Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet: miltä tuntuu kun alkaa seistä?

Vierailija
17.03.2012 |

Mua kiihottaa lujasti kun yritän kuvitella miltä se tuntuu kun alkaa kulli kohota, kadulla housut päällä tai vaikka saunassa. Oma mies sanoo vaan että jännältä tai hyvältä. Olisko täällä miehiä joilla olis sana paremmin hallussa antamaan vähän laajemman kuvauksen siitä, miltä se oikeasti tuntuu?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä ihan luonnollinen asia,kai se joltain tuntuu hyvältä kuitekin siinä vaiheessa pitää olla myös märkä pillu.

Vierailija
2/23 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti sen huomaa kun housuissa alkaa jotain tapahtua. Yleensä on kyllä itse syyllinen tuhmine ajatuksineen ja ulkoisine stimulantteineen. Mutta yllättää se välillä että ajatukset on kalun mielestä syytä muuttaa teoiksi. Jos tilanne on sellainen että se seisominen on vaan kärsittävä niin jopa kipua saattaa tuntea. Pyrkii ajatukset siirtämään johonki ihan muuhun. Mutta jos se ei onnistu niin aika tuskallinen tilanne se on. Joskus tulee alavatsaki kipeäksi. Mutta sitte kun kalulle vapaus koittaa niin se on aivan mahtava tunne. Kalu on iloinen. Ja valmis omaan iloiseen toimintaansa.. Hieman saattaa olla pökerryksis hetken mutta jos saa vaikka jotain kosketusta niin nopeasti menee ohi.. Se on sitte jo eri juttu miltä pillu tuntuu kalusta.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitys vähän kiihtyy, tulee kiimasia ajatuksia ja tekis mieli koskettaa kovettuvaa kullia, lantioissa pakottaa nyt..

Vierailija
4/23 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa ahdistaa niin on liian tiukat housut. Aamulla on usein seisokki eikä se miltään tunnu. Vaikea kusta thats it. Eri asia sitten jos panettaa, niin kalussa on sellainen tunne että se pitäisi saada upottaa tiukkaan ja liukkaaseen pilluun. Se tunne on ainakin 50 % henkinen ja ei se mikään mahtava ole vaan pakottava ja ahdistava. Varsinkin kun sellaista ei ole tarjolla. No vaimo on, mutta mutta...

Vierailija
5/23 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin minulla aamuerektio tuntuu samalta kuin mikä hyvänsä muukin erektio.

Tunnetta nyt vaan on niin vaikea kuvata. Peniksessä tuntuu vähän painetta ja sen lisäksi jonkinlaista kihelmöintiä, joka on vähän sukua tunteelle, jonka saa pc-lihaksia jännittämällä.

Vierailija
6/23 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on maailman paras tunne. tuntuu kuin mulla olis maailman suurin ja kovin muna. jota kaikki naiset haluaa. sitä tunnetta en vaihtais mihinkään..

Vierailija
7/23 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusikankeus myös tuntuu yhtä hyvältä??

se on maailman paras tunne. tuntuu kuin mulla olis maailman suurin ja kovin muna. jota kaikki naiset haluaa. sitä tunnetta en vaihtais mihinkään..

Vierailija
8/23 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista valitusta joillain täällä aamu seksistä! Mikä on vikana? Nuttura taas liika tiukalla? Aamu seksi on aivan ihanaa! Tässäkin pitäis joidenki mielestä tuntea huonoa omaa tuntoa. Lukea ensin jostain oppaista koska saa panna hyvällä omalla tunnolla? Varmaan klo 22-24 välillä saunan jälkeen peiton alla? Tuntekaa ihan itse vaan.. Meillä pannaan iloisesti jo aamusta alkaen ja kumpiki nauttii täysin palkein.. :-)

Vierailija
9/23 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa esim.aika nöyryyttävältä kun teltta pystyssä altaassa ja pikkutytöt huomasivat. Olin joku 18v.itse.

Vierailija
10/23 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen heti tuntee kun penis alkaa pikkuhiljaa kohota ja suurentua. Jos on tiukat bokserit niin penis "muljahtelee" ikävän tuntuisesti mutta jos on hyvän kokoset niin... en osaa selittää. Sellaselta paineeltahan se tuntuu. Ei sitä oikein vaan voi selittää. Yleensä penis alkaa jännittyneenä painamaan vatsaa koska muuten housut repeis jos sellanen 20cm penis vaan sojottais siinä suorana :D mulla yleensä käy niin että kun koulussa tuijottelen tyttöjen persettä niin sit penis menee stondikseen ja tietenkin just silloin ope pyytää mut esim. Luokan eteen tekemään tai muuten vaan hakemaan jotain. Se nolottaa aika paljon ja yleensä kattelen ettei kukaan huomaa että mun penis on stondiksessa eikä sitä vissiin kukaan oo koskaan huomannutkaan onneksi. Penis rupee muuten vaan seisomaan vaikka ei olis mitään kiihottavaa näköpiirissä ihan satunnaisin väliajoin. Joskus se vaan ittestään nousee seisomaan eikä sille voi mitään.

