsia, kuten ei minuakaan)

Sittemmin löysin ihanan lapsettoman miehen, treffailtiin pitkään perinteisesti ilman lapsiani (milloin oli lastenvahti, milloin lapset isänsä luona), sitten mies kyläili meillä lasten ollessa kotona, tehtiin koko porukalla lomareissu ja kas, nyt ollaan naimisissa.

Vierailija
169/360 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jätinpä jopa omani (silloin olin siis neljän lapsen yh-äiti). Luonnollisesti kiinnostuneita oli törkimykset ja toisena ryhmänä yh-isät. Sähköpostiviestien vaihto näitten yh-isien osalta katkesi huomattavasti nopeammin kuin törkimysten.Ja syy on simppeli. Miesten puolelta tuli heti, että lapset mukaan jo ekoille treffeille, mies ja lapset on paketti jne. Mä olisin ihan mielelläni tavannut näitä miehiä ja tutustunut heihin ensin ihan ihmisinä, sitten vasta lapsiin myös ihan ihmisinä. En minään pakettina. Ei mies ja lapset ole paketti sen enempää kuin minä ja lapsetkaan. (Joskaan tietysti yh-isää ei voi saada, jos ei hyväksy lapsia, kuten ei minuakaan) Sittemmin löysin ihanan lapsettoman miehen, treffailtiin pitkään perinteisesti ilman lapsiani (milloin oli lastenvahti, milloin lapset isänsä luona), sitten mies kyläili meillä lasten ollessa kotona, tehtiin koko porukalla lomareissu ja kas, nyt ollaan naimisissa.

Mun treffi-ilmoitukseen tuli kymmeniä vastauksia, joissa ehdotettiin "salasuhdetta". Useissa luvattiin maksuakin...

Olettaako ihmiset automaattisesti, että yh-äiti on joku huora? Hyi saatana!

Seuraava ryhmä oli sitten näitä, jotka halusivat heti nähdä sen lapsen... juuei! Sori vaan.

Lapsi "tulee kuvaan" vasta siinä kohtaa, kun minä olen ensin tutustunut ihmiseen. Tottakai puhun lapsestani ja muuta, mutta hänen ei todellakaan "tarvitse" nähdä jokaista treffikumppaniani (ihan niinkuin niitä nyt niin pirun monta olisi... kahden treffit neljässä vuodessa ja molemmat jäivät siihen yhteen tapaamiskertaanm, eli lapseni ei näitä miehiä todellakaan tavannut).

Vierailija
170/360 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vaatia sitten, että nainen on lapseton. Toisten mukulat muuttuu alkuhuuman jälkeen sietämättömiksi, siksi suhteet voi loppua hyvän alun jälkeen. En ikinä ottais yh-isää. Äitipuolen osa on järkyttävä.

Vierailija
171/360 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläiseen johtopäätökseen olen tullut. Sinkkunaiset katoaa just kun kuulee että on yksinhuoltaja ja lopuille, jo lapsia omaaville naisille tuntuu olevan vaikeaa kun pakettiin kuuluu jonkun muun naisen synnyttämiä lapsia 24/7. Arvostusta kyllä kuulee monen suusta mutta siinäpä se sitten onkin.

T: mies ja yksinhuoltaja, kummajainen yhteiskunnassa :)

http://kolkytviis.blogspot.fi/

Vierailija
172/360 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestillä ikää, mut näinhän se on. Ihmetellään, et miten se äiti nyt noin ja oot aika "sankari" mut käytännössä höpö höpö...

Vierailija
173/360 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs ikäinen on ap?? Mulle kelpais, on omat lapset ja koira ja aina mahtuu vieraitakin lapsia syystä tai toisesta hoitoon tai yökylään. Kyllä niin kelpais yksinhuoltajakin!

Vierailija
174/360 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri 34-vuotta täyttäneelle lapsettomalle naiselle sopis ihan hyvin jos sais koko paketin kerralla ;) Tärkeintä tietysti on se, että sovitaan ihmisinä yhteen kuten parisuhteessa pitää, ja miehen (ja lasten) pitäisi myös hyväksyä mun lemmikkieläimet.

Vierailija
175/360 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 15:16"]

Eläinmaailmassa esim. leijonaemot tappavat laumanjohtajan vaihtuessa aikaisemman uroksen pennut. Nainen on perkele sielläkin.

[/quote]

Hutikuti. Naaraat suojelevat pentuja uudelta ja vierailta leijonauroksilta koska urokset tappavat poikaset että naaras tulisi uudelleen kiimaan ja siten urokselle aukeis sauma saada omat jälkeläiset ilmoille.

Vierailija
176/360 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
177/360 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2011 klo 20:13"]

hullulle tai narkkarille. Ja nyt haetaan äitinsä hylkäämille lapsiparoille äitihahmoa.

[/quote]Oletteko kuulleet sellaisesta tapauksesta, että lasten äiti on kuollut? Kyllä mieskin tarvitsee aikuista seuraa eikä vaan ne yh-äidit.

Mies on parhaasta päästä, jos hän kykenee yksinhuoltajaksi.

t.mummeli

Vierailija
178/360 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei löydä naista, oli sitten yksin tai yhteishuoltaja, niin syy on enemmänkin miehen persoonassa. Jos hakee samanikäisiä niin suuri osa naisista on samassa tilanteessa, heillä on jo lapsia ja osaavat suhtautua järkevästi tilanteeseen.

Vierailija
179/360 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä  miksi hän on yksinhuoltaja!? Tsiisus, miksi ap:n pitäisi vuodattaa koko elämänsä täällä? Ihan kuin olisi jonkun rikoksen tehnyt. Mulle on ihan sama onko mies lapseton vai vai ei, onko yhteishuolto vai yh-isä- jos henkilö kolahtaa, niin mitä hiton väliä tollasilla on. Yh:na olo on itsellekin tuttua :)

Vierailija
180/360 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos mies ei löydä naista, oli sitten yksin tai yhteishuoltaja, niin syy on enemmänkin miehen persoonassa. Jos hakee samanikäisiä niin suuri osa naisista on samassa tilanteessa, heillä on jo lapsia ja osaavat suhtautua järkevästi tilanteeseen."

tämän kirjoitti siis yhteishuoltaja-isä, joka löysi uuden suhteen eron jälkeen. Aikaa löytyy jos asiaa pitää tärkeänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän