Viikonlopun juhliin tulossa hyvin tunnettu tuttavapiirin munahaukka. Miten estäisit ettei pääse omaan mieheesi käsiksi?
Kommentit (47)
Miehellä on kova kuume. Ei pääse ylös sängystä.
Kerro että olet itse niin kova munahaukka, että muilla ei ole mitään saumaa paikalle saapuviin miehiin. Päivystä ovella, tilanteen varmistamiseksi.
No kai sillä sun miehelläki joku oma tahto on? Eihän minkään sortin munahaukka pääse isjemään väliin kunnossa olevaan suhteeseen. Pidät siis huolen, että miehes on sinuun rakastunut juhliin lähtiessä.
Anna mennä. Älä vastusta, ajattele että testatkoon haukka miestäsi jos haluaa. Jos ajattelet näin, niin haukka tuskin kiinnostuu miehestäsi.
Et mitenkään. Anna mennä jos on mennäkseen. Ketään ei voi pitää väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Hanki käärme, haukat pelkää niitä
Tämä haukka ei pelkää, etsii niitä miesten housuista.
Eikö se ole vähän niinku sun miehessäskin vika, jos se kiinnostuu munahaukasta? Eli laita ukkos kuriin, tirsk.
Jos on kerran hyvin tunnettu, myy juhlat Seiskalle.
Eräs tuttavani oli munahaukka myös. Eräänä uudenvuoden aattona menin nukkumaan ja tää mimmi ja aviomieheni jäivät kaksin. No, sepä yritti lähennellä mun ukkoa, mutta mies suuttui ja heitti ko akan pihalle. Mieheni oli jo aiemmin sanonut useasti miten tyhjäpää tuo paikallinen munahaukka hänen mielestään oli. Sitä paitsi mieheni aidosti rakastaa ja arvostaa minua, ei puhettakaan pettämisestä. Lisäksi tuo kyläpyörä ei ollut edes mikään kaunotar, ehkä peitteli huonoaitsetuntoa saalistamalla miehiä.
Miehelläkö ei ole mitään omaa tahtoa? Jos näin on, niin mitä tuommoisella miehellä teet?
Mutta vakka kantensa valitsee, joten sinäkin olet varmaan herkällä lähdössä toisen perään. Käytä tätä hyväksesi. Kulje sinä jonkin piirakkahaukan perässä. Miehesi pelästyy, ja yrittää juhlissa kaikkensa, ettet mene toisen matkaan. Näin hän ei huomaakaan sitä munahaukkaa.
Harmi kun en tunne munahaukkoja, panisin joka ikistä.
Ennen juhliin lähtöä tyhjennät miehen pussit ainakin kaksi kertaa.
Tepsii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki käärme, haukat pelkää niitä
Tämä haukka ei pelkää, etsii niitä miesten housuista.
Vällykäärmeistä pitää tämä haukka
Olisko jo aika keksiä joku uusi spämmäys?
Tarkoitat varmaan Jormaa,kannattaa olla varovainen ettei kopeloi ukkoasi. On meinaan todellinen munahaukka.
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttavani oli munahaukka myös. Eräänä uudenvuoden aattona menin nukkumaan ja tää mimmi ja aviomieheni jäivät kaksin. No, sepä yritti lähennellä mun ukkoa, mutta mies suuttui ja heitti ko akan pihalle. Mieheni oli jo aiemmin sanonut useasti miten tyhjäpää tuo paikallinen munahaukka hänen mielestään oli. Sitä paitsi mieheni aidosti rakastaa ja arvostaa minua, ei puhettakaan pettämisestä. Lisäksi tuo kyläpyörä ei ollut edes mikään kaunotar, ehkä peitteli huonoaitsetuntoa saalistamalla miehiä.
Pitihän se tommonen show esittää asia näin kun kolistelit ja me luultiin et sä heräsit. Sitä ennen mimmi oli kyllä taidokkaasti imenyt mun kassit rusinaksi. Tapailemme vieläkin sun selän takana.
T. Rakastava, arvostava miehesi
Vierailija kirjoitti:
Olisko jo aika keksiä joku uusi spämmäys?
Syssymmällä.
Kesäisin pyörii nämä uusinnat.
Ohjaa miestä aina tilan toiseen päähän