Vierailija
11/23 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei tunnu mitenkään erikoiselta juuri se kun kalu alkaa kovenemaan.. Tietty aina positiivinen asia ja kiva huomata. Se on kiva kun alkaa olemaan "loppusuoralla" ja esinahka vetäytyy terskan päältä, valmiina toimintaan. Mutta viimeistään sitten jäykistyneenä se kaipaa jotain kosketusta. Sitä tunnetta on hankala kuvata. Jotenkin odottaa jatkoa kun kerran kovettui, ettei homma tyssää siihen. :)

Kiihottuminen jostain asiasta on tietty selvä tapaus, mutta tosiaan usein alakerta elää ihan omaa elämää, tuntuu että ilman mitään syytä jäykistelee vaikka töissä. Tai farkut sattuvat hankaamaan sopivasti. Sekin on kivaa, joskin välillä vähän hankaloittaa...

Vierailija
12/23 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttävä tunne ensin. Muuttuu suorastaan alavatsan pakotukseksi oikein yltyessään. Lähes sietämätön pitkään jatkuessaan kun ei voi sitä hallita. Rakkaan kosketus vie suoraan taivaaseen. Orgasmin hetkellä näkyy silmissä valkeaa kuin tv:n testikuvaa. Aikamoinen mylläkkä.

Vierailija
13/23 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matias marttinen tietää sen kun pitää vauvaa sylissä. 

Vierailija
14/23 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko mies mennä jopa vähän sekavaksi jos se tapahtuu sopimattomassa tilanteessa? 

Vierailija
15/23 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut jalassa kalun kasvamisen huomaa välittömästi. Tuolloin kalu joutuu hakemaan itselleen tilaa housuista samalla kun veri pakkautuu alapäähän. Levossa ollut kalu on harvoin sellaisessa asennossa missä kovana ollessa tuntuisi hyvälle. Tämän takia on lähes pakko korjailla kalun asentoa käsin huosuissa. Viimeistään siinä vaiheessa kun kalu on saavuttanut täyden mittansa, varsinkin jos on sopimattomassa tilanteessa. Mikäli kovaa kalua ei asetteele oikein, se näkyy erittäin selkeästi farkkujenkin läpi. Asettelun tarve voi liittyä myös siihen että kaluni kasvaa huomattavasti kiihotuksesta lepotilaan nähden. 

Aivan kovaksi kiihoittuneena tunnen terskan pään kireyden kun kalu sykkii. Samoin tunnen kuinka kalu haluaisi kasvaa varresta ulospäin, mutta rajat tuntuvat tulevan vastaan.  

Saunassa tms. paikassa tapahtuva kovettuminen ei fyysisest tunnu samalla tavoin. Melko huomaamattomasti kalu rupeaa kasvamaan, kunnes se on täydessä mitassa. Tuon jälkeen kaluni rupeaa sykkimään jonka sitten tuntee, oli sitten housuissa tai ei.

Toivottavasti viestistä oli iloa.

Vierailija
16/23 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo....voi mennä sekavaxi...mulla taju alkaa hämärtyä.....silimissä näkkyy kaksois ja 3D-kuvia

Änkytys lissääntyy ja suupielestä valluu kuola!!

Notta että taju pyssyis, käyn selinmakkuulle ja nostan ketarat seinälle ja kumoan jääpaloja housuihin. Se ylleensä helepottaa.

Paleltumiin laitan Bepantteenia runsaasti.

.

Vierailija
17/23 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ainakin alkaa tehdä valtavasti mieli saada orgasmi keinolla millä hyvänsä. Mieluiten tietty pillu tai suihinotto, mutta viime hädässä oma käsikin pelastaa tilanteen.

Vierailija
18/23 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan lähinnä nololta kun ikää on jo 59 ja yhä seisahtaa liiankin usein jos näen teinityttöjä. Koska se vanhuus oikein tulee ettei enää koko ajan seiso?

Vierailija
19/23 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole housut jalassa kiristämässä eli kalu saa vapaasti suurentua niin sellainen tykytys ja pieni pakotus tuntuu koko kalussa. Ja kasseissa tuntuu tarve päästä tyhjentää ne

Vierailija
20/23 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matias marttisella on kikkeli pystyssä kun vauva on sylissä.