Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltaja isä on täysin ulkona parisuhdemarkkinoilta

Vierailija
05.08.2011 |

Tälläiseen johtopäätökseen olen tullut. Sinkkunaiset katoaa just kun kuulee että on yksinhuoltaja ja lopuille, jo lapsia omaaville naisille tuntuu olevan vaikeaa kun pakettiin kuuluu jonkun muun naisen synnyttämiä lapsia 24/7. Arvostusta kyllä kuulee monen suusta mutta siinäpä se sitten onkin.

T: mies ja yksinhuoltaja, kummajainen yhteiskunnassa :)

Kommentit (360)

Vierailija
61/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-isin kanssa ongelmaksi tulee, että asutaan yhdessä isin ja lasten kanssa. Isi hoitaa lasten asiat yhdessä lasten äidin kanssa ja naisella joka samassa taloudessa asuaa ei ole sanan sijaa. Tosin hänen tulonsa kelpaavat mm. vuokran maksuun, ruuan maksuun ja monenlaiseen menoon. Samoin ponnistelut kodin siivoamisen ja ruuanlaiton sekä pyykinpesun saralla otetaan kiitollisina vastaan.

Jos lapset on hyvin kasvatettu toimii tämä joten kuten. Jos kasvatuksessa on puutteita tai eivät satu pitämään isin seuralaisesta, niin sitten on hankalaa. Yleensä biologinen mamma työntää lusikkansa siinä vaiheesssa soppaan kun näyttää siltä, että yh-isi on tosissaan naisensa suhteen.

Harva yh-isi osaa taiteilla niin, että kaikilla olisi kohtuullisen hyvä olla. Siinä vaiheessa kun pitäisi alkaa muuttoa saman katon alle iskee rimakauhu. Ja mulle parisuhde on sellainen, että haluaisin asua yhdessä.

Vierailija
62/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos baareista, niin se voi olla syynä. Netistä löytyy paremmin.

Molemmista on löytynyt. Netti on työläs ja vie kaikein ajan. Baareissa ei nyt taas tule notkuttua kun on krooninen lastenvahti pula eikä alko kauheesti maistu, saati selvinpäin baariin meno :)

T: Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin halukkaat ihailevat naiset voivat ottaa yhteyttä? sitähän sä tällä avauksella hait?

Halusin vaan keskustella aiheesta ja palsta jotakuinkin todistaa väittämäni oikeaksi :)

Ehkäpä keskityn itseeni ja lapsiini, jos nainen sattuu samalle polulle niin sit sattuu. En oikein usko edes että se etsimällä löytyy

Vierailija
64/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskee myös yh-naisia. Ei uskalleta yksiin kun naisen tuet loppuisi, lapsi pyörittää äitiä ja on vaikea uudelle kumppanille, eksä on vaikea ja säännöllisin väliajoin saa perheen elämän sekaisin omilla vaatimuksillaan, nainen suhtautuu huonosti tai välinpitämättönmäst miehen ex-liiton lapsiin...t: mies

Vierailija
65/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkisiä lapsesi ovat?

haluaisitko nuoremman naisen, vai onko vm-69 liian vanha?

Vaikutat oikein fiksulta.

Vierailija
66/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitää tulla toimeen yksinään ja parisuhde ei etsimällä löydy.

Vierailija
67/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aloittajalle: itselläni meni aikaa löytää oikeanlainen nainen, mutta löytyi kun uskalsin etsiä netistä kotikaupunkia kauempaa, oltiin samantyylisiä ihmisinä, molemmilla lapsia. Tuurista se on kiinni, päätin etten etsi, ja heti löytyi.

Vierailija
68/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitää tulla toimeen yksinään ja parisuhde ei etsimällä löydy.

Mutta kai sitä aikuinen ihminen kaipaa seuraa ja läheisyyttäkin?? vai?

Vierailija
69/360 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahansa, kunhan sinut lapsineen kelpuuttaa? Tokihan se on kätevämpi kun ei tarvitse lapsenvahtia hankkia

Vierailija
70/360 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teema niin nostetaan nyt tämäkin :)

Vierailija
71/360 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa luettavaa, mua hävettää olla nainen! Minä kyllä huolisin ilomielin, jos ikäsi olisi 10 vuotta pienempi ;)

Ja siis jos ite olisin eronnut! :D

Vierailija
72/360 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsetko kenties kodinhoitajan ja lapsillesi hoitajaa?

Lapset ja kodinhoidan ihan itse. Kyse oli PARISUHTEESTA!!!

Ja jos kodinhoitoapua tarviin, sitä ostan rahalla. Tosin tähän asti en ole tarvinnut

Niin ja lapsia on kaksi, ei mitään vauveleita vaan ihan reippaita koululaisia

voisin kuvitella että nuoremmalle naiselle on vaikeaa hyväksyä toisen naisen lapsia, mutta haluaako sellaista naista sitten puolisokseen?

Itse seurustelen miehen kanssa joka on yh ja itselläni on kaksi reipasta koululaista, itselleni ei ole tullut mieleenikään alkaa hyljeksimään miehen lasta. Hän kuuluu pakettiin ja minä pidän tästä lapsestakin paljon.

Sun pitää nyt vaan luottaa siihen, että jossain on nainen joka on riittävän aikuinen ottaakseen huomioon myös sinun lapsesi.

Kyllä niitä on.

Vierailija
73/360 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-illan iloksi nosto

Jos tästä nyt on iloa... ;)

Vierailija
74/360 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin naimisiin leskimiehen kanssa, jolla oli teini-ikäinen tytär. (Ja mies mua 11v. vanhempi.) Nyt tytär asuu jo omillaan ja mulla ja miehelläni on kaksi yhteistä lasta. Kaikki on sujunut alusta lähtien hyvin, ja rakkautta riittää :) Eli eipä ole ollut mulle ongelma miehen yksinhuoltajuus.

Vierailija
75/360 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin naimisiin leskimiehen kanssa, jolla oli teini-ikäinen tytär. (Ja mies mua 11v. vanhempi.) Nyt tytär asuu jo omillaan ja mulla ja miehelläni on kaksi yhteistä lasta. Kaikki on sujunut alusta lähtien hyvin, ja rakkautta riittää :) Eli eipä ole ollut mulle ongelma miehen yksinhuoltajuus.

Vähän eri juttu.

Vierailija
76/360 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-illan iloksi nosto

Jos tästä nyt on iloa... ;) T: Ap

Vierailija
77/360 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mut käsittääkseni ex ei ollut se ap:n ongelma??

Vähän eri juttu.

Vierailija
78/360 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa luettavaa, mua hävettää olla nainen! Minä kyllä huolisin ilomielin, jos ikäsi olisi 10 vuotta pienempi ;)

Ja siis jos ite olisin eronnut! :D

Vierailija
79/360 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoisin, että saisit paljon vastauksia! Ja ei muuta kuin valkkaamaan... :)

T:Ap

Vierailija
80/360 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset naiset saa ottaa yhteyttä? Luonne, ulkonäkö jne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän