Hesen Kalliot HIRVEÄ paikka, HIRVEÄ!
Tässä siis tarinani:
Jouduin matkustamaan täältä pääradan varrelta Hesoihin, kävin näet ostamassa harvinaisia akvaariokaloja eräältä naiselta Kontulassa.
Junasta päästyäni halusin oikoa ja koukistella jalkojeni joten lähdin kävelemään ja pian päätyin Sörkkiin. Hirveä paikka. Satoja täysin tavoittamattomissa olevia ruskeita ja mustia peukunkäyttäjiä nojaili ja roikottautui katukylteistä, aidoista ja laitteista, lisäksi myös suomalaisten alkoholistien joukot olivat valloittaneet kaikki istuimet, penkit ja sopivat jalkakäytävän kohdat.
Oli yksi kesän lämpimimmistä päivistä joten tavallista enemmän varmaan oli tuota pohjasakkaa liikkeellä mutta kyllä pahalta tuntui ja pelottavalta, välillä olin ainoa normaali ihminen satojen metrien matkalla. Hirveää tuo peukku, ihmiset täysin muissa maailmoissa puolialasti kyykistellen ja kummallisiin asentoihin vääntäytyneinä ja näitä ihmisiä kymmeniä ja satoja, useimmat ruskeita ja mustia mitä ei ehkä saisi sanoa?
Metrossa ei ollut lisäkseni valkoisia, hirvittävä virtsan haju oli vaunussa ja jouduin seisomaan junan heiluttelemana kun penkit täynnä nuoria arabi- ja somalimiehiä!
Kontula oli HIRVEÄ KOKEMUS, miten voi Suomessa olla tälläistä slummeja? Peukkuja tarjottiin minulle Hesekäynnillä yhteensä 4 kertaa, lisäksi minua tuijoteltiin rasistisesti ja perääni huudeltiin rivouksia vieraalla kielellä- ihan täysin avointa on pa.ko.laisten huumekauppa, ei yhtään kunnioiteta ja ymmärretä sääntöjämme ja tulokset sitten nähtävissä.
Hyvin surulliseksi tulin Hesenmatkalla. Aina ennen olen Hesoissa tykännyt käydä ja vuosia olen asunutkin siellä ja vieläpä Kontulassa, nyt Sörkät ja Kontsu huumeiden käyttäjien asuttamaan slummia, etenkin Kontula täysin vieraskielinen jonka kyltit ja mainokset pääosin vain arabiaksi