Yksinhuoltaja isä on täysin ulkona parisuhdemarkkinoilta
Tälläiseen johtopäätökseen olen tullut. Sinkkunaiset katoaa just kun kuulee että on yksinhuoltaja ja lopuille, jo lapsia omaaville naisille tuntuu olevan vaikeaa kun pakettiin kuuluu jonkun muun naisen synnyttämiä lapsia 24/7. Arvostusta kyllä kuulee monen suusta mutta siinäpä se sitten onkin.
T: mies ja yksinhuoltaja, kummajainen yhteiskunnassa :)
Kommentit (360)
mustamaalaa lastensa äitiä lapsille tai uudelle kumppanille.
Jos kovasti lasten äiti mollaa, herää epäilys että kukaan ei pysty ap:n odotuksia naisena tai äitinä täyttämään, mutta hyvä jos niin ei ole.
vaan hakisin sitä itselleni täydellistä kumppania tai olisin yksin. Ei ole elämäni päätavoite olla jatkuvasti parisuhteessa jonkun keskinkertaisen kumppanin kanssa ja haikailla koko ajan siitä täydellisestä.
Miten tuo mollaaminen ylipäänsä lliittyy yksinhuoltajuuteen?
enemmän. Heidän äitinsä on ehkä hieman impulsiivinen tapaus äidiksi ja siksi näin.
Olen siis kantanut lapsista vastuun lähes aina.
Minä se ne aamupuurot keittelin kun äitiä saattoi vaikka väsyttää eikä jaksanut lapsille puuroa keitellä. Lapset ei siis luota äitiinsä, ehkä tämä on se perus syy. Heidän äitiään kiinnostaa enemmän oma elämä kuin lasten tarpeet
Lapset on 9 ja 13
Ihan rehellisesti? Minkä ikäisiä lapsia?
että osa naisista suhtautuu isään, jolla lapset täysin erilailla kuin kyseessä olisi nainen, jolla lapset. Vaikka syyt voi olla ihan samanlaisia, yhteinen päätös, naisen ura, väkivaltaisuus tms. Samat erosyyt kuin silloin, kun ero otetaan miehestä.
Naisten väkivaltaisuus on aivan yhtä yleistä kuin miehillä.
Siihenkin olisi kiva saada vastauksia, jos haluat, että autetaan sua jotenkin?
Mutta kun viestejä tulee sitä tahtia että pysy perässä.
Kuten jo tuossa hieman kerroinkin, minä en halunnut vaimoa kuljettaa vapaamatkustajana perheessä. Varsikin kun hän halusi sanella säännöt ja minun piti tehdä työt. Työt toki teen edelleen mutta myös pelisäännöt on mun :)
Kukaan ei siis nalkuta ja vittuile
hullulle tai narkkarille. Ja nyt haetaan äitinsä hylkäämille lapsiparoille äitihahmoa.
Kyse oli edelleen parisuhteesta!! Lapsillani on äiti edelleen, näin tämä homma toimii myös äidin kanssa T: Ap
osasit paremmin :-) t. 21
että sinulla ja naisella olisi eri kämpät.
Seksiä, yhdessäoloa, parisuhdetta, mutta niin että molemmat voisi olla omassakin rauhassa, sinä lasten kanssa ja naisesi omassa asunnossaan.
Siitä sitten rakentamaan suhdetta ja katsomaan, olisiko joskus saman katon alle.
Enkä lapsettoman naisen on vaikea hypätä tuohon kuvioon suoraan mukaan, ei niitä lapsia kuitenkaa näkymättömäksi saa, vaikket heille äitiä etsikään. Pitäisi olla naisellakin jo lapset valmiina ja elämän realiteetit selvillä perhe-elämän suhteen.
Vai ajattelitko vain tapailla joka toinen viikonloppu, kun lapset äidillään?
Arvostan yh-isiä. Itselläni kaksi pientä lasta ja olisi unelmien täyttymys jos kohdalleni osuisi ihana yh-mies.
T: Ap
Minulla on kokemusta yhdestaä keskinkertaisesta suhteesta. En halua toista sellaista, koska tämä sinkkuäitinä olo on vapaudeltaan huikeaa. En vaihda tätä vankeuteen, en tylsyyteen enkä mihinkään muuhun kuin vielä parempaan.
vaan hakisin sitä itselleni täydellistä kumppania tai olisin yksin. Ei ole elämäni päätavoite olla jatkuvasti parisuhteessa jonkun keskinkertaisen kumppanin kanssa ja haikailla koko ajan siitä täydellisestä.
niin halukkaat ihailevat naiset voivat ottaa yhteyttä? sitähän sä tällä avauksella hait?
Jos baareista, niin se voi olla syynä. Netistä löytyy paremmin.
yh-äideille kelpaa hyvin? Itselläni olisi ongelma siinä, että jos toisella on jo lapsia, niin itse ei alkuvaiheessakaan tule koskaan ensimmäisenä, vaan lapset on aina ykkösiä, luonnollisesti. Ja varsin pian pitäisi kai ruveta elämään sitä perhe-elämää, jos lapset on aina paikalla, ja lapsiakin pitäisi koittaa kamalasti miellyttää. Onhan siinä aika paljon hommaa.
Kuulostat kyllä hyvältä isältä, jos sinun "sääntösi" ovat normaaleja, eivätkä narsistisia.
Enkä lapsettoman naisen on vaikea hypätä tuohon kuvioon suoraan mukaan, ei niitä lapsia kuitenkaa näkymättömäksi saa, vaikket heille äitiä etsikään. Pitäisi olla naisellakin jo lapset valmiina ja elämän realiteetit selvillä perhe-elämän suhteen.
Vai ajattelitko vain tapailla joka toinen viikonloppu, kun lapset äidillään?
ymmärtää tätä lapsiperhe elo parhaiten! toki jos lapseton katsoo sopeutuvansa joukkoon niin mikä ettei, Tosin en usko näin käyvän.
Tapaillut olen siis lapsettomia naisia, ja naisia joilla on jo lapsia.
Parisuhde on mielestäni muutakin kuin tapaamista kahden viikon välein.
T: Ap
vaikkakin ko. aiheesta on just kirja auki yöpöydällä. Mutta tuskin sitä lukisin jos moinen perkele itseäni vaivaisi
Niin ja pk-seutu. n.40v
t: Ap
[ymmärtää tätä lapsiperhe elo parhaiten! toki jos lapseton katsoo sopeutuvansa joukkoon niin mikä ettei, Tosin en usko näin käyvän. Tapaillut olen siis lapsettomia naisia, ja naisia joilla on jo lapsia. Parisuhde on mielestäni muutakin kuin tapaamista kahden viikon välein. T: Ap
Jos siis kaipaat ihmistä jakamaan arkea. En usko, että kovin moni lapseton nainen lähtisi noin isojen lasten kanssa kokeilemaan, onnistuisiko. Sitä paitsi lapseton nainen haluaisi varmasti itse vielä lapsia, haluaisitko sinä vielä? Vai vain pelkän naisen?
Minä vähän vakoilen sua vaikka ei sais...
Siihenkin olisi kiva saada vastauksia, jos haluat, että autetaan sua jotenkin?