Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltaja isä on täysin ulkona parisuhdemarkkinoilta

Vierailija
05.08.2011 |

Tälläiseen johtopäätökseen olen tullut. Sinkkunaiset katoaa just kun kuulee että on yksinhuoltaja ja lopuille, jo lapsia omaaville naisille tuntuu olevan vaikeaa kun pakettiin kuuluu jonkun muun naisen synnyttämiä lapsia 24/7. Arvostusta kyllä kuulee monen suusta mutta siinäpä se sitten onkin.

T: mies ja yksinhuoltaja, kummajainen yhteiskunnassa :)

Kommentit (360)

Vierailija
221/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä aika ainutlaatuinen ja upea mies :)

T: Ap

Vierailija
222/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vain yhden yh isän ja tää mies on mun mielestä aivan ihana persoona,hauska,komea ja aivan ihana isä.. mutta parisuhteessa se ei ole tietääkseni ollut sitten sen jälkeen kun on vaimostaan eronnut. Enkä tajua miksi! siis miten kukaan ei oo ottanu sitä vaikka väkisin. Tosin mahdollista on sekin ettei mies itse halua vakavampaa suhdetta vaan viihtyy hyvin lapsensa kanssa kahden.

Ihmetyttää kyllä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä miehiä on heikosti tarjolla, mistä löytää..? Tai edes etsiä. Lisäksi miten sovitta yhteen meidän perhe/arki ja mies ja hänen mahdolliset lapset.

Vierailija
224/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap huomannut että yli kolmekymppiset sinkkunaiset on aika nirsoja muutenkin, oli lapsia tai ei. Oma elämä on niin mukavaa ettei siitä helppoudesta ehkä haluta enää luopua. Ja moni myös päätyy tekemään ne lapset yksin, ilman miestä, ihan tietoisesti.

Kyllä sä varmasti silti ap olet päätelmissäsi oikeassa. Yh-isä herättää automaattisesti mielikuvan hankalasta suhteesta lasten äitiin ja se kyllä karkottaa sinkkunaiset aika tehokkaasti. Eihän sen niin pitäisi olla, eikä aina tietenkään olekaan mutta aika usein kuitenkin.

Vierailija
225/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kuin eri planeetalta ;)

kolmekymppiset ja sitä vanhemmat varsinkin!

Eihän sinkut ymmärrä sitä että ei vartin päästä voi lähtee yhtään mihinkään. Jos jonnekin mielii niin pitää tietää mieluiten viikko etukäteen. Siis jos vaikka iltaa mielii istumaan.

Ja taas niiden kanssa ei voi mitään sopia kun eihän ne tiedä mitä tekevät viikon päästä :)

Oletko ap huomannut että yli kolmekymppiset sinkkunaiset on aika nirsoja muutenkin, oli lapsia tai ei. Oma elämä on niin mukavaa ettei siitä helppoudesta ehkä haluta enää luopua. Ja moni myös päätyy tekemään ne lapset yksin, ilman miestä, ihan tietoisesti.

Kyllä sä varmasti silti ap olet päätelmissäsi oikeassa. Yh-isä herättää automaattisesti mielikuvan hankalasta suhteesta lasten äitiin ja se kyllä karkottaa sinkkunaiset aika tehokkaasti. Eihän sen niin pitäisi olla, eikä aina tietenkään olekaan mutta aika usein kuitenkin.

Vierailija
226/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole niin helppoja kuin 2-kymppiset. Ainakin itse tiedän mitä haluan enkä aio tyytyä jotain sinne päin -suhteeseen tms.

Vierailija
227/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitääkin!

niin kai tässä kaikki on vähän nirsoja

En ymmärrä suhde viritelmiä minäkään jossa ei ole tunnetta mukana!

Ja onhan se vaan niin että kaikki ei käy kaikille :) .

Eivät ole niin helppoja kuin 2-kymppiset. Ainakin itse tiedän mitä haluan enkä aio tyytyä jotain sinne päin -suhteeseen tms.

Vierailija
228/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustamaalaa lastensa äitiä lapsille tai uudelle kumppanille.

Jos kovasti lasten äiti mollaa, herää epäilys että kukaan ei pysty ap:n odotuksia naisena tai äitinä täyttämään, mutta hyvä jos niin ei ole.

Mitä se auttaa? vihaan katkeria ihmisiä yli kaiken

Eihän pääse ikinä eteenpäin jos roikkuu katkeruudessa.

Elämä ei ole minullekaan pelkkiä ruusuja tarjoillut mutta katkera en ole. EN nyt enkä koskaan

Vierailija
229/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoisin, että saisit paljon vastauksia! Ja ei muuta kuin valkkaamaan... :)

Vierailija
230/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallaki ois lapset lähes koko ajan ja kaikki asuis pysyvästi saman katon alla.

