Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuinka tärkeää miehen pituus on sinulle?

Vierailija
03.08.2025 |

Tulipa vain mieleen kysellä, kun tuli yksi aika äärimmäinen tapaus vastaan itselläni äskettäin. Tapasin deittisovelluksessa naisen, jonka kanssa lähti juttu tosi mukavasti käyntiin. Oli paljon yhteisiä mielenkiinnonkohteita ja keskustelu oli sujuvaa molemminpuolin. Pidin häntä viehättävänä ja hän kehui minua komeaksi ja kaikkea muuta positiivista. Kysyi sitten puhelinnumeroani. Samalla uteli pituuttani. Sanoin että olen 177 cm. Kontekstiksi, nainen itse on vain 157 cm. Hän meni heti hiljaiseksi kuultuani pituuteni ja keskustelu jäi siihen. Ilmeisesti en kelvannut hänelle.

Tiedän että tämä oli äärimmäinen tapaus, mutta olen utelias kuulemaan, mitä ajattelette näistä asioista. 

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOKA jutussa pösilöt vertaavat kikkeleitään. 

Vierailija
62/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla pidempi. Ellei mies olisi sitten ainoa mies maan päällä. Muuten ei isompia kriteerejä. Hassua, että nyt kun oon deittaillut 15 cm pidempää miestä ni tuntuu aina et ollaan lähes saman pituisia 😂 Isompikin pituusero olis kiva, muttei tää juttu siihen kaadu ikinä. Oon itse 165 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 193 cm pitkä mies naiset tykkää pitkistä mutta en oikein kelpaa naisille.

Vierailija
64/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten ymmärrä naisia kun sanovat että pitkä miehen pitää olla, niin olen huomannut että lyhkäiset miehet saavat enempi naisia.

Vierailija
65/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle miehen pituudella on väliä. Alle 160-senttinen tuntuisi liian lyhyeltä ja yli 185cm olisi taas liian pitkä.

Olen itse 172cm.

Må olisin sulle sopiva 171cm mies. En kaki isoja kakkoja pöntöön ja pöntö ei jää tukkoon ikinä. En myöskään syö isoja määriä ja olen edullinen. Jääkaappiin jää aina ruokaa. 

Olen ympäristöystävällinen mies. 

Voitan myös isot miehet tappelussa ja sodassa koska olen saanut erikoisjoukkojen koulutuksen ja minulla on siilitukka.

Vierailija
66/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 193 cm pitkä mies naiset tykkää pitkistä mutta en oikein kelpaa naisille.

Olet liian kallis. Syöt liikaa ja rikot kaiken mihin istut.

Vierailija
67/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pitkä mies siis kelpaa naisille nykyään?

Vierailija
68/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen N154cm ja oletan, että se alle 180cm pituus oli se viimeinen tikki lopettaa yhteydenpito. Tuskin miellytit naista muutenkaan. Itse en kelpuuta alle 180cm miehiä. Muitakin rajoja on.

Vierailija
69/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella miehellä ei lue profiilissa mitään tietoja.

Mulla pituuden alaraja on 175cm. Lapset lentäneet pesästä / ei lapsia. Ei muita vaatimuksia. Ei siis ole paljon vaadittu.

Sitten yhteyttä otti mies, jolla yhteishuoltajuus. Ehdittiin jutella vaikka kuinka kauan puhelimessakin.

Miksi ihmeessä hän otti yhteyttä?

Hän vielä sanoi, ettei etsi lapsilleen äitiä. Minulla siis olisi vaan velvollisuuksia, ei oikeuksia.

Kannattaa ihan oikeasti pistää ne perustiedot profiiliin, ettei joka asian takia tarvitse arpoa, ja tuhlata aikaa.

Vierailija
70/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei tietenkään ole tärkein asia, mutta tykkään että mies on ns. miehen pituinen eli nyt vähintään keskimittainen. Ei se silti siitä yksinään tule riippumaan, jos muuten natsaa.

Vierailija
71/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleen kysellä, joo miljoonas aloitus pituudesta.

Vierailija
72/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 cm on hyvä pituus miehelle. Ei liian pitkä,mutta ei myöskään menninkäinen.

Vierailija
73/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen N154cm ja oletan, että se alle 180cm pituus oli se viimeinen tikki lopettaa yhteydenpito. Tuskin miellytit naista muutenkaan. Itse en kelpuuta alle 180cm miehiä. Muitakin rajoja on.

