Talo myynnissä 285K€. Kehtaako tarjota 260K€ ?
Kommentit (81)
Ei kun tarjoa 300000, niin varmaan saat sen, pöhkö.
Kehtaat, on ihan kohtuullinen tarjous.
Aika varovainen tarjous. Itse tarjoaisin 240 000.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kehtaisi vaikkaa 200k?
Siksei, koska sä tuhlaat tuolla vaan kaikkien osapuolten aikaa. Häirikkö.
Laskevat hinnat markkinoilla. Onko rempan tarvetta, mikä on myytyjen samankuntoisten hinnat alueella. Yleensä oikotien hinnat on rankasti yläkanttii ja tässäkin veikkaan että oikea hinta on jossain 150t kieppeillä.
Tottakai. Siitä alkaa hintaneuvottelu eli tinkiminen.
Pyyntihintahan on vaan sen myyjän mielipiteeseen perustuva haave. Ota selvää oikeasta hintatasosta ja tarjoa mitä itse olet valmis maksamaan siitä.
Talo ollut myynnissä tuolla hinnalla kohta 2 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksei, koska sä tuhlaat tuolla vaan kaikkien osapuolten aikaa. Häirikkö.
Ei tuhlaa jos jättää paperityöt pois. Suora nopea sukkulointi myyjä - välittäjä - osttaja. Kahdesa tunnissa on selvinnyt onko mahdollisuuksia kaupan toteutumiseen.
Tarjoat sen verran minkä arvoiseksi talon arvotat. Minä tarjoaisin 1€ muiden taloista ja alle 2 miljoonan € en omaani myisi.
Vierailija kirjoitti:
Pyyntihintahan on vaan sen myyjän mielipiteeseen perustuva haave. Ota selvää oikeasta hintatasosta ja tarjoa mitä itse olet valmis maksamaan siitä.
Voihan se pyynti olla iha järkeväkin, välittäjät itseasiassa kehottavat välttämään liian kovia pyyntejä
Vierailija kirjoitti:
Kuvan perusteella alle 200k €.
Joo, tuolla pohjalla saa max 150t €
Vierailija kirjoitti:
Talo ollut myynnissä tuolla hinnalla kohta 2 vuotta.
Me tarjottiin 2 vuotta myynnissä olleesta talosta viime vuonna 60.000 alle hintapyynnön ja tarjous meni läpi. Hintaluokka noin 300.000.
Mä en muista kuinka paljon alle me tarjottiin myyntihinnan,mut välittäjä hermostu, ettei se edes kehtaa niin pientä hintaa sanoa myyjälle. No käskettiin sanomaan,myyjä hieman nosti. Kuiten oli reilusti alle pyynnin ja kaupat tuli.
Mitä ihmettä nyt taas, tämä aloitus ja nämä jotkut kommentit?
Totta hemmetissä voit tarjota ihan minkä tahansa summan!
Eihän myyjän tarvitse sitä hyväksyä jos pitää sitä liian matalana.
Hulluahan se olisi tarjota enemmän kuin mitä oikeasti on valmis maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en muista kuinka paljon alle me tarjottiin myyntihinnan,mut välittäjä hermostu, ettei se edes kehtaa niin pientä hintaa sanoa myyjälle. No käskettiin sanomaan,myyjä hieman nosti. Kuiten oli reilusti alle pyynnin ja kaupat tuli.
Se on jännä miten noi välittäjät ottaa sen niin henkilökohtaisesti, mitään kunnon puhetta ei hinnasta saa aikaan. Oikotiellä noi ylihinnoitellut joita ne kaikki siellä on roikkuu kuukaudesta toiseen. Kuinka tyhmiä ne myyjät on? Mukavaa varmaan kun nurkissa käy alituiseen luuraa jotain ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se pyynti olla iha järkeväkin, välittäjät itseasiassa kehottavat välttämään liian kovia pyyntejä
Vilkaise oikotielle ja päättele siitä onko välittäjät kauheasti nähneet vaivaa neuvotellakseen myyjän kanssa järkevän hinnan.