Vierailija
231/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläiseen johtopäätökseen olen tullut. Sinkkunaiset katoaa just kun kuulee että on yksinhuoltaja ja lopuille, jo lapsia omaaville naisille tuntuu olevan vaikeaa kun pakettiin kuuluu jonkun muun naisen synnyttämiä lapsia 24/7. Arvostusta kyllä kuulee monen suusta mutta siinäpä se sitten onkin. T: mies ja yksinhuoltaja, kummajainen yhteiskunnassa :)

T.yh isi

Vierailija
232/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta s-postia ei tänne varmaan me kiinnostuneet tulla saamaan, koska ap olisi sen jo tänne laittanut jos haluaisi. Miksi et nyt käyttäisi tilaisuutta hyväksesi ja täältä voisitkin löytää etsimäsi? tässä mun osoite, jos kiinnostaisi kirjotella. sandaalit76@hotmail.fi

Vierailija
233/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yh, mutta mies ja paljon lapseni kanssa. Vähitellen olen päätynyt siihen, ettei pitkään yksin ollut vanhempi lapsineen kerta kaikkiaan pysty sopeutumaan yhteiselämään uuden aikuisen kanssa. En minä eivätkä tapaamani yh-äidit. Kun ei heti eron jälkeen tärpännyt, nyt on liian myöhäistä. Olisi silloin heti pitänyt hakea jostain vastaeronnut äiti ennen kuin kumpikaan ehti tottua olemaan oma herransa.

Vierailija
234/360 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja tarjollahan on vain koko paketti

Vierailija
235/360 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-isä on paremmassa kunnossa kuin viikonloppuisä, joka kaljoittelee viikot pitkät kun hänellä on lapsiaan ikävä.

Vierailija
236/360 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalaude.. ihan sattumalta bongasin tän ketjun ja luin läpi. On kyllä niin karmeita kommentteja naisilta, että oikein pahaa tekee. Arvostan sua AP, mä oon ite 4-vuotiaan tyttäreni yh, koska hänen äitiään ei kiinnosta kuin oma elämänsä. Lapsi on joka 3. viikonloppu äitinsä luona.

Mutta tosiaan, miksei yh-äideistä ladata samanlaisia kommentteja kuin mitä täällä nyt on nähty? Ihan järkyttävää. Tiedän monta yh-mutsia, joilla on yksinhuoltajuus koska "saa paremmin rahaa" ja ne lapset ei kiinnosta vittuakaan. Jos mies, siis MIES on yksinhuoltaja, niin mä nostan hattua. Mä en mollaa exääni kenellekään, enkä vertaile kumpi on parempi tms. Mutta mä nyt oon yksinhuoltaja ja mä ja mun lapsi voidaan erittäin hyvin. Ja on mulla kyllä uus parisuhdekin, ei ole onneksi tullut yhtäkään tommosta idioottia vastaan, jotka täällä on kommentteja kirjoitellut ikävään sävyyn AP:lle. Huhhuh..

Vierailija
237/360 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joille yh isä ois suorastaan unelma: ) Kertoo jotain miehestä että huolehtii omista lapsistaan. Ehkäpä sydän ois riittävän suuri myös naisen lapsille? ja vain sellainen ihminen voi täysin ymmärtää "lapsellista" ihmistä jolla on omia lapsia.

Vierailija
238/360 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi synnyttänyt nainen ei halunnut heitä itselleen. Jotain vikaa joko lapsissasi tai sinussa, kun exäsi lähti ja jätti lapsetkin.

Naiset eivät halua yh-isää siksi, koska vain mielenvikainen äiti antaa lapset isälle, ja mielenvikaisuushan tunnetusti periytyy lapsiin.

Vierailija
239/360 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se kertoo enemmän sinusta kuin mistään muusta..

lapsesi synnyttänyt nainen ei halunnut heitä itselleen. Jotain vikaa joko lapsissasi tai sinussa, kun exäsi lähti ja jätti lapsetkin.

Naiset eivät halua yh-isää siksi, koska vain mielenvikainen äiti antaa lapset isälle, ja mielenvikaisuushan tunnetusti periytyy lapsiin.

Vierailija
240/360 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen osoitteessa satto71@hotmail.fi

ja etelä-Suomessa kenkiäni kulutan :)

se sun s-posti taas tähän ketkuun uudestaan, sehän on jo hukkunut tuonne minne lie! Ja kerro samalla millaista naista etsit ja mistä päin Suomen maata :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme