Yksinhuoltaja isä on täysin ulkona parisuhdemarkkinoilta
Tälläiseen johtopäätökseen olen tullut. Sinkkunaiset katoaa just kun kuulee että on yksinhuoltaja ja lopuille, jo lapsia omaaville naisille tuntuu olevan vaikeaa kun pakettiin kuuluu jonkun muun naisen synnyttämiä lapsia 24/7. Arvostusta kyllä kuulee monen suusta mutta siinäpä se sitten onkin.
T: mies ja yksinhuoltaja, kummajainen yhteiskunnassa :)
Kommentit (367)
Niin totta tuo otsikko kyllä.
Itselläni pari tinder kokeilua, ekassa vain tekstissä: samaan pakettiin kuuluu 3v tyttö. Tykkäyksiä tuli ihan hyvin, mutta kaikki lopahti, kun ilmeisesti lukivat tekstin.
Toisella yrittämällä tytön kaa pääkuvassa, ei ees tykkäyksiä.
Erillään asuen tuo voisi toimia. Yhteen voi muuttaa sitten, kun lapset lentäneet pesästä.
No mulle ei yleisesti ottaen yksinhuoltaja ole ongelma, voihan meillä olla erilliset koditkin.
Joskus vuosia sitten tapasin kyllä Tinderissä tyypin, joka oli vähän liikaa. Valehteli viesteissä olevansa vuoroviikkoisä kahdelle lapselle. Kun tavattiin, niin juttu hiljalleen muuttui.
-Ensin kertoi, että lapsia olikin viisi
-Sitten että onkin totaali-yh ilman verkostoja
-Sitten paljasti olevansa virallisesti naimisissa, mutta liitto ohi ja äiti asui muualla
-Sitten kertoi että äiti asuikin hoitokodissa ja oli lähes kasvis
-Sitten kävi ilmi, että nainen asuu viikonloput kotona
Oli olo kuin olisin astunut Bronten Kotiopettaren romaaniin. Siinähän kotiopettajatar alkaa vaimoksi leskimiehelle ja äidiksi tämän lapselle. Kunnes ullakon kummitus paljastuu sinne lukituksi mielipuoliseksi entiseksi vaimoksi.
Ymmärrän, jos tämän on vähän liikaa, sanoi tämä mun deitti ekojen ja vikojen deittien päätteeksi. Siinä olimme täysin samoilla linjoilla.
Ei myöskään kannata ottaa sitä henkilökohtaisesti. Olin itse sinkku kun minulla oli 4 ja 7-vuotiaat lapset vuoroviikoin. Se oli monelle ikäiselleni (nelikymppinen) miehelle liikaa. Se sattui silloin, mutta nyt kun omat lapset isompia, teinejä, sen jo ymmärrän. En minäkään enää jaksaisi uutta pikkulapsivaihetta. Ei millään pahalla, mutta se on jo osaltani ohitse. Teinit täysin ok. Tai seurustelu omista kämpistä, mutta pienten lasten äidiksi minusta ei enää olisi. Sen sijaan tahattomasti lapsettomaksi jääneellehän se olisi lottovoitto.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsetko kenties kodinhoitajan ja lapsillesi hoitajaa?
Tuo usein on isoin syy löytää suhde.
En suostuisi. Jokainen hoitakoon oman vastuunsa.
Tapailin aikani alkuun kovin mukavan tuntuista yh-isää. Kävi vähitellen ilmi, että etsi lähinnä lastenhoitajaa ja kodinhoitopalveluita, seksipalveluilla tietysti, että voisi itse jatkaa elämäänsä kuten ennenkin, eli elää vapaasti kuin lapsia ei olisi olemassakaan.
Toinen häiritsevä asia oli, että korosti jatkuvasti kuinka harvinaisen hyvä mies hän on, kun näin uhraa elämänsä lasten vuoksi. Yh-äideillä kuulemma ihan eri tilanne, kun lasten hoitaminen tulee heiltä luonnostaan, joten se ei ole heille raskasta. Hänelle on. Ja oli aina katkera, kun häntä ei tueta tarpeeksi. Yhteiskunta ei tue, naapurit ja sukulaiset eivät hoida lapsia aina tarvittaessa, ei saanut edes viettää kolmen viikon kesälomaa ilman lapsia, kun itsekkät sukulaisnaiset eivät hoitaneet niitä...
Nosto kun joku yh-iskä kyseli samaa!
T: ap