Nainen, kuinka tärkeää miehen pituus on sinulle?
Tulipa vain mieleen kysellä, kun tuli yksi aika äärimmäinen tapaus vastaan itselläni äskettäin. Tapasin deittisovelluksessa naisen, jonka kanssa lähti juttu tosi mukavasti käyntiin. Oli paljon yhteisiä mielenkiinnonkohteita ja keskustelu oli sujuvaa molemminpuolin. Pidin häntä viehättävänä ja hän kehui minua komeaksi ja kaikkea muuta positiivista. Kysyi sitten puhelinnumeroani. Samalla uteli pituuttani. Sanoin että olen 177 cm. Kontekstiksi, nainen itse on vain 157 cm. Hän meni heti hiljaiseksi kuultuani pituuteni ja keskustelu jäi siihen. Ilmeisesti en kelvannut hänelle.
Tiedän että tämä oli äärimmäinen tapaus, mutta olen utelias kuulemaan, mitä ajattelette näistä asioista.
Kommentit (129)
Miehen pituutta sanotaan merkityksettömäksi, koska totuus kuulostaa turhan julmalta. Naiset jaksaa ylläpitää vaaleanpunaista harhaa, vaikka totuus tässäkin asiassa tiedetään. Miehen pituus on yksi merkittävimpiä asioita minkä perusteella parinvalinta tapahtuu. Pituus huomataan ensimmäisenä, se antaa edustavan ja uskottavan vaikutelman. Luo myös naiselle turvallisuuden tunteen. Myös suvunjatkamisen kannalta pituus viestii hyvistä geeneistä jotka pitää laittaa kiertoon. Pidemmät miehet etenee myös urallaan lyhyempiä paremmin. Tulee luotettava ja uskottava vaikutelma joka korvaa cv:ssä monia puutteita.
Alle 160 cm on jo turhan lyhyt, jos on muutenkin hoikka. 170 cm vähintään oltava miehen.
160-180 cm välillä mulle paras. Elämäni mies oli noin 170 cm ja aika tylysti jätti. En tykkää hirveän pitkistä, liika pituusero on hankalaa.
"Miehen pituus on yksi merkittävimpiä asioita minkä perusteella parinvalinta tapahtuu"
Varmasti sillä on merkitystä mutta se millainen mies on "riittävän pitkä" riippuu tosi paljon naisen omasta pituudesta. 150 senttinen nainen kokee miehen pituuden aika eri tavalla kuin 180 senttinen nainen.
Aika iso osa pariskunnista on sellaisia että heillä on visuaalisesti luonteva pituusero. Todella lyhyt nainen on harvoin yhdessä koripalloilijamiehen kanssa, keskimittaiselle naiselle kelpaa yleensä keskimittainen mies jne.
Minulle se on nähtävästi ollut tärkeää, koska kaikki poikaystävät ja aviomies ovat olleet pitkiä, yli 190 cm. Ja tuossakin yksi syy miksi en menisi deittiäppeihin. Jos pituutta ei ole mainittu olisi noloa kysyä sitä ennen tapaamista. Lisäksi osa kuulemma valehtelee pituutensa.
Miksi irrelevantisti intät muilta naisilta heidän miehenpituuspreferenssejään, joilla ei ole vaikutusta mihinkään? Et saa mielikuvitus157cmbarbieta, jos ja kun hän haluaa pidemmän miehen vaikka kuinka muuten luistaisi juttu ja lässynlää.
Zack Roloff ( pienten perhe) pituus n. 120cm. Upea mies ja kolmen lapsen isä. Vaimo normaalipituinen
Vierailija kirjoitti:
Zack Roloff ( pienten perhe) pituus n. 120cm. Upea mies ja kolmen lapsen isä. Vaimo normaalipituinen
Niin? Tälläkään _yksittäisellä yksittäistapauksella_ ei liene kuitenkaan vaikutusta juuri ap:n tyhjään pituuspakkoneuroosiahdinkoon?
onkohan mun kollega? Ihan superkuuma max 167cm pitkä mies, tosi kivakin vielä ja onnellisesti naimisissa.