Eipä kelpaa 193 cm mies myöskään.

Vierailija
74/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä naiset etsii...

Vierailija
75/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että mies on minua pidempi. Olen 160 cm pitkä. 

Sitten esimerkki, jonka olen kertonut täällä ennenkin. Törmäsin taloyhtiön remontti- ja huoltoasioiden yhteydessä mieheen, joka oli lippa pystyssä ehkä just ja just 170 cm pitkä. Tyyppi oli niin hurmaava, että ottaisin hänet heti jos saisin. Juuri sopivasti pilkettä silmäkulmassa ja mahtava verbaliikka. Sen lisäksi sain selville, että mies hoitaa työasiat aina viimeisin päälle prikulleen ja on käsistään todella taitava. Lisäksi on kuulemma mahtava isä lapsilleen. Että onnea vaan hänen vaimolle. Harmi, että oli varattu. Harvoin tulee tällaisia tyyppejä vastaan, jotka heti kolahtaa. Siinä ei paljon pituudet silloin merkitse. 

Vierailija
76/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin, että mies on minua pidempi. Olen 160 cm pitkä. 

Sitten esimerkki, jonka olen kertonut täällä ennenkin. Törmäsin taloyhtiön remontti- ja huoltoasioiden yhteydessä mieheen, joka oli lippa pystyssä ehkä just ja just 170 cm pitkä. Tyyppi oli niin hurmaava, että ottaisin hänet heti jos saisin. Juuri sopivasti pilkettä silmäkulmassa ja mahtava verbaliikka. Sen lisäksi sain selville, että mies hoitaa työasiat aina viimeisin päälle prikulleen ja on käsistään todella taitava. Lisäksi on kuulemma mahtava isä lapsilleen. Että onnea vaan hänen vaimolle. Harmi, että oli varattu. Harvoin tulee tällaisia tyyppejä vastaan, jotka heti kolahtaa. Siinä ei paljon pituudet silloin merkitse. 

Mikä esimerkki tuo nyt oli?

"Haluan, että mies on mina pidempi".

No, tuo mieshän oli sinua 10cm pidempi.

Jos pituus ei merkitse, anna esimerki jossa ihastuit itseäsi lyhyempään mieheen.

Vierailija
77/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä naisten "en halua näyttää amatsonilta mieheni rinnalla" juttu tulee?

Oletteko te naiset jotain miehen vartalon ulokkeita, joita verrataan mieheen?

News flash. Jos olet iso, olet iso. Jos olet pieni, olet pieni.

Sillä minkä kokoinen olet mieheesi verrattuna, ei ole hevon v*tun merkitystä.

Vierailija
78/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi miellytin tuohon pisteeseen asti. Huvittavinta oli se, että nainen aluksi kutsui minua pitkäksi, koska olen 20 cm häntä pidempi, mutta sitten heti lopetti keskustelun. Ilmeisesti piti minua pilkkanaan sanoessaan tuon.

Mutta kiitos sinulle, osoitit karulla tavalla, miten nirsoja juuri lyhyimmät naiset voivat olla. Olen huomannutkin, että lyhyissä naisissa esiintyy ääripäitä, niitä jotka tykkäävät juuri lyhyistä miehistä, mutta myös niitä, joille vain hyvin pitkä kelpaa. Kai siinä on sitten ajatuksena hakea pidempiä geenejä jälkikasvulle, ettei heistä tule samanlaisia tappeja kuin sinun kaltaisista pikkunaisista. -ap

Vierailija
79/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi moni nainen jämähtää 150-160 cm tapiksi

Vierailija
80/129 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kelpaa 193 cm mies myöskään.

Keskimäärin naiselle on paljon tärkeämpää, että mies on komea, vaikka olisikin vähän lyhyempi. Nimittäin pitkät miehet ovat hyvin tavallisia, komeat eivät ole. Sen takia vähän huvittaa kohtaamiseni tuon naisen kanssa, koska olen huomattavasti keskimääräistä paremman näköinen kasvoiltani, sekä myös vartaloltani, ja nainen minua vuolaasti näistä asioista kehuikin. Mutta silti pituus ei riittänyt ilmeisesti. Joidenkin naisten hypergamia on täysin karannut käsistä. Tällaisten kohdalla minulta ei heru lainkaan sympatiaa, jos "päätyvät" joku päivä täysin yksin kissoinensa (tällä naisella kissoja olikin hah). -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän